|
|
Интернет туралы түсінік
Сабақтың тақырыбы: Интернет туралы түсінік
Сабақтың мақсаты: Интернет
Сабақтың нәтижесі: Интернет туралы түсінік алды.Интернеттің қазіргі дамыған заманымызда қаншалықты қажет екенін түсінді,қажеттіліктеріне пайдалану керек екенін ұқты.
Уақы-ты |
Сабақты ұйымдастыру формасы |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
3 мин |
Ұйымдастыру |
Тренинг «Көңілді білдіру» |
Оқушылар шеңбер жасап тұрып,бір -біріне тілек айтады.Бірінің айтқанын бірі қайталамайды. |
15 мин |
«Қар үйіндісі» |
Жаңа тақырып бойынша алдын-ала сұрақтар дайындаймын . |
Әр оқушы сұрақ таңдайды. Тапсырманыжекеоқыптүсінеді,жұппенталқылайды, топпенортақойғакеледі де постер арқылықорғайды. |
10 мин |
«Конвертті сұрақ» (әңгіме дебат) |
Алдыналаоқушыларғаконвертішіне екі ситуациялық сұрақ дайындаймын: 1)»Интернет пайдасы» 2) «Интернет зияны.» |
Әр топ алған тапсырмаларын бірлесіп талқылайды ,кейін кезекпен кезек бір бірімен пікір айтысады |
2 мин |
Сергіту сәті |
«Жаңбырдың жаууы»
|
Оқушылар орындарынан тұрып орындайды |
5 мин |
“Кім жылдам?” |
«Интернет» сөзінің әріптерін пайдаланып барынша көп сөз құрастыруды тапсырамын |
Ойланып тапқан сөзерін жазады, бағалау парағы бойынша өзін- өзі бағалайды |
5 мин |
Сабақты аяқтау «10 сұрақ» |
Бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайынан егізгісөз жазылған стикерді жапсырамын |
Басқа оқушылар сол балаға 10 сұрақ қояды,сұраққажауапнеИӘ, неЖОҚдепберіледі. |
3 мин |
Бағалау |
Критерияны түсіндіремін
|
Өзін- өзі бағалайды |
2 мин |
Рефлексия “Кері байланыс парағы” |
Оқушыларға парақшаны таратамын
|
Оқушылар парақшадағы сұрақтарға жауап жазады |
Сұрақтар:
1.Аймақта, ауқымды желі дегенді қалай түсінесің?
2.Интернет қандай желі? Интернеттің шығу тарихы?
3.Хаттама туралы не айтасың?
4.Интернет мекен жайы дегенді қалай түсіндіресің?
Қандай түрлері бар?
5.WWW дегеніміз не?
6.Гипермәтінді қалай түсінесің?
7.Web беттер туралы не білесің?
8.Интернеттен ақпаратты қалай іздеуге болады?
Қандай іздеу жүйелерін білесің?
9.Интернетке қосылу үшін қандай құрылғылар керек?
Бағалау парағы
р\с |
Оқушы аты жөні |
1-5 сөз |
5-10 сөз |
10-15 сөз |
15-тен жоғары сөз |
1 |
Қайыров Дастан |
|
|
|
|
2 |
Жаукенова Гаухар |
|
|
|
|
3 |
Қыстаубаева Ләйла |
|
|
|
|
4 |
Рзиев Фархат |
|
|
|
|
5 |
Жексенғалиева Сымбат |
|
|
|
|
6 |
Нұртазаев Елсұлтан |
|
|
|
|
7 |
Байғабыл Айкүн |
|
|
|
|
8 |
Саталиева Әсемгүл |
|
|
|
|
9 |
Бауыржанов Нұрлан |
|
|
|
|
|
|
2 ұпай |
3 ұпай |
4 ұпай |
5 ұпай |
Бағалау парағы
Мақсаттар |
Дискрепторлар
|
Ұпай саны |
Білу |
Жалпы желі туралы түсінігі бар. Интернет желісі туралы біледі. Интернетке байланысты жаңа сөздердің мағынасын біледі |
1 1 1 |
Түсіну |
Интернет бағдарламалары туралы түсінігі бар
|
2 |
Қолдану |
Интернет адресін жаза алады, таниды.
|
2 |
Талдау |
Интернеттің пайдасы мен зиянын ажыраты алады.
|
2 |
Жинақтау |
Интернеттің өмірге қажеттілігін сезінеді. |
3 |
Бағалау |
Интернеттің өзінің өміріне қажеттілігін түсінеді.
|
4 |
«16» ----- 5 «10»-«5»--------3
«15»-«10»------4 «5»-«0»--------2
Кері байланыс парағы:
1.Бүгінгі сабақтан алған әсерім?..................................................
2 .Маған не ұнады/ұнамады?...........................................................
3.Тапсырманы орындаудағы туындаған қиыншылықтар?...........................................................................
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |