Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Microsoft Excel кестелік процессоры


Microsoft Excel кестелік процессоры

Microsoft Excel кестелік процессоры

Информатика  пәні  «Microsoft Excel кестелік процессоры» тақырыптары бойынша орта мерзімді сабақ жоспары 8 сынып

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсаты, оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтар жиынын аяқтағанда оқушы бойында қандай білім, білік, дағды және түсініктерді қалыптастырғыңыз келеді

Топтық, жұптық, жеке жұмыстар. Оқытуды жақсарту үшін АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері

Оқыту үшін бағалауды (ОҮБ) қалай қолданасыз

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай қамтисыз (талантты және дарынды)

Жоспарлаған және күткен нәтижеңізге оқушылардың жеткенін қалай анықтайсыз

Негізгі мақсат:  Оқушылардың  Microsoft Excel кестелік процессорда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

1 сабақ.

Тақырыбы  Microsoft Exel-ге кіріспе. MS Excel- мен танысу

Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: 

Білу:   Excel кеселік процессорымен жұмыс істеу кезеңдерін айтыңдар.

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну: Тақырып мазмұнын өз сөзіңізбен қысқаша айтып беріңіз?

 

 

 

 

 

Қолдану: компьютерде практикалық тапсырмалар орындау. (94 бет  8.1- кесте)

 

 

 

 

Талдау және жинақтау:  Microsoft Word пен  Microsoft Excel бағдарламаларының айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау ?

 

 

 

 

 

Бағалау:  қай бағдарламамен жұмыс істеген тиімді.

 

Оқушыларды топқа бөлу.

Миға шабуыл:

1.Кестеде қатармен бағандар қалай белгіленеді?

2. Ұяшық дегеніміз не ? және  оның белгіленуі қандай?

3. Excel-дің жұмыс кітабы дегенді қалай түсінесің?

 

«Қаламсап стратегиясы»

 

 

 

 

Жеке жұмыс:

компьютерде практикалық тапсырмалар орындау. (94 бет  8.1- кесте)

 

Жұптық жұмыс: Word бағдарламасымен Excel бағдарламасының ұқсастығымен айырмашылығын анықтау.

 

Топтық жұмыс:

MS Excel  бағдарламасына ассоциация жасау

(постер дайындау)

Өзін-өзі бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жұмыс» тақырыбы бойынша оқушылардың ой пікірлері

 

 

 

 

INSERT әдісі

 

 

 

 

 

Өзін-өзі және өзгені бағалау

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

Жеке жұмыстар жасағанда талантты және дарынды оқушылардың өздерін көрсетуіне мүмкіндіктер бар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бағдаршам» стратегиясы бойынша толық және тез түсінген оқушылар күмән келтіріп отырған оқушыларға түсіндіруі кезінде айқындалады

 

 

өзін-өзі бағалау парағы  бойынша.

 

 

 

 

оқушыларды сырттай бақылау нәтижесі бойынша.

 

 

 

 

Практикалық жұмыстар нәтижесі бойынша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып бойынша постер дайындау арқылы

 

2 сабақ.

Тақырыбы: MS Excel-ге берілгендерді енгізу және редакциялау. Формулаларды енгізу және көшіру.

 

Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: 

 

Білу:  MS Excel-ге берілгендерді енгізеді және редакциялайды. Формулаларды енгізеді және көшіреді.

 

 

Түсіну: енгізілгеннің мәндер емес, формула екенін Excel қалай анықтайды..

 

 

Қолдану:  8.2 –тапсырма. Берілгенді енгізу, редакциялау және рәсімдеу.

 

 

 

 

Талдау және жинақтау:  қоңырау кестенің электрондық кестесін құрыңдар.

 

 

Оқушыларды топқа бөлу.

 

Ойлан/жұптас/талқыла: жаңа тақырыпты ашу үшін ойлануға сұрақтар қойылады.

 

Топтық жұмыс:  

Жигсо стратегиясын пайдаланып оқушылардың тақырыпты өздігімен игеруге және бірін-бірі оқытуға бағыттау

 

Жеке жұмыс: компьютерде тапсырманы орындау.

Топтық жұмыс:  қоңырау кестенің электрондық кестесін дайындау.

 

 

Формативтік бағалау

(критерийлері алдын ала оқушылармен бірге талқыланады)

 

Өзін-өзі бағалау және оқушылардың өзара бағалау парағы

 

Insert

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

Жигсо стратегиясын пайдаланғанда талантты және дарынды оқушылар өздерін көрсете алады.

 

Компьютермен практикалық тапсырмаларды орындағанда барлық оқушылар қамтылады.

 

Өзін-өзі бағалау парағы  бойынша.

 

 

 

Практикалық жұмыстар нәтижесі бойынша.

