Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары


Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары

Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары

Мақсаты: Материктің жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы білім алады. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамып, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады

Күтілетін нәтиже:Материктің жер бедері мен пайдалы қазбаларын біледі, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды

Көрнекіліктер:  Оңтүстік Американың   физикалық картасы. Кескін картасы. Оқулық, Интербелсенді тақта

Қолданылатын модульдер:

СТО, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(диалог),Оқытуды басқару мен көшбасшылығы

Бөлімдері

Уақыт

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Дерек көздер

1.Ұйымдастыру

2 мин

 Топқа бөлу, сергіту сәті

 

 

2.Үй жұмысын тексеру

өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақ ты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар

7 мин

Материктің ерекшеліктеріне кластер жасатқызу

Сәйкестігін тап тапсырмасы

 1.Оңтүстік Американың ерекшеліктерін кластер арқылы жазады

2 Зерттеушілердің зерттеген жерлерімен сәйкестігін табу

  1. Х.Колумб      а)Саргасс теңізін ашты
  2. А. Веспучи   б) Амазонка сағ жетті
  3. Ф.Магеллан  в) Оңт-бат жағ ашты
  4. А.Гумбольдт г) Табиғатын зерттеді
  5. А.Воейков     д) Клим өзінд ерекшелігі
  6. Н.Вавилов     е) Егіншілік орт зерттеді

Таратпа қағаздар, интерб. тақта

3.Инсерт әдісі

 (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз беті-мен мең геруіне жағдай жасау

 

10 мин

Мағынаны тану. Түртіп алу әдісі (инсерт әдісі)

Оқушылар мәтінді оқып шығады. Әркім өзі жеке – жеке оқиды. Оқып болған соң топ болып кестені толтырады. Өзара топ ішінде талқылайды. Бірінің білмегенін бір – біріне айтады

  

        v 

бұрыннан білемін                            

 

     +

Мен үшін жаңалық

 

     -

келіспеймін

    

    ?

 

Сұрақ пайда болды

(инсерт әдісі)

кестесі

8 мин

Толғаныс

Материктің пайдалы қазбаларын кластер арқылы орындатқызу және пайдалы қазбаларды әр топтарға белгілеу

 

 

 

 

 

 

 

 

 Шөгінді

 

 

Қара металлдар

 

Түсті металлдар

 

Бағалы металладар

 

 

 

Интербелсенді тақта,

 

 

 

Мұнай, табиғи газ, көмір

 

Овал: Пайдалы қазбаларыТемір, марганец, никель

Уран, қалайы, қорғасын, мырыш, боксит

Алмас, алтын, күміс

5 мин

Аустралия мен Оңт Америка материктерінің жер бедерлерінің ұқсастықтарын кесте арқылы жазу

Аустралия

Ұқсастығы

Оңтүстік Америка

Интербелсенді тақта, атлас

 

Гондваналық ежелгі платформа, таулы үстірттер бар

 

Қорытынды

3 мин

Пікірталас

 

«Егер сізде мол қаржы болса, қандай пайдалы қазбаны игеруге жұмсар едіңіз» деген тақырыпқа пікірталас жүргізу

 

Үй жұмысы

1 мин

§38 оқу, таулар мен жанартауларды анықтап кескін картаға түсіру

 

Интерб тақта

Бағалау

1 мин

Әр сабақ бөлім сайын оқушы өз-өздерін бағалайды

АТЖ

 

 

 

 

Үй жұм

инсерт

кластер

ұқсастық

пікірталас

қорыт

Бағалау парағы

Рефлексия

3 мин

Ватманға балалар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып жапсырады

     +

       -

қызықты болғаны

ватман

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың жоспары

I. Ұйымдастыру кезеңі. (2 мин.)

  • Оқушылармен амандасу
  • Кезекші есебі

Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау

II. Зерделік бағында.

               Ойлан,  жұптас,  ортаға сал.

     Үй тапсырмасын тексеру .

  1. Зерделі жаттығулар блогы. Жеке жұмыс

                “Геохронологиялық экспедиция” сөзөрім шешу

  1. Жер туралы ғылым.
  2.   Жер қыртысының жасы туралы ғылым
  3.   Жер қыртысының құртысының құрлысын, қозғалысын,    дамуын зерттейтін ғылым.
  4. Ең ежелгі Эра
  5. Жер құртысының тұрақты бөлігі
  6. Жер құртысының қозғалғыш бөлігі
  7. Жердің иілген бөлігі
  8. Герцин тау түзілісі кезіңдегі тау.
  9. Герцин тау түзілісі кезіңдегі қыр...
  10. Каспийдің дүниежүзілік мұғиттан оқшауланғандығы
  11. Каспий солтүстікнің қазіргі жер бедері айқындалған дәуір
  12. Мезозойдың алғашқы дәуірі
  13. Зерттеу  бағында қалыптасқан топ

Эра-экспедиция (топтық жұмыс)

                           Оңтүстік Америка (үй тапсырмасы)

   ( Insert картаны қолдану)

  • Жаңа сабақ   “жер бедері мен пайдалы қазбалары”
  • Жаңа сабақ бойынша мәтінмен жұмыс
  • Жаңа сабақтың сызбасы. Кесте бойынша жер бедері, тек...   құрлымы, геологиялық құрлымы, пайдалы қазбаларын анықталады.
  • Жер бедерін сипаттау жоспарын пайдаланады.
  • Жер бедеріне толық сипаттама беру.
  •  Пайдалы қазбаларын шартты белгілері  арқылы анықтап, картамен жұмыс жасау.
  • Оңтүстік Американың батыс бөлігі, шығыс бөлігін анықтау.(сипаттау)

IV.Жаттықтыру бағында

 Пікірталас және сарамандық жұмыс

  • Жер бедерін, пайдалы қазбаларды кескін картаға түсіру. Анд тауындағы биік шындар, биік нүктесі, үсірттер, ішкі жазықтар. Амазонка ойпаты, Ла-Плата, Ориноко жазықтары.
  • Шартты белгілерді пайдаланып пайдалы қазбаларын кескін картаға түсіру
  • Пікірталас:        «егер сізде мол қаржы болса, қандай пайдалы қазбаны игеруге жұмсар едіңіз? »

Венн диограммасы:

Солтүстік Америка және Оңтүстік Американың  жер бедерін,  пайдалы қазбаларын салыстыру.

  • ,,,,,,,,,,,,,,,    (6 сұраққа жауап беру)
    1. жалпы жер көлемі
    2. халқының жалпы саны
    3. ең үлкен көл
    4. ең ұзын өзен
    5. ең ұзын тау жүйесі
    6. ең биік сарқырамасы

V. Ой толғаныс

  1. бес жолды өлең
  2. Эссе – жоба.

          «Табиғат байлығын қорғау, сақтау, көркейту»

VI. Бағалау

Үйге тапсырма: §38

Оқушылардың білімін , білігін және дағдысын тексеру- оқыту үрдісінің ең маңызды бөлімінің маңызы. Білім ,білік дағдыны тексерудің басты мақсаты- оқушының үлгерімін үнемі қадағалау.

    Жүйелі түрде тексерудің диагностикалық, білім беру және тәрбиелік  маңызы өте зор .

    Оқушылардың білім дәрежесі оны тексеру әдісімен де тығыз байланысты. Тексеру барысында бағдарлама талаптарында көрсетілген нәтижелер қаншалықты жеткізілгені анықталып , қорытынды нәтижесі дұрыс бағаланады.

    Дидактикалық  белгілеріне қарай білімді тексеру: күнделікті , алдын-ала, қорытындылау деп бөлінеді.

    Әдістеме бойынша ауызша , жазбаша , эксперименттік деп аталады.

    Алдын-ала тексерудің мақсаты- жеке материалды игеруге қажетті білім , білік , дағды деңгейін анықтау болып табылады.

    Күнделікті тексеру мақсаты- мұғалім күнделікті жұмыс барысында  пән бойынша әрбір оқушының білім , білік және дағдысын жекелей тексеру.

    Мерзімді тексеру. Бұл оқушылар білімін күнделікті тексеру нәтижесі ескеріліп жүргізіледі.

    Қорытынды тексеру мемлекеттік емтихандарда жүргізіледі.

    Тест тапсырмаларының негізгі төрт түрі бар :

  1. Жабық тапсырма, мұнда оқушы ұсынылған нұсқалардан бір не бірнеше жауап таңдайды.
  2. Сәйкестікке тапсырма
  3. Жүйелікті дұрыс белгілеуге тапсырма ( бірізділікке келтіру).
  4. Ашық тапсырма , мұнда оқушы жауапты өзі құрастырады.

Тест – оқушылардың білімін салыстыруға , мұғалім әдістемесінде жіберілген олқылықтарды ашып көрсетуге , білім беру үрдісінде оқушылармен жеке жұмыс жүргізуге , әр түрлі оқу әдістерін салыстыруға мүмкіндік туғызады.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қазақстанның жазықтары
Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары
Солтүстік Американың жер бедері, пайдалы қазбалары
Жер бедері мен пайдалы қазбалары
Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары
Оңтүстік Америка материгі
Оңтүстік Американың табиғат зоналары
Оңтүстік Американың ішкі сулары
Оңтүстік Американың климаты
Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары
Бөлім: Уроки / География | Көрсетілім: 3015 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык