Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Математика |
Көрсетілім: 6288 |
|
|
|
Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерін шешудің жалпы әдістері
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерін шешудің жалпы әдістері
Сабақтың мақсаты: 1.Теңдеудің түрлерін және оларды шешу жолдарын түсіну.
2.Оқушыны ұқыпты тыңдауға,теорияны практикамен ұштастыруға, сұрақтарға нақты жауап беруге үйрету.
3.Оқушыларды математикалық мәдениеттілікке, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Бекіту сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, сызба, тест тапсырмалары.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау.
І.Ұйымдастыру шаралары.
Оқушыларға теңдеулер таратылады да сол теңдеулердің түріне сәйкес үш топқа бөлініп ІІІ. “Ой толғау”.
1.Иррационал теңдеулер деп қандай теңдеуді айтамыз?
2.Иррационал теңдеулерді қалай шешеміз?
3.Көрсеткіштік теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтамыз?
4.Көрсеткіштік теңдеулерді қалай шешеміз?
5.Логарифмдік теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтамыз?
6.Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдары.
Жауаптары:
1.Иррационал теңдеу деп айнымалысы түбір таңбасының ішінде болатын, сонымен қатар бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі болатын теңдеуді айтамыз.
2.Иррационал теңдеулерді шешу үшін егер иррационал теңдеуде бір ғана түбір белгісі болса, онда түбір белгісі теңдеудің бір жақ бөлігінде қалатын етіп түрлендіреміз. Одан кейін теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей дәрежеге шығарып рационал теңдеу аламыз. Иррационал теңдеулердің екі жақ бөлігін бірдей дәрежеге шығарған кезде шыққан теңдеу кейбір жағдайда, берілген теңдеуге мәндес болмайды. Сондықтан айнымалының табылған мәндерін міндетті түрде тексеру керек.
3.Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп атайды.
4.Көрсеткіштік теңдеулерді шешкенде
1) Теңдеудің екі жақ бөлігін бірдей негізге келтіреміз
2) Дәрежелердің көрсеткіштерін теңестіреміз.
3) Шыққан теңдеуді шешіп
4) айнымалының табылған мәнінің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын анықтаймыз.
5.Айнымалысы логарифм белгісінің ішінде болатын теңдеуді логарифмдік теңдеу деп атайды.
6.Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдары:
1)Логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы шығарылатын теңдеулер.
2) Потенциалдау арқылы шығарылатын есептер.
3) Жаңа айнымалыны енгізу тәсілі.
4) Мүшелеп логарифмдеу тәсілі.
ІҮ. Мағынаны таны.Сәйкестендіру
Теңдеудің шешімін тап Жауаптары
1.5х2=2log25 2;3
2. √х+√у=6
х-у=12 0;5
3. 7 + 3 =2
х+2 х-2 16;4
-1;1
Есептер шешіліп жауаптары қойылады.
V.Қызығушылықты ояту. Есептер сайысы
1.х=log24 – lg20 – lg 5 ,болса 3х есептеңіз.
2.log6x + log6(х+1) =1
3.logx(х2-2х+2) =1
4.7х+2-14*7х-1=47
5.82х+1=32*22х-1
6.9√х-2+ 3=4*3√х-2
V.“Ой қорыту”. 5 минутта 5 есеп.
Жауабы
Тапсырма А В С Д Е Аты-жөні
1. 45-2(3х-8)=31 7 44 6 10 5
2. 2х2-98=0 49;0 7;0 7;1 7;-7 49;
-49
3. 4х2+12х+9=0 3 1,5 2,5 -2,5 -1,5
4. log3(2х+1)=2 3 0,5 1 0,2 2
5. 5-√х=0 25 -25 0 Түбірі жоқ 5
6. 0,7х4-х3=0 3 ;3
4 7
7 ;0
10 7 ; 3
3 7 0; 10
7 7 ; 0
π +πn
3 π+πn
4 πn π +πn
ҮІ.Сабақты қорытындылау .Бағалау.
4.log2(9-2x)=10Lg(3-х)
5.log 21(2х-5)= log 12 (х2+1)
6.log3(4-2х)-log32=
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |