|
|
Жыл бойы өткен материалдарды қайталау. Жеңіс күні
Сабақтың тақырыбы: Жыл бойы өткен материалдарды қайталау. Жеңіс күні
Сабақтың мақсаты: а) Өтілген материалдар бойынша алған білімдерін пысықтау
ә) Өтілге тақырыптар бойынша логикалықойлау қабілетін есте сақтау қабілеттерін пысықтауб) Оқушыларды ұйымшылдыққа , ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар:суреттер, дидактикалық материалдар
Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап, әңгімелеу
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу,сабаққа дайындау.
II.Үй тапсырмасын сұрау:Үйге берілген тапсырмаларды сұрап пысықтау.
III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:Өтілген материалдарды сұрақ қою арқылы пысықтау.
IV. Мақсат қою кезеңі:Біз сендермен өтілгн материалдарды пысықтау бойынша жұмыстар жасаймыз
V. Жаңа сабақ:172-жаттығу Сөздерді оқыңдарСурет, еден, тақта2. Әр сөзде неше дыбыс, неше әріпбары айтыңдар3. Дыбыс пен әріптің айырмашылығы не?173-жаттығуСөздерді оқыңдар.Нан,от, ат, лақ, бала күн2.тДыбыс санына қарай сөздерді әр бағандағы сөздердің астына жазыңдарАт лақ тортСергіту сәті174-жаттығуӨлеңді көшіріп жазыңдар
Жыршы құстар көп келді
Гүлдер жапты бөктерді
Кел, балалар,әнменен
Қарсы алайық көктемді
Қарамен жазылған сөздерді дауысты дыбыстың астын бір, дауыссыз дыбыстың асты екі рет сыз
VI.Жаңа материалды пысықтау:Өлеңді мәнерлепоқып жаттап алыңдарЖеңіс күні
VII.Бекіту кезеңі:Жеңіс күні туралы сұрақтарын пысықтау
VIII. Үйге тапсырма, бағалау : 175-жаттығ
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |