Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 3726 |
|
|
|
Әдебиет пәнінің орта мерзімдік жоспары
Әдебиет пәнінің орта мерзімдік жоспары
Р/с Сабақ аты Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі? Сөйлеу мәдениетін жетілдіру Қолданатын бағалау түрі. Бәрінің сабаққа қатысқанын білу. Негізгі дерек көздер. Сағаты Уақыты
Ы.Алтынсарин. «Қазақ хрестоматиясы» кітабы.
Мақсаты. Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қолдануын жеңілдету;
Іздендіру арқылы интернеттен «Ұлтының ұлы перзенті» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Топтастыру, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме арқылы тақырыптың мазмұнын меңгеру;
Ы.Алтынсариннің шағын әңгіме шебері екенін, әңгімелеріндегі адамгершілік, еңбекке үндеу, отырықшылық идеясын көтеру, жастарды жақсы мінезге баулу екенін әңгімелерін оқыта отырып таныту.
Абай Құнанбайұлы. Өмірі, шығармалары.
Мақсаты.Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды жеңілдету;
Іздендіру арқылы интенеттен «Қазақтың бас ақыны» , ойын тақырыбын ашқызу ойын қозғау;
Диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А.Қ с)
Арқылы Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық жолы, ақынның балалық шағы, өскен отрасы, қазақ халқының поэзиясынан үйренуі, бұқара халықтың тұрмыс жағдайымен танысуы, оның ақын шығармаларына әсері, алғашқы ақындық қадамы, Абай және Шығыс поэзиясы туралы түсінік қалыптастыру.
Ақынның алғашқы өлеңдерін мәнерлеп оқу, 5минуттық эссе арқылы дарындылықты анықтау.
Абай Құнанбайұлы
«Ғашықтық, құмарлақпен-ол екі жол».
«Ата-анадай елжірер күннің көзі»
«Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар»
«Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңдері.
Мақсаты. Диалог, метатану, АВС арқылы аталған өлеңдердің мазмұнын меңгерту,
Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы дарындылықты анықтак;
Аталған өлеңдердің тақырыбы мен идеясын ашу арқылы өтілген материялдардан білім деңгейлерін бақылау, есепке алу;
Абай Құнанбаев
«Ескендір» поэмасы
Мақсаты:.интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Іздендіру арқылы интернеттен «Александр Македонский» тақырыбын ашқызу арқылы ойын қозғау;
Мәнерлеп оқу, диалог, топтық әңгіме арқылы поэманың мазмұнын меңгерту;
Поэмадағы негізгі ойды метатану әдісі арқылы таныту.
Мәнелеп оқу арқылы дарындылықты анықтау;
Поэмадағы негізі идеяны таныту.
(«Жеміт көз жержүзінде тоймаса да, өлсе тояр, көзге құм құйылғанда» )
А.Құнанбайұлы
Қарасөздері
Мақсаты. Абайдың 1-қарсөздерінен үзіндіні ұялы телефоннан немесе электронды оқулықтан оқи отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Диалог, метатану, зерттеушілік карта, порблемалық сұрақтар арқылы Абай қарасөздерінің мағынасын таныту.
Абайдың қарасөздері көркем әңгіме емес-ғақлиялық даналық сөздер,ғылыми-философиялық толғаныстар екеніне оқушылық көзін жеткізу;
Мәнерлеп оқу, қарасөздердің негізгі идеясын ашу арқылы дарындылықты анықтау;
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетіне шолу.
Мақсаты: Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; іздендіру арқылы интернеттен «Қазақстанның Ресейге қосылуы» тақырыбын ашқызу, ойын қозғау;
Топтастыру, ассоциация, диалог, метатану, зерттеушілік әңгіме (А.Қ.С) арқылы тақырыптың мазмұнын меңгерту.
XIX ғасырдағы тарихи жағдай және әдебиеттің даму ерекшеліктерін меңгерту арқылы тарихи білімдерін толықтыру;
Осы ғасырдағы әдебиеттегі басты өнімдер- Д.Бабатайұлы, Ш. Қонайұлының шығармаларын меңгерту арқылы дүниетанымын кеңейту;
С.Торайғыров.