 

 

 

Insert

кестесінің  нәтижесі бойынша

 

Бағалау 5 балдық жүйеде критериге сүйеніп жүзеге асырылады.

3 сабақ

Тақырыбы:  Берілгендерді форматтау

 

Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: 

 

Білу: берілгендерді форматтау  дегеніміз не?

 

 

 

 

Түсіну: ұяшықтарды форматтау қалай орындалады.

 

 

 

 

 

Қолдану:  ұяшықтар форматы  диалогтік  терезесі бойынша эссе жазу.

 

 

 

Талдау: берілгендерді форматтау  тақырыбы бойынша Word  пен Excel түрлерінің айырмашылығын, байланысын зерттейді, талдайды

 

Оқушыларды топқа бөлу. Мозайка әдісімен

 

 

ББҮ кестесін толтыру.

Оқушылар сабақты тиімді меңгеру үшін: 1. Не білетіндерін ойға түсіреді.

2. Сұрақтар қояды.

3. Сабақта не үйренгендерін түйіндейді.

 

 

 

Деңгейлік тапсырмаларды компьютерде орындау.

 

 

ББҮ әдісі

 

 

 

Өзін-өзі және өзгені бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Баға критерилеріне сүйеніп  өзін-өзі бағалау

Жеке жұмыстар жасағанда талантты және дарынды оқушылардың өздерін көрсетуіне мүмкіндіктер бар

 

 

 

 

Компьютерде деңгейлік тапсырмалар орындағанда барлық оқушылар қамтылады, және дарынды оқушылар өздерін көрсете алады.

 

 

Зерттеудегі  А,В,С балаларға тапсырмалар беру арқылы іс әректті зерттейміз

 

Бағалау парағы бойынша.

 

 

4 сабақ

 

Тақырыбы:  Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау.

 

Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: 

 

Білу: диаграмма деп нені атайды ?

 

 

 

 

Түсіну:  Excel диаграммасының негізгі түрлерін атаңыз?

 

 

 

 

 

Қолдану:  Excel диаграммасының құрылу ретін жазыңыз.

 

 

 

Талдау:   диаграммалардың түрлерін салыстыру, ажырату, тәжірибеден өткізу.

 

Оқушыларды топқа бөлу.

 

Миға шабуыл:

1. Дөңгелек диаграмма  барлық жағдайда ақпараттың нақтылығын көрсете алама ?  ...  неге?

2. Диаграмма дегеніміз не?

3. Диаграмманы құру үшін :

4. ..... бірнеше шаманы бірнеше нүктеде салыстыру үшін қолайлы.

 

Сәйкестіктікті анықтау.

 

 

Жаңа сабақты баяндау.

 

 Топтық жұмыс:

Компьютерде 1,2 тапсырманы орындау. Алдымен топта талқылау содан жеке компьютерде орындау.

 

 

Тест жұмысы.

 

Сабақты қорытындылау.Эдвард де Бононың       6 қалпақ стратегиясын пайдаланып.

 

 

 

 

 

 

 

Формативтік бағалау

(критерийлері алдын ала оқушылармен бірге талқыланады)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі және өзгені бағалау

 

 

 

 

Баға критерилеріне сүйеніп  өзін-өзі бағалау

 

Жеке жұмыстар жасағанда талантты және дарынды оқушылардың өздерін көрсетуіне мүмкіндіктер бар

 

 

 

 

Компьютерде  тапсырмалар орындағанда барлық оқушылар қамтылады, және дарынды оқушылар өздерін көрсете алады.

 

 

Зерттеудегі  А,В,С балаларға тапсырмалар беру арқылы іс әректті зерттейміз

 

 

 

 

 

 

оқушыларды сырттай бақылау нәтижесі бойынша.

 

 

 

 

 

 

Практикалық  және тест жұмыстарының  нәтижесі бойынша.

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау парағы  бойынша.

 

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
МS Excel бағдарламасында диаграммалар құру, редакциялау және форматтау
Microsoft Exel-ге кіріспе. MS Excel- мен танысу
7 -8 сабақ жоспарлары Paint, Word, Excel
Excel кестелік процессоры. Негізгі ұғымдар мен амалдар. Excel-де деректермен жұмыс істеу
Ms Excel кестелік процессоры. Іске қосу, жұмысты аяқтау. Жұмыс кестесінің элементтері
Ms Excel-ге берілгендерді енгізу және редакциялау. Деректерді өңдеу, орын ауыстыру және көшірмелеу
Excel-дегі деректермен жұмыс істеу. Енгізу, сақтау, қорғау. Excel-дің графиктік мүмкіндіктері
Дайындалған деректер бойынша диаграммалар құру
Электрондық кесте ұғымы. MS Excel редакторы
Excel кестелік процессоры
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3489 | Қосты: Егембердиев Бахытжан Надырбекович | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык