Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / География |
Көрсетілім: 7093 |
|
|
|
Дүние жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында
Тақырыбы: Дүние жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында
Мақсаты
Оқушыларға дүниежүзінің саяси картасындағы мемлекеттер туралы түсінік беру, сөз қорларын арттыру, сыни ойлауға, бағалай білуді үйрету
Күтілетін нәтиже Оқушылар мәтінге талдай жасай алады, өз ойларын жеткізе біледі, өзара ынтымақтастық қалыптасады, топта пікірлесіп, ортақ шешімге келуге дағдыланады, сұрақ қоя біледі, білімге құшарлығы артады, бірін-бірі бағалай алады
Түйінді идеялар (кілтті сөздер)
Сабақ кезеңдері: Сабақ барысы Бағалау ресурстар
1. Кіріспе 1. Амандасу. «Мен өмірді сүйемін, себебі...» деп аяқталмаған сөзді аяқталуға нұсқау бере отырып, (топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету)
2. Оқушыларды топқа бөлу. Дүние жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер атымен топқа бөлу. (өлең ырғағы арқылы үш елдің биін нақышына келтіріп билеу)
1) Қазақстан
2) Грузия
3) Қытай
Топтан көшбасшы сайлап алу
3. Үй тапсырмасын сұрау.
«Ыстық орындық » әдісімен «Жер бетіндегі халықтар және нәсілдер» тақырыбына әр топтан өз қалаулары бойынша оқушылар шығады да, сұрақтарға жауап береді.
1. Халықтың ұдайы өсуінің заңдылықтары туралы зерттейтін ғылым? (демография)
2. «Демографиялық саясат» туралы ұғым?
3. Дүниежүзіндегі халқы ең көп елдер? Қытай (1 млрд.300 млн.), Үндістан (1 млрд.-тан астам)
4. Адамзат өздерінің сыртқы келбетінің ерекшеліктеріне қарай неше нәсілге бөлінеді? (3-ке, 1) еуропоидтық, 2) монголоидтық, 3) негроидтық нәсілдер)
5. Негроидтық нәсілге сипаттама беру? ( терісі қара, мұрны жалпақ, ерні қалың, шашы бұйра, жақ сүйегі біршама шығыңқы) Африка мен Аустралияда елдерінде тараған.
6. Монғолоидтық нәсілге сипаттама?( терісі сары, шашы салалы, қайратты, жақ сүйегі шығыңқы, мұрыны тәмпіш, беті жалпа, көзі қоңыр, және қиғаш) Азия мен Американың үндістерінде тараған)
7. Еуропоидтық нәсілге? (терісі ақ, қыр мұрынды, ерні жұқа, шашы толқынды немесе жатық болып келеді). Еуропамен Оңтүстік және Оңтүстік-Батыс Азияның халқы жатады)
8. Қазақтар қандай нәсілдерге жатады? ( монғолоидтық)
9. XXI ғ. Жердегі халықтың өсу қарқыны қандай болады деп ойлайсыңдар? (Ғылыми болжамға бойынша Жердегі халық саны 2025 ж. 8 млрд. Адамға дейін өседі)
10. Еуропоидтық нәсілдерді картадан көрсетіңіздер? ( Ресей, Германия, Ұлыбритания, Франция)
интербелсенді тақта
2. Тұсаукесер 1. Қызығушылық пен назарға қол жеткізу.
Дүние жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында туралы бейнебаян көрсетіледі
интерактивті тақтадан видео таныстырылым
3. Негізгі бөлім 1. Оқулықпен жұмыс. «ЖИГСО» әдісі бойынша берілген мәтінді алдымен жұппен, кейін топпен талдайды, басқа топпен ауысып түсіндіреді.
1 –ші топқа: Саяси картасы туралы ұғым
2-ші топқа: Дүние жүзіндегі мемлекеттер
3-ші топқа: Қазақстан әлем картасында
1. Сергіту сәті. «Би терапиясы»
2. Сарамандық жұмыс.
1. Қазақстанның шекараларын жүргізіп, көрші мемлекеттердің аттарын жазыңдар. Облыстардың шекараларын және аттарын белгілеңдер. Еліміздегі ірі қалалароды түсіріңдер
2. Қазақстан мемлекетіндегі ұлт өкілдері туралы қысқаша мағұлмат? От шашу
екі жұлдыз, біртілек Ә. Бірмаамбетова, К. Мамырова
6 класс «Физикалық география» Алматы «Атамұра» 2011 ж
4. Қорытынды 1. «Формативті тест» арқылы қорытындылау.
1. Қазақстанның жер көлемі?
А) 2,7 млн. км2 Б) 2,8 млн. км2 С) 2,9 млн. км2 Д) 2,6 млн. км2
2. Қазақстан жер көлемі жөнінен ТМД елдерінің ішінен нешінші орында?
А) 3- орын Б) 4-орын С) 2-орын Д) 5-орын
3. Қазақстан неше елмен шектеседі?
А) 3 Б) 4 С) 2 Д) 5
4. Елдің астанасы Алматыдан Ақмола қаласына қашан көшірілді?
А) 1997 ж .10 желтоқсанда Б) А) 1997 ж .9 желтоқсанда С) А) 1997 ж .5 желтоқсанда Д) А) 1997 ж .6 желтоқсанда
5. Қазақстан мемлекетінде қанша ұлт өкілдері шоғырланған?
А) 130 Б) 150 С) 160 Д) 165
6. Әкімшілік аумақтың бөлінуі жөнінен еліміз неше облыстан тұрады?
А) 14 Б) 12 С) 10 Д) 9
үш шапалақ жіп көмегімен жұмыс
Қосымша оқу
Үйге тапсырма
§52 Дүние жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында.
Рефлексия
«Бағдаршам» оқушылар қолдарына берілген қағазға жазып, үш түсті бағдаршам көзінің қалауына жабыстырады.
1) Қызыл: «Сабақ менің көңілімнен шықты. Мен өзіме көп пайдалы нәрсе алдым. Мен сізді де, сабақты да толық түсіндім.Өзіме тиісті баға алдым» дегенді білдіреді.
2) Сары: «Сабақ қызық болды. Мен оған белсенді қатыстым. Белгілі бір деңгейде маған сабақ түсінікті. Мен сабақта өзімді жайлы сезіндім».
3) Жасыл: «Сен үшін сабақтан еш пайда болған жоқ. Түсінгенде жоқпын. Сабақта сұрақтарға жауапта айта алмадым. Мен сабақта өзімді жайсыз сезіндім»
- түсінбедім
-түсінуді толық қажет етемін
- түсіндім
Не сәтті өтті?
Нені дамыта аласыз?
Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |