Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Екітаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері


Екітаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері

Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері

Сабақтыңмақсаты:

• Оқушылардыекітаңбалысанғажазбашабөлутәсілінүйрету;

• естесақтау, ойлаужәнематематикалықтілдедұрыссөйлейбілуқабілетіндамыту;

• балалардыақыл - ой, еңбектәрбиесіне баулу, пәнгедегенсүйіспеншілігінояту.

 

Сабақтыңтүрі: аралассабақ

Сабақтыңкөрнекіліктері: Интерактивтітақта, "МАТЕМАТИКА" сөзіжазылғанкөрнекі материал, слайд, ойынғақажеттікесте.

 

Сабақтыңбарысы:

І. Ұйымдастырукезеңі.

ІІ. Үйтапсырмасынтексеру:

• 11 - бет №4. Оқушыматематикалықтілдедұрысоқып, амалдардыңорындалуретінтүсіндіреді.

ІІІ. Жаңасабақ:

• Жаңасабақтыбастамасбұрындайындықкезеңіжүргізіледі.

Слайдта "Кімжылдам" ойыны

 

• № 1. Бөліндініңмәні мен қалдығынтабуғаберілген, ауызшаесептелінеді.

4205: 20=210 (қалд. 5) ----------- 8102: 90= 90 (қалд. 2) ---------- 7203: 8=900 (қалд. 3)

24050: 80= 300 (қалд. 50) ---------- 63008: 10=6300 (қалд. 8)

 

- Балалар, бүгінгісабағымыздаекітаңбалысанғажазбашабөлутәсілдеріменесептершығарамыз. Енді, сабақбарысындамынакөрнекіқағаздарғаназараударуымызкерек. Әрқағаздыңартындабірәріп бар, 1 есепдұрысшықса 2 әріптенашылады. Қандайсөзжасырылдыекен?! Мұныбілуүшінбәрімізатсалысайық.

 

• №2

а) оқушыларғатүсіндіреотырыпшығарту, қосымшабірнешемысалдаркелтіру.

ә) 4 оқушытақтада

(Үйге)

294: 98=3345: 69=5

276: 46=6837: 31=27

420: 84=5936: 78=12

558: 18=31667: 29=23

16 692: 52=32131 458: 98=321

12 456: 24=51959 215: 65=911

 

• №3 Слайдтаізденіскежетелейтінтапсырма.

 

Шешуі: s= (v1 + v2) • t

(66км/сағ + 95км/сағ) • 6сағ = 966 км

Жауабы: екіқаланыңарасы 966 км.

 

• №4.

Шешуі: 255: (10+7) =15

15•10=150

15•7=105

Жауабы: Әркітапта 150 және 105 бет бар.

 

IV. Жаңасабақтыпысықтау:

• Слайдта №5. Мысалдартізбегін 3қатардан 3 оқушышығыпжалғастырады.

1560•17=2652026520 - 350=26170

26170: 5=52345234+3325=8559

8559: 27=3171358: 14=9797+926=1023

1023•38=3887438874 - 10819=28055

28055+1507=29562115668: 36=3213

3213+38955=4216842168: 12=3514

3514•18=6325263252+51486=114738

 

• №6 Слайдтаереже. Ереженіпайдаланыптеңдеудішешу.

 

240: а=480: 80 -------------- х•81+67=553

а• (288 - 190)=392 ------------- 489+c•5=9614

 

V. Сабақтыбекіту.

• №8 берілгенсандардыңцифрларыныңқосындысынешегетеңболатынынесептеужәнешыққансанды 9 - ғажәне 3 - кебөлу. (ауызшаорындалады)

231=2+3+1=6

7887=7+8+8+7=30

624=6+2+4=12

34 281=3+4+2+8+1=18

378=3+7+8=18

 

- Міне, балалар, №2, 3, 4, 5, 6 есептердіжазбашаорындадықжәнекөрнекіқағаздардыңжасырғансөзі де белгіліболды. "МАТЕМАТИКА" сөзі. Математикаданалғанбағаларымыздыбілейік, үйгетапсырмаалайық.

-Үйгетапсырма

-Бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Тігін машинасын жұмысқа дайындау.
Дүние жүзі тарихы
Дүние жүзі тарихы
8-сынып, Дүние жүзі тарихы
Қорытынды сабақ
Қазақ этногенезінің түркілік кезеңі
Нөлмен аяқталатын сандарға көбейту және бөлу
Теріс сандарды қосуға есептер шығару
Сақтар
Үйсіндер тақырыбын қайталау
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 3353 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык