|
|
Сабақтың тақырыбы Тынысалу мүшелері
Сабақтың мақсаты: Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
Міндеттері: -
Тыныс алу процесінің мәнімен,адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:
Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық –гигеналық әдетке тәрбиелеу.Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.
Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.
Құрал –жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.
Сабақтың типі: Аралас сипатта
Қолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ,
Стратегиялық іс әрекет: «Блум таксономиясы», «Топтық жұмыс», «Жұптас – ойлан - бөліс», «Сәйкестендіру», «Кlaster» әдісі, «топтық бағалау».
Ұйымдастыру: Оқушыларды түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.
№ |
Оқушы аты-жөні |
Білу |
Түсіну |
Қолдану |
Талдау |
Жинақтау |
Бағалау |
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
|
«5»- 5-6 ұпай
«4» 4 ұпай
«3» 3 ұпай
Үй тапсырмасы.
- Білу: 7 мин алған білімді еске түсіру.
« Таңғажайып тоғыздық» тапсырмасын орындау
- Жасуша оргонойдтарын ата?
- Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
- Жүйке жасушасы қалай аталады?
- Анализаторлар дегеніміз не?
- Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
- Қан жасушаларын ата?
- Лейкоциттің қызметі
- Қанайналым мүшелерін ата?
- Қантамырлар түрлерін ата?
Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)
- Түсіну: 5 мин «Жұптасып - ойлан - бөліс» 5 мин Мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
- Қолдану: 10 мин Муляж , суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.
- Талдау. 5мин Суретік тапсырма
Сергіту сәті.
- Жинақтау 5 мин
І топ Сәйкестігін тап.
Мұрын қуысы (кеңсірік) |
Көмекей (көмей) |
Кеңірдек |
Өкпе
|
Ауатамыр
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
- 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
- Сілемейлі қабықшамен қапталған
- 2 дыбыс сіңірлері бар
5.Лейкоцит жасушалары бар
6.Дыбыс саңылауы орналасқан
7.Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.
8. Ауаны ылғалдандырады.
9. Ұзындығы 9-12см болады
0.Өкпе көпіршектерімен аяқталады.
11. Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.
12.Кеңірдектің жалғасы
13.Кеуекті мүше
14.Диаметрі 0,2-0,3мм
15.Дәнекер ұлпасынан түзілген қабықшасы бар.
ІІ топ Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын реті
бойынша орналастыр.
6 Бағалау 3мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды
№ |
Оқушы аты-жөні |
Білу |
Түсіну |
Қолдану |
Талдау |
Жинақтау |
Бағалау |
|
|
|
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма 1мин &41 Тынысалу қозғалыстары.
Рефлексия 2мин
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |