• Әдебиеттік, оқу, 3, cынып
Сабақтың,тақырыбы:, «Арқарға үлкен мүйіз неге керек?»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға арқар туралы толық түсінік беру. Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын ашу. Қызыл кітаптқа кірген жан –жануарлар туралы түсіндіру
2. Дамытушылық: Сөйлеу дағдысын дамыту, сөздік қорларын байыту, жылдам оқу машықтарын дамыту. Қоршаған тірі табиғатқа деген қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды қһтабиғатты қорғауға,ондағы аң-құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас.
Әдіс: сұрақ - жауап, әңгімелесу, көрнекілік, топтастыру.
Көрнекі құралдар: Венн диаграммасы, сөзжұмбақ, плакаттар, сурет арқардың.
Сабақтың өту барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
психологиялық дайындық
II. Үй тапсырмасын тексеру.
сұрақ –жауап әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Сұрақтар беру.
III. Жаңа сабақ.
Бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Арқарға үлкен мүйіз неге керек».
- Балалар, арқар туралы не білесіңдер? Оқығандарың, көргендерің, естігендерің бар ма? Ол қандай аң?
Арқар – Азия құрлығында мекен ететін жануардың бірі. Әсіресе, Тянь-Шань, Памир, Алтай тауларында кездеседі. Негізгі қонысы біздің қазақ даласы екен. Кең байтақ даламыздың көптеген бөліктерінде бар. Елімізде оның үш түрі кездеседі. Алғашқысы – Қаратау арқары. Олардың саны өте аз. Жойылуға жақын десек те болады. Тек Қаратауда ғана таралған. Таудың жазықтау жоталарында көзге ұшырасады. Жалпы саны - 100 басқа жуық. Арнайы қорғайтын орындар жоқ. Одан кейінгісі Тянь-Шань тауының қазақстандық бөлігінде жүреді. Үшіншісі Солтүстік Қазақстан өңірін мекен еткен. Арқарлар өздері тіршілік ететін аймақтарға байланысты бөлінеді. Алтай тауының біздің еліміздегі бөліктерінде де арқарлар көзге ұшырасады. Ал елімізде қанша арқар бар дегенге дөп басып айта алмаймыз. Алайда әрі кеткенде 10 мыңнан аса қоймайды.
Топтастыру
Оқулықпен жұмыс
Жақсы балалар, Кәдірбек Сегізбайдың «Арқарға үлкен мүйіз неге керек?» мәтінін бөлімдерге бөліп оқиық!
Мұғалімнің оқуы
Оқушылардың оқуы
Әр бөлікке ат қою, мазмұнын сұрау.
1. Орманға жиналу.
2. Жолда.
3. Атасының тапсырмасы.
4. Қошанның ізденісі.
5. Тағы да орманда.
6. Шешімнің табылуы.
IV. Бекіту сұрақтары.
1. Арқар қандай аң?
2. Ол жауынан қалай қорғанады?
3. Арқарға не тұқымдас?
4. Мүйіз не үшін керек.
Жұмбақ шешу
Жақпар тастың өркешiне,
Секiредi құламай.
Қия құздың өр төсiне,
Орғып шығар ол оңай. (Арқар)
Жаңылтпаш жаттайық
.Қырқада қырық арқар бар.
Қырық арқарда ақ арқар бар.
Алты арқарда марқа арқар бар
Бағалау.
Оқушылардың білімін бағалау.
Үй тапсырмасын беру.
Үйге мәтінді оқып, мазмұндап, тапсырмаларға жауап береміз.
Қорытынды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 7534 |
|
|
|
Арқарға үлкен мүйіз неге керек?
Сабақтың,тақырыбы:, «Арқарға үлкен мүйіз неге керек?»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға арқар туралы толық түсінік беру. Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын ашу. Қызыл кітаптқа кірген жан –жануарлар туралы түсіндіру
2. Дамытушылық: Сөйлеу дағдысын дамыту, сөздік қорларын байыту, жылдам оқу машықтарын дамыту. Қоршаған тірі табиғатқа деген қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды қһтабиғатты қорғауға,ондағы аң-құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас.
Әдіс: сұрақ - жауап, әңгімелесу, көрнекілік, топтастыру.
Көрнекі құралдар: Венн диаграммасы, сөзжұмбақ, плакаттар, сурет арқардың.
Сабақтың өту барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
психологиялық дайындық
II. Үй тапсырмасын тексеру.
сұрақ –жауап әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Сұрақтар беру.
III. Жаңа сабақ.
Бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Арқарға үлкен мүйіз неге керек».
- Балалар, арқар туралы не білесіңдер? Оқығандарың, көргендерің, естігендерің бар ма? Ол қандай аң?
Арқар – Азия құрлығында мекен ететін жануардың бірі. Әсіресе, Тянь-Шань, Памир, Алтай тауларында кездеседі. Негізгі қонысы біздің қазақ даласы екен. Кең байтақ даламыздың көптеген бөліктерінде бар. Елімізде оның үш түрі кездеседі. Алғашқысы – Қаратау арқары. Олардың саны өте аз. Жойылуға жақын десек те болады. Тек Қаратауда ғана таралған. Таудың жазықтау жоталарында көзге ұшырасады. Жалпы саны - 100 басқа жуық. Арнайы қорғайтын орындар жоқ. Одан кейінгісі Тянь-Шань тауының қазақстандық бөлігінде жүреді. Үшіншісі Солтүстік Қазақстан өңірін мекен еткен. Арқарлар өздері тіршілік ететін аймақтарға байланысты бөлінеді. Алтай тауының біздің еліміздегі бөліктерінде де арқарлар көзге ұшырасады. Ал елімізде қанша арқар бар дегенге дөп басып айта алмаймыз. Алайда әрі кеткенде 10 мыңнан аса қоймайды.
Топтастыру
Оқулықпен жұмыс
Жақсы балалар, Кәдірбек Сегізбайдың «Арқарға үлкен мүйіз неге керек?» мәтінін бөлімдерге бөліп оқиық!
Мұғалімнің оқуы
Оқушылардың оқуы
Әр бөлікке ат қою, мазмұнын сұрау.
1. Орманға жиналу.
2. Жолда.
3. Атасының тапсырмасы.
4. Қошанның ізденісі.
5. Тағы да орманда.
6. Шешімнің табылуы.
IV. Бекіту сұрақтары.
1. Арқар қандай аң?
2. Ол жауынан қалай қорғанады?
3. Арқарға не тұқымдас?
4. Мүйіз не үшін керек.
Жұмбақ шешу
Жақпар тастың өркешiне,
Секiредi құламай.
Қия құздың өр төсiне,
Орғып шығар ол оңай. (Арқар)
Жаңылтпаш жаттайық
.Қырқада қырық арқар бар.
Қырық арқарда ақ арқар бар.
Алты арқарда марқа арқар бар
Бағалау.
Оқушылардың білімін бағалау.
Үй тапсырмасын беру.
Үйге мәтінді оқып, мазмұндап, тапсырмаларға жауап береміз.
Қорытынды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |