|
|
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Сабақтыңмақсаты:
• Оқушылардыекітаңбалысанғажазбашабөлутәсілінүйрету;
• естесақтау, ойлаужәнематематикалықтілдедұрыссөйлейбілуқабілетіндамыту;
• балалардыақыл - ой, еңбектәрбиесіне баулу, пәнгедегенсүйіспеншілігінояту.
Сабақтыңтүрі: аралассабақ
Сабақтыңкөрнекіліктері: Интерактивтітақта, "МАТЕМАТИКА" сөзіжазылғанкөрнекі материал, слайд, ойынғақажеттікесте.
Сабақтыңбарысы:
І. Ұйымдастырукезеңі.
ІІ. Үйтапсырмасынтексеру:
• 11 - бет №4. Оқушыматематикалықтілдедұрысоқып, амалдардыңорындалуретінтүсіндіреді.
ІІІ. Жаңасабақ:
• Жаңасабақтыбастамасбұрындайындықкезеңіжүргізіледі.
Слайдта "Кімжылдам" ойыны
• № 1. Бөліндініңмәні мен қалдығынтабуғаберілген, ауызшаесептелінеді.
4205: 20=210 (қалд. 5) ----------- 8102: 90= 90 (қалд. 2) ---------- 7203: 8=900 (қалд. 3)
24050: 80= 300 (қалд. 50) ---------- 63008: 10=6300 (қалд. 8)
- Балалар, бүгінгісабағымыздаекітаңбалысанғажазбашабөлутәсілдеріменесептершығарамыз. Енді, сабақбарысындамынакөрнекіқағаздарғаназараударуымызкерек. Әрқағаздыңартындабірәріп бар, 1 есепдұрысшықса 2 әріптенашылады. Қандайсөзжасырылдыекен?! Мұныбілуүшінбәрімізатсалысайық.
• №2
а) оқушыларғатүсіндіреотырыпшығарту, қосымшабірнешемысалдаркелтіру.
ә) 4 оқушытақтада
(Үйге)
294: 98=3345: 69=5
276: 46=6837: 31=27
420: 84=5936: 78=12
558: 18=31667: 29=23
16 692: 52=32131 458: 98=321
12 456: 24=51959 215: 65=911
• №3 Слайдтаізденіскежетелейтінтапсырма.
Шешуі: s= (v1 + v2) • t
(66км/сағ + 95км/сағ) • 6сағ = 966 км
Жауабы: екіқаланыңарасы 966 км.
• №4.
Шешуі: 255: (10+7) =15
15•10=150
15•7=105
Жауабы: Әркітапта 150 және 105 бет бар.
IV. Жаңасабақтыпысықтау:
• Слайдта №5. Мысалдартізбегін 3қатардан 3 оқушышығыпжалғастырады.
1560•17=2652026520 - 350=26170
26170: 5=52345234+3325=8559
8559: 27=3171358: 14=9797+926=1023
1023•38=3887438874 - 10819=28055
28055+1507=29562115668: 36=3213
3213+38955=4216842168: 12=3514
3514•18=6325263252+51486=114738
• №6 Слайдтаереже. Ереженіпайдаланыптеңдеудішешу.
240: а=480: 80 -------------- х•81+67=553
а• (288 - 190)=392 ------------- 489+c•5=9614
V. Сабақтыбекіту.
• №8 берілгенсандардыңцифрларыныңқосындысынешегетеңболатынынесептеужәнешыққансанды 9 - ғажәне 3 - кебөлу. (ауызшаорындалады)
231=2+3+1=6
7887=7+8+8+7=30
624=6+2+4=12
34 281=3+4+2+8+1=18
378=3+7+8=18
- Міне, балалар, №2, 3, 4, 5, 6 есептердіжазбашаорындадықжәнекөрнекіқағаздардыңжасырғансөзі де белгіліболды. "МАТЕМАТИКА" сөзі. Математикаданалғанбағаларымыздыбілейік, үйгетапсырмаалайық.
-Үйгетапсырма
-Бағалау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |