Азамат соғысы жылдарындағы қалыптасқан қиындықтармен байланысты Кеңес өкіметі 1918 жылдың орта кезінде елдегі барлық материалдық ресурстармен, адам күштерін барынша жұмылдыру, қалаларды, өнеркәсіп жұмысшыларын, Қызыл Армияны азақ-түлікпен қамтамасыз ету, елде қатал еңбек тәртібін орнату мақсатында «әскери коммунизм» саясатын енгізді |
1-топ Кіші жүз қазақтарының жер аумағын картадан көрсет 2-топ Махамбет Өтемісұлы белгілі орыс жазушысы әрі этнографы ................ және саяхатшы ғалым ................... Тығыз қарым-қатынаста болған. |
Кеңес өкіметінің көші-қон саяаты----сталиндік қуғын-сүргіннің негізгі құрамдас бір бөлігіне айналғанын, жаппай депортацияның ұлтына, нәсіліне, жынысына қарамай жүргізілгенін баяндау. Оқушыларды өз бетінше қорытынды жасай білуге, әр кездегі құбылыстарды салыстырып, оның айырмашылы,ын ажыратып білуге, зерттеу әдістерін меңгеруге үйрету. Оқушыларды Отансүйгіштікке, достыққа, ынтымақ пен бірлікке, адамгершілікке тәрбиелеу |
|
Қола дәуірі тұрғындарыны шаруашылығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту.Андрондықтардың кәсібі мен тұрмысы туралы баяндау.Қола дәуірінің ерекшеліктерін талдату. |
Қазіргі әлемдік өркениетте әлеуметтік-экономикалық жағдайға сәйкес білімділік мақсаттарды стандарттау, білім берудің бағыты тұлғаның құзыретін жалпы дамыту үшін, ең алдымен оның жеке түйінді құзыреттілігіне негізделген студенттің дарындылық, ғылыми зерттеу жұмыстарында қабілеттерін анықтай отырып, тәрбиелеу айқындалып отыр. Бүгінгі бала - қоғамның ертеңгі мүшесі. Сондықтан баланың шын мәнісіндегі адам болып қалыптасуы, қыруар уақыт пен тер төгетін, зор еңбекті қажет ететін, ауқымы кең, жауапкершілігі мол жұмыс. Қазіргі заман талабына сай оқыту мен тәрбиелеудің түрлерін жедел игеріп, кәсіби шеберлікті ұштап отыру парызымыз. |
Өткен тақырыптарды жаңа әдіс-тәсілдер арқылы қайталау.Қола дәуірі туралы білімдерін еске түсіреді.Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді.Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.Қола дәуірі туралы білімдерін өз ой-тұжырымы мен жеткізе алады.Топтың идеясынтүсініп,пікір айтады. |
Бұл қасап әлемнің 61 мемлекетін қамтып төрткүл дүниенің 110 млн адамы қолына қару алғанын тарихшылар дәлелдеп отыр.Ананы жесір баланы жетім қалдырған, бірақ елдің ерлігі мен жігерін сындыра алмаған, ерлігі мен өрлігіне сына қаға алмаған сұм соғыстың аяқталғанына биыл 68 жыл толғалы отыр. Оқушылар алдымен соғыс дегенді қалай түсінесіңдер.Қан майданда қаһармандықтары кезінде бағаланбай қалған жолбарыс жүректі аталарымыз қаншама Шавинистік саясат кезінде ерліктерін үкімет бағаламаса да, туған халқы ұмытпайды. |
Қарақытацлардың Жетісуға қоныс аударуын, қоғамдық құрылысын түсіндіре отырып, жаугершілік соғыстары мен мемлекеттің әлсіреуіне сыртқы шапқыншылықтың әсерін көреді; Оқушыларды қарақытай мемлекетінің қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі, саяси жағдайын талдап,тарихи деректермен жұмыс жүргізту, ойларын жинақтап қорытынды жасау үйренеді. Оқушыларды қазақ жерінде өмір сүрген ортағасырлық мемлекетт тарихымен танысады. |
|