1.Неге парсылар сақтарға жиі шабуылдар жасады? 2.Неге сақ патшайымы Томирис көп әскерімен Кирге қарсы аттанады? 3.Неліктен тақырып сақтардың тәуелсіздік үшін күресі деп аталады? 4 .Неліктен сақ жауынгері Шырақ өзінің денесін жаралап, өзін сақ көсемдерінен жәбір көрген етіп көрсетеді? |
1.Х-ХІІ ғасырлардағы ғылым мен білімнің дамуы,ғалымдардың өмірі,еңбектері мен танысу. 2. Оқушылардың өз бетінше іздену,сөйлеу, тарихи-ғылыми еңбектерді талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту; |
Қазақ хандығының алғашқы құрылған кездегі алып жатқан жері М.Х.Дулатидың хабары бойынша Ордабасы мен Түркістан /Қозыбасы мен Шу/ аумағы еді. Бұл аумақ Жетісудың шығысы /батысы/ , оған Жайық /Талас/ өзенінің төменгі ағысы мен ортағасырлық Отырар /Аспара/ қаласы енеді, ал оңтүстік-батысында Алатаудың /Қаратаудың/ солтүстік-шығыс бөктерлері жатты. ХV ғасырдың аяғында Қазақ хандығының жері солтүстігінде Зайсан /Балқаш/ көлінің Қаратал өзені құйылысына және өзеннің шығыстағы жағалауына дейін кеңейген. Батысында Ертістің /Сырдарияның/оң жағындағы Түркістан, Сауран, Созақ, Сығанақ қалаларын қамтыған. |
- «Шаруашылық», « Сала» « Өнеркәсіп» терминдерін талқылау; - Шаруашылықтың салалық құрылымын меңгеру; - Өнеркәсіптің шаруашылықты дамытудағы рөлін білу; |
Бұл атау Орталық Қазақстандағы Беғазы және Дәндібай мекеніндегі обаларға байланысты қойылған. Беғазы-дәндібай мәдениетіне жататын жерлеу орындарының көпшілігі – обалар. Андроновтықтардың ерекшелігі: Беғазы-Дәндібай қорғандары биіктеу болып келеді және ұсақ қиыршық тастар мен топырақтан тұрғызылып, етегі үлкен қақпақтастармен бекітілген. Қола дәуірін жоспарлы зерттеу 1946 жылы басталды. |
А) Омбыдағы әр саладағы жүмысшылар ереуілі В) Өскемен уезіндегі «Николай» кенішіндегі ереуіл С)Ембі өндірісі жұмысшыларының ереуілі Д) Байқоңыр көмір өндірісіндегі ереуіл |
Он должен организовать такую подготовительную работу, которая обеспечит активное участие в дискуссии каждого студента. Он определяет проблему и отдельные подпроблемы, которые будут рассматриваться на семинаре; подбирает основную и дополнительную литературу для докладчиков и выступающих; распределяет функции и формы участия студентов в коллективной работе; руководит всей работой семинара; подводит итоги состоявшейся дискуссии. |
1. Сырдария аймағында қойға табыну салты өріс алғаны жазба деректерде аңғарылады. Мұндай бейнелер немен байланысты туған? (Зооастралық фарнға) 2. Өздерінің шыққан тегін қоймен байланыстырып, қорғаушы ретінде оған табынатын болған тайпа: (оғыздар) 3. Белгілі бір діни нанымдардың шығу тегін аңмен байланыстыратын табыну белгісі: (Тотем) 4. Орта Азия мен Қазақстанға арабтардың жаулап алуынан бастап ене бастаған дін: (Ислам) |
1. Қосүкімет дегеніміз не? 2.Уақытша үкімет елде қандай саясат жүргізе бастады? 3. Түркістан автономиясы неліктен құлатылды? 4. Алашорда не үшін Кеңестермен тайталасқа түсті? |
1.Белгілі ғалым, мифтанушы, географ, этнограф С. Қондыбайдың «Миф түбі-ақиқат», «Маңғыстаунама», «Есен-қазақ», «Жауынгерлік рух» еңбектеріндегі мифтік бейнелер жөніндегі ғылыми тұжырымдармен таныстыру; 2. Оқушыларды топпен жұмыс жасай отырып, мәселені бірігіп шешуге, тарихи көзқарастарының дұрыс қалыптасуына негіз жасау және ой – өрісін, шығармашылығын дамыта отырып, ойын еркін жеткізуге үйрету; |