Білімділік :Оқушылардың қазақ халқының тәуелсіздік үшін күресі туралы алған білімдерін жинақтау. Дамытушылық: танымдық қабілетін арттыруға, ой-өрісін кеңейтуге, оқиғаға талдау жасай білуге, басқаның ой-пікірін тыңдауға дағдыландыру Тәрбиелік: Ұлтын, елін,жерін сүюге, құрметтеуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу |
|
|
Жаңадан құрылған Қазақ хандығының тағына Шыңғысханның ұрпағы болғандықтан, Керей мен Жәнібек сұлтандардың екеуінің де отыруға құқы болды. Бірақ тәртіп бойынша жасының үлкендігі де ескерілді, сондықтан хан тағына Керей отырды. Ақылдасар тірегі Жәнібек болды. Олар барып орналасқан соң, Әбілхайыр (1468 ж.) дүние салды да, Өзбек ұлысының щаңырағы шайқалды. Ірі –ірі шиеленістер басталды. Оның үлкен бөлігі Керей мен Жәнібекке көшіп кетті. |
Дамытушылық: Оқулықпен жеке жұмыс істеу дағдыларына машықтандыру, материалдардағы басты мәселелерді пысықтау, тарихи оқиғаның үлгісін құрастыра білу қабілеттерін дамытады. |
Дамытушылық: Жібек жолы бойындағы мемлекеттер арасындағы сауда дамуына бүгінгі кезеңмен салыстыра отырып баға беру, олардың дүниетанымын, ой-өрісін дамыту. Тәрбиелік: Өз елін, жерін сүюге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. |
|
– Дать характеристику политического развития Казахского ханства. Раскрыть внутреннее и внешнее положение Казахского ханства I четверти XVIII века. Показать неоднозначность политического положения Казахского ханства – Работать над развитиемнавыков систематизации материала, изучаемого в ходе урока, учиться сопоставлять факты и делать выводы; – Воспитывать любовь к родной земле, Родине. |
Дамытушылық – Оқушылар ойлау қабілетін дамыта отырып, Жәнібек – Қасым саясатындағы тәуелсіздік идеяларын айқындайды; |
Оқушыларды тарих және география ,басқа пәндерден алған білімдерін өмірде қазақ тілінде пайдалануға үйрету. |