Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Барлық жануарларға су, ауа, жылу, жарық және  қорек керек. Жануарлар да адамдар сияқты  ауамен тыныс алады. Тіпті, суда, топырақта мекендейтінде. Топырақта бос орынның бәрі ауаға толы. Топырақты қопсыту, оған ауа кіруіне ықпал етеді. Топырақ неғұрлым жұмсақ болса, онда жануарлар соғұрлым көп болады. суда тіршілік ететін киттер мен дильфиндер өкпемен тыныс алады. Сондықтан олар міндетті түрде су бетіне шығып тыныс алады. Қыста балықтар ойықтар маңына топталады.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 6241 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Кабиева Айнур Кайраковна | Уақыты: 10-01-2015, 17:16 |


Тәулсіздікке қол жеткізіп, егеменді ел болғаннан бері халық мұңын жырлап,жақсылығын асырып, жамандығын жасырып жүрген айтыскерлер қатарына Аманжол Әлтаев, Мұхаметжан Тазабеков, Оразалы Досбосынов, Айбек Қалиев, Ақмарал Леубаева ,Мэлс Қосымбаев т.б. айтыскер ақындарды жатқызамыз.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 22678 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Есенбекова Алия Абдуллаевна | Уақыты: 10-01-2015, 17:03 |


« Білім» және  «тәрбие» жайлы топ арасында шағын айтыс ұйымдастыру. Табыс критерийлері арқылы бағаланады. Нақыл сөздерді қолдану. қазіргі таңдағы мәселесі сұрақтардың жауабы бола алатын ойларды қолдану. 3. Шешендік сөздерді қолдану. 1.Оқушылар  берілген тақырып бойынша айтысады.Топ ішіндегі сөзге шебер оқушы екінші топ оқушысымен айтысуға шығады. Кімнің сұрағы  мен жауабы нақты, тиянақты болса, сол топ оқушылары жүлдегер деп есептеледі. 

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 1940 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Есенбекова Алия Абдуллаевна | Уақыты: 10-01-2015, 17:00 |


 Оқушылар сақтар мен үйсіндердің айырмашылықтарын, ортақ белгілерін талдап шықты. Бағалау кезеңінде әр топ ішінен бір оқушы бағалау парақшасы арқылы бағалап отырды және топ ішінде бағалау жүрді. Соңынан оқушылар стикерге кері байланыс жазып қалдырды.Негізінен сабақымды Булум таксономиясы бойынша  жасап өткіздім.Сабағым өз деңгейінде өтті.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 8929 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сарсенбиева Дария Саматовна | Уақыты: 10-01-2015, 16:06 |


Бүгінгі біздің  тақырыбымыз «Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол және орын ауыстыру». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру.Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер таратылады.«Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары» тарауы  бойынша сөзжұмбақтарды топтар бір-бірімен алмасып, дұрыс жауабын іздейді, одан кейін топ бір бірін тексереді.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 2863 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:33 |


Бүгінгі біздің  тақырыбымыз «Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Тақырыпты топта талқылап, флипчартқа «Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары»тақырыбын түсіреді.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 1703 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:31 |


Бүгінгі біздің  тақырыбымыз «Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. 1 топқа 1-4 аралығындағы абзацтар, ал 2 топқа 5-9 аралығындағы абзацтар беріледі. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер таратылады.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 6150 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:29 |


«Салмақ» тобының   есептері: Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған? Ғ=50кН=50000Н р=2кПа=2000Па   Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0,001м2. Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?  Оқушылар шығармашылық жұмысты орындайды.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 4875 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:20 |


Тұрмыста және техникада инерцияның берілуіне мысалдар келтіре отырып, оқушылардың ойын қозғау, кеңістік және уақыт, күш ұғымын, оның айырмашылығы мен қасиеттерін түсіндіру, практикалық маңыздылығын ашу. Тұрмыста және техникада инерцияның берілуіне мысалдар келтіре отырып, оқушылардың ойын қозғау, кеңістік және уақыт, күш ұғымын, оның айырмашылығы мен қасиеттерін түсіндіру, практикалық маңыздылығын ашу. күнделікті өмірде  қолдана білуге үйрету топта бағалауға  баулу.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3105 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тәшібаева Кәмшат Еркінжасқызы | Уақыты: 7-01-2015, 14:17 |


Электрондық оқулықтан сын есім туралы тыңдап, тапсырмаларын орындайды. Қайталау, еске түсіру. Мына суреттерде  не көрсетілген? Осы заттарды сипаттап  айтып беріңдер. Оқушыларға көрсетілген суреттерден  не көргендерін айтады. Оқушылар топтастыру арқылы заттарды  береді. Өзіндік жұмыс. Тапсырмамен танысу, ойлану.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 21559 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Алимкулова Кымбат Аскаровна | Уақыты: 5-01-2015, 08:36 |