Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу


Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу

Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу

Әдістемелік бірлестігінің тақырыбы :

«Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу»

 

Бастауыш  сынып   бағытының әдістемелік бірлестігінің мақсаты:

«Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу арқылы саралап оқыту

 

принциптерін жүзеге асыру, ұлттық әдістерді дәріптей отырып,

 

ой-өрісі дамыған, шығармашыл тұлға тәрбиелеу»

 

 

 

Бастауыш сынып мұғалімдерінің мектептік әдістемелік бірлестігі туралы ережелер

1.Негізгі ережелер:

1.1.Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі-оқу-тәрбие үрдісін басқарудың мектепішілік жүйесінің құрылымдық бөлімшесі.

1.2.Әдістемелік бірлестік мүшелері-бастауыш сынып мұғалімдері

1.3.Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігіаталған оқу мекемесінің басқада пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігімен, қаладағы басқа да мектептердің бастауыш сынып мұғалімдері бірлестіктерімен өзара қарым-қатынас жасайды.

2. Бастауыш  сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің міндеттері:

 

2.1.Бастауыш сынып мұғалімдерінің теориялық, ғылыми-әдістемелік деңгейін көтеру:

      Нормативтік құжаттармен танысу; заманауи педагогикалық технологияларды

     игеру;оқу пәндерінің оқытылу әдістемесін жетілдіру; педагогиканың және жеке

     тұлғаның  психологиялық аспектілерін зерделеу;

 

2.2.Оқушыларды әлеуметтендіру мен білім берудің бірегей негіздегі  әдістемелердің

      орындалуын қамтамасыз ету; әрбір білім баспалдағына өтудегі сабақтастықты есепке

      алу-мектепалды дайындықтан-орта буынға дейін.Білім беру мазмұнының деңгейі мен

 оқыту әдістемесі мен жас ерекшеліктеріне сай алынған технологияларды қолдана

отырып, оқыту мен тәрбиелеудің бірегей қағидалары сақталған кезде сабақтастық

 қамтамасыз етіледі.

2.3.Бастауыш сынып мұғалімдерінің сабақтық және сабақтан тыс жұмыс түрлерін әртүрлі

формаларын (топтық, жеке, өздік, жұптық) игерулері;

2.4. Бастауыш сынып мұғалімдерінің оқу-тәрбие іс-шараларын ұйымдастыруын, өткізуін

және педагогикалық сараптама жасауын үйлестіру;

2.5.Бастауыш сынып мұғалімдерінің озық іс-тәжірибелерін зерделеу, жалпылау және

      практикада қолдану;

2.6.Бастауыш сынып мұғалімдерінің оқу-тәрбие жұмысы жүйесінің дамуына және

 тұрақтануына жәрдемдесу;

2.7.Аталған мектептің басқа да әдістемелік бірлестігімен өзара байланысты үйлестіру;

 

3.Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің функциясы:

3.1.Мұғалімдер мен оқушылардың ұжымдық жұмысын жоспарлау мен сараптауды

      ұйымдастыру;

3.2.Бастауыш сыныптардың оқу-тірбие үрдісін үйлестіру және педагогикалық үрдістегі

     барлық қызметкерлердің өзара іс-әрекетін ұйымдасттыру;

3.3.Оқу-тәрбие үрдісін жетілдіру мақсатында оның педагогикалық фмаларын, әдіс-

     тәсілдерін, қағидаларын өңдеп, үздіксіз өзгерістер енгізіп отырады;

3.4.Оқу-тәрбие қызметінің әдіс-тәсілдерін, формаларын, қазіргі заманғы технологияларды

      игеру мен зерделеуді ұйымдастыру;

3.5.Оқу бағдарламаларын, жоспарларды, сабақ кестелерін талқылау;

3.6.Мектеп ұжымының озық іс-тәжірибесін және басқа мектеп ұжымының озық іс-

      тәжірибесін жүйелеу және жалпылау;

3.7. Әдістемелік бірлестік мүшелерін марапатқа ұсыныс білдіру; ұжым жұмысын бағалау;

3.8. Мұғалімдердің біліктілігін көтеруді ұйымдастыру;

 

  1. Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі жетекшісінің міндеттері:

5.1.Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жетекшісі жауап береді:

  • Әдістеме бірлестігінің қызметін дайындауға, жоспарлауға, өткізуге және сараптама жасауға;
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің « әдістемелік  жинағын» толықтыруға;
  • Әдістемелік бірлестіктің жұмысы мен өткізілген іс-шаралар туралы  құжаттамаларды уақтылы дайындауға;
  • Әдістеме бірлестігінің отырыстарын өткізуге;
  • Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін көтеру жөнінде іс-шаралар өткізуге;(сабақтарға қатысу, квалификациясын көтеру, семинарларға қатысу, өз білімін көтеру тақырыбы бойынша жұмыс жүргізу)
  • Әдістеме бірлестігі мүшелерінің кәсіби  теориялық және практикалық деңгейлерін көтеруге;
  • Әдістеме бірлестігі мүшелерінің өз функционалды міндеттерін уақтылы орындауға;
  • Сабаққа деген дайындықты жетілдіруге;

 

5.3. Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі жетекшісі ұйымдастырады:

  • Оқу-тәрбие үрдісіндегі сабақтастықты қамтамасыз ету мақсатында бастауыш сынып мұғалімдері мен пән мұғалімдерінің өзара қарым-қатынас жасауларын;
  • Ашық іс-шаралар, семинарлар, конференциялар, әдістеме бірлестігінің отырысын;
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің озық іс-тәжірибелерін зерделеу, жалпылау және таратуды;
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің оқу-тәрбие жұмыстарыбойынша сұрақтарына кеңес беруді;

5.4.Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жетекшісі бастауыш сынып

      мұғалімдері өткізетін іс-шараларды жоспарлайды, ұйымдастырады және

      педагогикалық сараптама жасайды.

5.5.Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жетекшісі мектептегі оқу-

     тәрбие үрдісінің дамуына және тұрақтануына жәрдемдеседі.

Әдістемелік бірлестікте болатын құжаттар реттілігі:

Әдістемелік бірлестік жұмысы қалыпты болуы үшін келесі құжаттар реті болуы керек

  1. Нормативтік құқықтық құжаттар:

*Әдістемелік бірлестік  құру туралы бұйрық;

* Әдістемелік бірлестік  жетекшісін тағайындау туралы бұйрық;

*Әдістемелік бірлестіктің жалпы ережесі;

* Әдістемелік бірлестіктің міндеттемелері мен жүктемелері

2. Әдістемелік жұмыс

* өткен оқу  жылының сарапатамасы;  *мақсаты;

*жаңа оқу  жылының бағыттары мен міндеттері;

*мұғалімдер туралы толық мәлімет;

  • Мұғалімнің аты- жөні;
  •  Білімі , мамандығы,  
  • Қызметі,  Жалпы ж/е педагогикалық өтілімі,
  • Санаты, мадақтамалары,
  • Телефоны мекен-жайы;

¨      Жаңа оқу жылының жылдық жоспары. 

¨       Айлық,апталық , жылдық жоспары

¨      Дарынды балалар мен , үлгерімі төмен балалармен , үйде оқытылатын балармен жұмыс жоспары

¨      Жас маманмен жұмыс жоспары. 

¨       Пән апталықтарының жұмыс жоспары

¨      ӘБ мүшелерінің өз мамандығы бойынша қажеттілігі

¨      ӘБ тәжірибелі мұғалімінң жұмысын насихаттау

¨      Әбмүшелерінің өзіндік білімін көтеру тақырыбы жайлы мәлімет

¨      Аттестациядан өтуші мұғаліммен ағымдық жұмыс жоспары

¨      Сызбалар.

3. Бағдарламалар:

*авторлық бағдарламалар /ҚДИ-мен бекітілген/, үйірмелер мен факультативтер бағдарламалары.

*оқу жоспары туралы ақпарат, пәндердің оқу жылының әдістемелік-нұсақаулығы,

*тақырыптық календарлық жоспарлар.

 

4. Мектепішілік бақылау

*ақпараттық және аналитикалық анықтамалар,

*диагностикалар,

Әдістемелік бірлестік жетекшісінде мынадай құжаттар мен материалдар болуы керек;

  • Жылдық жоспар.
  • Отырыс хаттамалары.
  • ТЗЖ бағдарламалары.
  • Білім сапасы мен сабақтың жүргізілу жағдайының аналитикалық бақылау материалдары болуы керек.

-білім деңгейлері

-диагностика

 

¨      Оқу бағдарламаларының жиынтығы

¨      Мұғалімінң тақырыптық жоспарлары

¨      Мұғалімнің инновациялық жұмысының көлемі

¨      Сауалнамалар

¨      Сараптама сызбалары

 

vсабақтың  түрлері мен типтері

vталдау түрлері мен типтері

vжеке бағытталған сабақты талдау критерийлері

vсабақтың тәрбиелік бағытын талдау сызбасы

vпсихологиялық талдау

vдемократиялық көзқарспен талдау

vпедогогикалық-психологиялық сараптама

vталдауға арналған карточкалар

vтолық сараптама

 

  • ӘБжұмысының талдауы
  • Әдістемелік ақпараттық құралдары.
  • Нормативтік құжаттар.

Пән мұғалімдерінің, әдістемелік бірлестігінің нұсқауы:

ӘБ жетекшісі ӘК мүшесі болуы керек;

Әдістемелік бірлестік:

  • оқу үрдісіне түйінді және қортынды талдау  жасайды;

оқу мен әдістемелік курстарының құрывһылымын міндетті түрде

әдістемелік жағынан қамту және мазмұнын өзгертуге байланысты ұсыныс енгізу;

  • оқушылардың оқу материалдарын меңгеруі , мемлекеттік білім стандартының талаптарына сәйкес оқытушы мен оқу бағдарламаларына енгізген нақты өзгерістердің алғашқы сараптамасын жүргізуі;
  • мұғалімдердің аттестациядан өтуін ұйымдастыруы мен мазмұнына ұсыныстар енгізу;
  • инновациялық іс-әрекетке мұғалімдерді тартып, ғылыми және зерттеу жұмыстарын талдап, түсінуге  ынталандыру ұсыныстар дайындап шешім қабылдап, әзірлемелер ұйымдастырады;
  • пәндер мен курстарды тереңірек меңгеру мәдени оқу еңбегін көтеру және еңбек демалыс тәртібін сақтау  мақсатында оқушылар мен ата-анаға әдістемелік ұсыныстар жасау;
  • жас мамандарға әдістемелік семинарлар уйымдастыру;
  • оқушыларды тиімді ғылыми зерттеу жұмыстарына тарту;
  • пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстарын үйлестіруде пән апталыға мен олимпиадалар өткізу;
  • әдәстемелік бірлестік жетекшісі педагогикалық кеңесте есеп беруге міндетті;

Әдістемелік бірлестік құқығы:  мектептегі оқу үрдісін жақсартуға ұсыныстарын ұсынуға;

vоқушылардың оқу тәрдие ісіндегі мәселелер бойынша мектеп директорының оқу тәрбие жұмысының орынбасарларынан кеңес алуларына;

vбірлестік мүшелерінің инновациялық іс-әрекетке белсенді қатысуын мадақтауға;

vәдістемелік бірлестіктің озық тәрбие материалдарын жариялауға;

vмектеп ішінде өздерінң біліктіліктерін көтеруге іс-шара нысандарын ұсынуға;

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Шағын мектептегі инновациялық технология
Мемлекет аралық бақылауды ұйымдастырудағы мектеп ұжымының іс-әрекетінің желілі кестесі
Сапалы білім берудің негізі – ақпараттық–коммуникациялық технологиялар.
Ауыл мектептерін дамыту жағдайындағы әдістемелік қызметті ұйымдастыру
Бурабай кенті Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып бойынша мәліметтер
5-сынып оқушыларының ата-аналарына арналған САУАЛНАМА
Мектепті дамыту жоспар
Математика пәнінен сыныптан тыс іс-шара
8 сынып Excel тарауына ОМЖ
Қазақ этнопедагогикасы негізінде бастауыш сынып оқушыларына ұлттық тәрбие беру
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 5958 | Қосты: Базарбаева Айгүл Оразалықызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык