|
|
Тақырыбы: MS Word редакторы интерфейсімен танысу, мәтіндік редактордың ұғымы
Мақсаты : MS Word редакторы интерфейсімен танысу, мәтіндік редактордың ұғымы үйрету
Міндеттері: 7 модель идеялары бойынша әдіс –тәсілдерін қолдана отырып оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету.
Күтілетін нәтиже: MS Word редакторы интерфейсімен танысу, мәтіндік редактордың ұғымы біледі
Кезең Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс әрекеті Бағалау Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер
І 3 мин
Ұйымдастыру
Амандасу, сыныпқа ынтымақтастыру атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды кеспе қағаздар арқылы топқа бөлу "ол кеспе қағаздардың бірінде сұрақтар , ал екіншісінде жауаптар берілген". Мұғаліммен сәлемдесу
Мұғалім журнал бойынша түгелдеу кезінде оқушылар өз аты,тегін айту.
Оқушылар өз оқу құралдарын партаның үстіне қойып күнделікті дағдысын іске асыру.
Мұғалім сабақты бастаған кезде сыныпта тыныштық сақтап, ұстаздың сөзіне құлақ салу.Сабақты жақсы көңіл күймен бастайды. Қағаз қимасы арқылы топқа бөлінеді. Сұрақ-жауабы бар қима қағаздар
6 мин
Үй жұмысын сұрау
Презентация жасалған тест жұмысы мен және ребус арқылы. Тест сұрақтары:
1. WordPad мәтіндік редакторын іске қосу жолы қандай?
2. WordPad мәтіндік редакторының терезе элементтерін ата?
3. Құрал-саймандар тақтасында қандай батырмалар орналасқан?
4. Мәзір жолағындағы мәзір аттарын ата?
5. Файл мәзірінде қандай мәзірлер орналасқан?
6. Терезенің тақырып жолында не бейнеленеді?
7. WordPad редакторында мәтінді бас әріптермен теру үшін қай пернені қолданады?
8. WordPad редакторында меңзердің сол жағындағы символарды өшіру қай перне қолданылады?
9. WordPad редакторы терезесінде қалып-күй қатары қайда орналасқан?
10. Мәтінді беттің ортасы бойынша жазу үшін қай батырманы қолданамыз? Параққа тесттің жауаптарын белгілейді және презентация арқылы дұрыс жауаптарын қөрсету арқылы өздерінің жауаптарын дұрыстайды. Формативті Өзін- өзі бағалау Презентацияда жасалған тест және ребус
ІІ
15 мин MS WORD - мәтіндік құжаттарды дайындауға, түзетуге және қағазға басып шығаруға арналған Windows жүйесінің қосымша программасы. Ол-мәтіндік және графикалық информацияларды өңдеу барсында жүзден аса операциялды орындай алатын ең кең тараған мәтін редакторының бірі. Оқушылар зер қойып тыңдау, керек жерін дәптерге түртіп отыру. Формативті бағалау, стикерлер Электронды оқулық, презентация
16 мин Ал осы жаңа тақырыпқа байлынысты
1. Мақал-мәтелдердегі бос орынға сөз қою арқылы жазу. Осы тақырыпты ала отырып өздеріне берілген тапсырманы жұппен орындайды және сақтайды. Біткеннен кейін түсіндірме жүргізу. Формативті Өзін- өзі бағалау Компьютер, презентация, анимациялық суреттер
ІІІ 3 мин
Қорытынды (диалогтік оқыту)
Сұрақ -жауап және суреттер арқылы. Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.
Білемін, білгім келеді, не үйрендім сұрақтарына өз ойларын стикерге жазды.( INSERT әдісі) Формативті бағадан сумативті бағалау Стикер.
1 мин
Үйге тапсырма.MS Word редакторы интерфейсімен танысу, мәтіндік редактордың ұғымы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |