|
|
Механикадағы күштер. Бүкiләлемдiк тартылыс күші. Бүкiл әлемдiк тартылыс заңы
Мұғалімнің аты-жөні |
Нургалиева БибигульСейтжапаровна |
Көксу ауданы МДШО бар № 12 орта мектеп |
|||||||||||||
Сабақ №14 |
Сыныбы 9 «а» |
Күні: 16.10.2014ж |
|||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Механикадағы күштер. Бүкiләлемдiк тартылыс күші. Бүкiл әлемдiк тартылыс заңы |
||||||||||||||
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, 9 сынып оқулық авторы: Р.Башарұлы, нұсқаулық 3 деңгей, тапсырмалар жинағы |
||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||
Негізгіидеялар |
Бүкіл әлемдік тартылыс заңы, гравитациялық тұрақты |
||||||||||||||
Тапсырмалар |
Деңгейлік тапсырмалар, тест, плакат, бағалау парақшалары |
||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Уақыты |
Мұғаліміс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||||||||||||
І.Ұйымдастыру
|
2 минут |
Сәлемдесу. Оқушылардың түгелдеп, сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу «атомдар мен молекулалар» бойынша |
Көңіл күй туралы айтады, топқа бөлінеді, топ басшысын тағайындайды |
||||||||||||
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру |
5 минут |
1.Тақырып соңындағы сұрақтар беріледі 2.Тест жұмысы |
1.Сұрақтарға жауап береді 2.Тест орындайды, тест кілті бойынша бірін бірі бағалайды |
||||||||||||
ІІІ.Негізгі кезең Жаңа тақырып ІV. Деңгейлік тапсырмалар.
|
22 минут
|
Тақырыпты 3 топқа бөлініп беріледі джигсо әдісі бойынша |
Үш топта тақырыпты оқиды, бір- бірне түсіндіреді, талдайды,тақта да түсінгенін қорғайды Постер қорғауда «Екі жұлдыз, бір тілек» - арқылы бағалайды |
||||||||||||
7 минут |
|
Оқушылар бүгінгі алған білімдерін пайдаланып, кестені толтырады. Оның ішінде дарынды оқушылар есептерді қосымша анықтамалар, өтілген тақырыптар бойынша игерген білімдері көмегімен шығаруға тырысады.
|
|||||||||||||
2 мин |
Жаттығу жасату |
Оқушылар билеп сергіп алады. |
|||||||||||||
2 минут |
1.Бүкіл әлемдік тартылыс заңы: 2.Гравитациялық тұрақты |
Сұраққа жауап береді Басбармақпен бағалау |
|||||||||||||
VIІ Бүгінгі сабаққа рефлексия |
2 мин |
Маған ұнады?p; Маған қиын болды? |
Сабаққа кері әсер жазады |
||||||||||||
VІII.Бағалау |
2 мин |
жиынтық бағаланады |
|
||||||||||||
ІХ.Үйге тапсырма |
1 мин |
§15(12-жаттығу) Баяндама дайындау |
Сұрақтар |
Оқушылар жауабыАты жөні: |
Бүкіләлемдік тартылыс заңы деген не? |
|
Формуласын жазып, түсіндір. |
|
Гравитациялық тұрақты деген не? Сандық мәні неге тең? |
|
№1 есеп. Айдың Жерге тартылу күшін есептеңдер. Айдың массасы 6·1022 кг, ал Жердің массасы 6·1024кг. Жерден Айға дейінгі арақашықтық 384000 км. |
|
№2 есеп. Жердің массасын анықтаңдар. Жердің радиусы 6,4·106 м. |
|
Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей.
1. Әрқайсысының массасы 80 т екі вагон бір-бірінен 1 м қашықтықта тұрғанда қандай күшпен тартылады?
2. Массасы 8 т-ға тең ғарышкеме массасы 20 т орбиталық ғарыш станциясына 100 м қашықтыққа дейін жақындап келді. Өзара тартылыс күшін анықтаңдар.
ІІ деңгей.
- Әрқайсысының массасы 1000 кг. Тартылу күші 6,67*10-9 Н болатын екі дененің арақашықтығы қандай?
- Ғарышкер Айға қонды. Оны Ай да, Жер де тартады Ғарышкердің Айға тартылу күшіне , Жерге тартылу күшіне қарағанда неше есе артық?Айдың радиусы 1730 км-ге тең.
ІІІ деңгей
- Ғарышкеме Жер бетінен Жер радиусына тең қашықтыққа алыстағанда, оның Жерге тартылу күші неше есе кемиді? Жердің бес радиусына алыстағанда ше?
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |