|
|
Сабақтың тақырыбы: Түбірлес сөздерге жаттығу
Мақсаты:
Түбірлес сөздер жайында білген ұғымды кеңейте алады, оқушылар сауатты жазу дағдысын жетілдіре алады және тіл дамыта алады
Түрі: Іскерлік пен дағдыны пысықтау
Әдісі: ой шақырады, салыстырады, тұжырым жасай алады
Көрнекілігі: суреттер, интерактивті тақта, оқулық кітабы
Сабақтың жүрісі
І.Ұйымдастыр. Сабаққа назар аудару
ІІ. Қызығушылықты ояту
І бөлім:
1. Тақтаға таблица ілінеді (жазбаша)
Айнадай, жібектей, күзгі, кезекші, көкшіл, ойыншық, балалар, т.б.
Түбірін тауып, астын сызу
2. Ереже: Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы туынды сөз жасалу ережесін меңгерту
3. Ой шақыру: Оқушыларды 3 топқа бөлу арқылы үш сөз ілінеді(ауызша). Әр топ өзіне тиісті сөздерге ой шақыру арқылы бірнеше түбірлес сөз жасайды.
Мысалы: І топ ІІ топ ІІІ топ
Тық тем тық
ас Паз көк арай бал шық
Хана шіл ық
Пан ке алапан
Ала та
Бұл енді оқушы жұмыс салыстырмалы түрде талданып, бағаланады.
4. ІІ-бөлім. Оқулықпен жұмыс
А)256-жаттығу. Жаңылтпашты жатқа жазу. Түбірлес сөздерді ажыратып астын сызу.
25-жаттығу жазбаша
Ас-паз-шы сөзін сөз құрамына талдау
ІІІ бөлім: Шығармашылық жұмыс
1. Шаңғы сөзіне бес жол өлең Не? Шаңғы
2. Қандай? Әдемі, ұзын
3. Не істейді? Тебеді, сырғанайды, мінеді
4. Сөйлем: Оқушылар шаңғы жарысын ұйымдастырады
5. Мағыналы сөз. Сырғанап (немесе т.б.сөз)
1. Шығармашылық диктант. Орман суреті
Мен орман ішін аралап жүріп келемін. Төңірегіме тесіле қараймын. Бұл не ғажап! 2, 3 сөйлемді оқушы өз ойымен жалғастырады
Мысалы: оқушы жұмысы
Күзде жерді сары кілем жауыпты. Тек шырша жапырақтарын түсірмепті.
Егіншілер осы күзде егістерін жинайды. Егіннен түскен өнімді қыста қорек етеді.
Ауасы тамаша тап-таза. Құстар әні даланы еріксіз көтеріп тұр.
Әрі қарай тағы мұғалім жалғастырады: Біраз жүрген соң, әп-әдемі тиін көрінді, ... тағы оқушы жұмысы.
Ол жаңғақтарды ұясына тасып жүр екен.
Тиін да осы табиғат көркін келтіруде.
Тиін да қысқа азық жинап жүр екен.
Енді осы құраған мәтінді оқушыларға оқытамын, мағынаны ажыратып, оқушы ойлау, сөйлеу, тіл дамыту жұмысымен тығыз байланыста бола алады. Және оқушы тыңдайды, пікірін айта алады.
Соңғы сөйлемді немесе кез-келген сөйлемді сөз құрамына талдай алады. Бұл арада оқушының сын тұрғысынан ойлау мен жазуды жетілдіру. Яғни риториканы есепке алу.
Қорытындылау. Үйге тапсырма
1. 258-жаттығу(жазбаша талдау)
2. Ережені қайталау, еске түсіру
3. Бағалау, мадақта
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |