Тәуке хан тағына отырған кезде елдің ішкі-сыртқы жағдайы шиеленісіп тұрды. 1681-1685 жж. Жоңғарлар Оңтүстік Қазақстанға бірнеше рет шабуыл жасады. Қазақ хандығы жоңғарларға қарсы тұру үшін Орыс мемлекетімен экономикалық және саяси-дипломатиялық байланыс орнатуға тырысты. 1624 жылы Тәуке хан І Петрмен елші Аталықов арқылы сауда байланысын күшейту туралы келісім жасады. Көршілес жатқан Қырғыздар мен Қарақалпақтармен де одақтасты. |
На этапе обобщения и систематизации знаний учащимся были предложены разноуровневые задания в форме игры 6-ти видов сложности, где они работали с историческим текстом, содержащим пропущенные данные и ошибки, с таблицей, с картой, разгадывали кроссворд, отвечали на тестовые вопросы. В ходе работы ребята справились с заданием и выполнили взаимопроверку. |
Верховный правитель сакского племенного союза носил титул: царь. Царь считался посредником между небом и землей. В сакском обществе цари избирались из сословия воинов. Государственные дела решались на народном собрании. |
Шартын алдын - ала таныстыра отырып,мұғалім әр жауап 1 - 2 сөзден тұратын бірнеше сұрақты тез арада оқып тұрып,аз уақыт ішінде қысқаша жауаптар жаздырады.Соңынан мұғалім дұрыс жауаптарды оқиды,оқушылар жауап нөмірінің алдына «+» немесе «-» белгісін қойып соңына нәтижесі мен шартқа байланысты бағасын жазып,мұғалімге өз парағын өткізеді. |
1.Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін Жапонияның саяси — экономикалықөміріне бақылау орнатқан мемлекет? |
Теориялық әдістемелік қасиеттермен байытылып, классикалық жүйеге ие болған және әлемдік рухани байлықпен ұштастырылған. |
Б.з.б 5 мыңжылдықта жаңа тас ғасыры неолитте тас өңдеу неғұрлым биік деңгейге көтерілді. Бұл кезеңде адамдар тасты жылтыратуды, тегістеуді үйренді. Еңбек құралдарының жаңа түрлерін үккіш келі, балта, қайланы т.б ойлап тапты. Адам баласы темірді ойлап тауып, одан құрал жасаған кезеңді темір дәуірі деп атайды. Ерте темір дәуірі б.з.б 8 ғасырдан б.з-дың 5 ғасырына дейінгі аралықты қамтиды. |
Оқушылар, биыл 11-классыздар, ҰБТ тапсырасыздар. Ал тест тапсырмаларында Елбасына қатысты тест сұрақтары кездеседі. Сол себепті ҰБТ-ке дайындық ретінде қазір әр топта сұрақтар беремін. Аладымен, өзіміз ойланамыз, топта бірігіп талдаймыз, келесі топпен бөлісіп талдаймыз.Оқушылар, бүгінгі сабақты қорыту үшін топтарға тапсырмалар беріледі. Елбасының халықаралық аранадағы орны және елімізге сіңірген еңбектері туралы бейнесюжет көрсетіледі.Қазақ халқының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың өмір жолы, туып-өскен, оқып білім алған, қызмет еткен жерлері туралы мағлұмат беру. Елбасының қоғамға және мемлекетке сіңірген еңбегі, экономикамен саясаттағы реформаларына талдау жасау арқылы білімдерін толықтыру. |
1. ХІІ ғасырда қыпшақ жерін басып өткен еврей саяхатшысы Петахья өз жазбаларында... (Қыпшақтардың тары мен күріш өсіретіндігін жазған) |
Біздің Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады. Бүгінгі «Қазақстан – біртұтас жер, біртұтас халық, біртұтас болашақ» аттыкешімізде мектебіміздің оқушылары әр ұлттың тарихын, салт- дәстүрін және сол халықтың өнерін сіздердің назарларыңызға ұсынбақ. |