Өлеңдері. «Алаш ұраны» өлеңі, «Таныстыру» поэмасы.
Мақсаты: Электронды оқулықтан «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін тыңдату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Тірек – сызбалар арқылы С.Торайғыровтың өмірі мен шығармаларын таныту;
Қазақ зиялыларының суреттері мен ұлағатты сөздерін оқи отырып «Таныстыру» поэмасындағы негізгі ойды тануға жетелеу;
Жетек сұрақ арқылы қазақ зиялылырының қазақ мәдениеті мен әдебиетіндегі, тарихындағы орнын таныту;
Поэма мазмұнын ауызша баяндату арқылы дарындылықты анықтау;
Мақсаты: «Әдебиет – өмір айнасы» тақырыбында ойтолғау жаздыру арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Осы жылдардағы тарихи оқиғалар тізбегін слайд арқылы көрсете отырып, әдебиеттегі басты өнімдерді таныту;
Әдебиеттің жанрлары, оларға қалам тартқан жазушылар туралы топтық жұмыстар жүргізе отырып меңгерту;
Өлеңдерді мәнерлеп оқу арқылы оқушы дарындылығын анықтау;
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
Бұқар жыраудың өмірі мен шығармалары туралы толық мәлімет алады;
Жырау мен жыршының айырмашылығын біледі;
Жырау, оның негізгі ерекшеліктерін біледі;
Толғауларын оқи отырып, өмір, оның мәні туралы ой түйеді;
Маслоудың иерархиясындағы қажеттіліктерді жүзеге асырады.
XVIII ғасырдағы тарихи – әлеуметтік жағдайлар туралы біледі;
Бұқар толғауларының маңызын таниды;
Жыршы, жырау, толғау туралы түсінік алады;
Қазақ халқының жоңғар басқыншыларына қарсы күресі туралы тарих пәнінен қосымша мәлімет алады.
Жазушының көлемді шығармаларын таниды;
«Қартқожа» романының тақырыбын, идеясын таниды;
Қартқожаның арман –тілегі арқылы жазушының нені көрсетпек болғанын біледі;
Орта мерзім жоспары бойынша рефлективті есеп
Бұл сабаққа жаңа ұғымды жеңілдету үшін оқушылар АКТ модулі бойынша интертақтадан слайдты пайдаланады. Интернетттен тақырып мазмұнына сай мәліметтер ашып, іздене отырып жаңа мәліметтер алады.
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді, соның ішінде диалог, топтастыру, рөлге бөлу, драма, А.В.С, метатану, Венн диагграмасы, «РАФТ – 1», «РАФТ-2», семантикалық карта, концептуалдық кесте, кластер, «Синкуей» сратегияларын тиімді қолданады.
Сыни тұрғыдан ой қозғау арқылы лирикалық шығармалардағы кейіпкерлер іс-әрекетін бір –бірімен салыстыруды үйренеді, эссе жазу арқылы, мәтіннің мазмұнын суретпен бейнелеу, оны көркем тілмен жеткізу арқылы, мәтіннің мазмұнын суретпен бейнелеу, оны көркем тілмен жеткізу арқылы оқушы дарындылығы анықталады. Ес картасымен мәтінді талдайды.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру мен оқуда негізгі идеяны постер арқылы , слайд арқылы, эпизодтық жадына сақтауына бағыт берілді.
Білім деңгейін формативті бағалау арқылы анықтау және білгенін жинақтауға баға қойылды
Осының нәтижесінде мынадай нәтижеге қолы жетеді:
1. Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік алады;
2. Басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын оқушылар түсінеді;
3. Оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне мүмкіндік алады;
4. Оқушылар білім деңгейінің қандай екендігін өзім де есепке алып отырамын;
5. Мерсер (2000) айтқандай, білімді бірлесіп алуда тең құқылы серіктестер болып табылатынын сезінеді;
6. Барнес (1971) айтқандай, сыныптағы, тіл қолданылысы оқушының білім алуына әсер ететінін ұғынамын және таланттылығы мен дарындылығын байқаймын;
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |