|
|
Алгоримт және оның қасиеттері
Сабақ атауы |
Алгоримт және оның қасиеттері |
Жалпы мақсаттар |
Оқушыларды алгоритм ұғымымен, өмірде кездесетін алгоритмдер мысалдарымен, есепті шешудің алгоритмдік тәсілдерімен, алгоритмдердің қасиеттерімен таныстыру. Технологиялық ойлау қабілетін дамыту. Жауапкершілікке, өзіне деген талапшылдыққа тәрбиелеу. |
Оқыту нәтижелері |
Алгоритм ұғымын, алгоритмдер қасиеттерін білулері қажет. Алгоритм қасиеттерін ұстана отырып, алгоритмдерді құрастыра, алгоритм қасиеттерін ерекшелей білулері керек. |
Негізгі идеялар |
Алгоритм – математиканың, программалаудың бастапқы ұғымдарының бірі. Алгоритм дегеніміз – қойылған есептің шешімін, яғни, ізделініп жатқан нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатын іс-әрекеттер тізбегінің дәл және түсінікті сипаттамасы. Алгоритм сөзінің пайда болуы ұлы математик Мұхаммед әл-Хорезмидің атымен байланысты.Алгоритм командалардан тұрады. Алгоритм атқарушысы адам, компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды. Атқарушы орындай алатын командалар жиынтығы алгоритм атқарушысының командалар жүйесі деп аталады. Алгоритмнің қасиеттері: түсініктілік, дискреттілік, анықтылық, нәтижелілік, жан-жақтылық. |
Дереккөздер |
Информатика, 9-сынып оқулығы. Тапсырмалары бар үлестірмелі қағаздар. |
Ұйымдастыру (3’) |
Амандасу, сабақта жақсы жұмыс істеуге бағыттау. |
Тапсырма (1’) |
«Иә-Жоқ» кестесінің үшінші бағанын толтыру. |
Мәтінді оқу (5’) |
Оқушылар мәтінді өз беттерімен оқып, INSERT әдісімен белгілейді. Содан соң түсінбеген мәтін бөліктері бойынша мұғалімге сұрақтар қояды. |
Тарихқа саяхат (3‘) |
Алдын ала дайындалып келген оқушы баяндама оқиды. |
Топқа бөліну (2’) |
Оқушылар жемістер мен жидектер атаулары жазылған үлестірмелі қағаздарды таңдайды және соған байланысты екі топқа бөлінеді. |
Тапсырма (5’) |
Екі топқа алгоритмдерді құрастыруға байланысты есептер беріледі. Топтан бір оқушы шығып қорғайды. |
Тапсырма (10’) |
Екі топқа РАФТ стратегиясы бойынша тапсырма беріледі. Бір топ мектептегі еден жуушы апайдың атынан оқушыларға хат жазады. Екінші топ қыздың басындағы бантиктің атынан сол қызға айтқан сөзін монолог түрінде жазады. |
Тест (6’) |
Тест қорытындысы тақтада автоматты түрде шығады. ActiVote құрылғылары пайдаланылады. |
Тапсырма (1’) |
«Иә-Жоқ» кестесінің төртінші бағанын толтыру. |
Қорытындылау (5’) |
Үйге тапсырма. Дидактикалық материалдар жинағындағы 25-беттегі сөзжұмбақты шешу. Бағаларды қорытындылап, журналға жазу. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |