Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сөйлемнің байланысу тәсілдері. Қайталау


Сөйлемнің байланысу тәсілдері. Қайталау

Сөйлемнің байланысу тәсілдері. Қайталау


Сабақ тақырыбы: Сөйлемнің байланысу тәсілдері. Қайталау
Сілтеме 2 сынып «Атамұра » қазақ тілі оқулығы
Міндеттері: 1. Білімділігі: Оқушыларға өткен сабақты пысықтау, дұрыс сұрақ қоюды үйрену, Сауатты оқуға, жазуға дағдыландыру, ауызша, жазбаша байланыстырып сөйлеуге үйрету, көркем жазуға машықтандыру.
Дамытушылығы: Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, өзіндік көзқарасын жетілдіру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ой тұжырымын жасауға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: Оқушылардың бойындағы рухани – адамгершілік қасиеттерін дамыту, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер: Сөйлемнің байланысу тәсілдеріне мысал келтіре отырып, сұрақ қоюды үйреніп, есте сақтап, талдай біледі, оқушы бойына қамқорлық сезім қалыптасады.
Тапсырмалар:

1. Миға шабуыл 
2. Ойлан-топтас-талқыла
Сөз, сөйлемдер құрастыру
Қосымша тапсырмалар: 1. Өзгерісті бақылау
2. Өзге әріптестермен кеңесу
Жүргізетін жұмыстар

Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс – әрекеті

І.Ұйымдастыру кезеңі
Сыныппен сәлемдесу 
Психологиялық дайындық: 
-Көңіл-күйлеріңіз қалай?
-Керемет! (қолдарын көтереді)
-Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?
-Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
-Ынтаңыз ше?
-Ғажап! (қолын көтереді)
-Ендеше,бастайық!
-О,о,о (Бас бармақтарын көрсетеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: 
1. Ережелерді қайталау.
2. 221-жаттығуды тексеру.

Топ ережесі: 
1.Тыңдай білу;
2. Сөзді бөлмеу;
3.Белсенділік; 
4.Шығармашылық;
5. Сыйластық;
6. Бірігіп жұмыс істеу;
7.Түсіністік қарым- қатынас;

ІІІ. Жаңа сабақ. 

Слайд көрсету.
Оқулықпен жұмыс.

Слайд көрсету. 
ІV. Сергіту сәті. Видеодан көрсету
«Айна» әдісімен көрсете отырып қайталау
VІІІ. Әр қатарға деңгейлік тапсырмалар беру.


ІХ. Топтық тапсырма. Әр қатардағы жеке оқушыларға сематикалық кестелер таратылады .
ХІ. Ой қорыту: 
Бағалау. Оқушылар алдарындағы бағалау парақшаларындағы бағалардан қорытынды баға шығарады. Сабақ барысындағы басқа тапсырмалар бойынша әр жұмыс бағаланып отырды.
Рефлексия.
 Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?
 Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңіздер?
 Болашақта осы ережені қалай қолданар едіңіз? 
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушылар қатар бөлінеді

 Оқушылар бағалау критериймен танысады.

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсінеді.

ойланады, талқылайды, өз ойларын айтады.

Оқушылар бағалау көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге ұмтылады. 
Белсенді қатысады. Тапсырманы тиянақты орындайды.

 Балалар парақшадағы бағалар бойынша өздерінің қорытынды бағаларын біліп отырады. Оқушылар ізденеді, өз бетімен дайындалады. 

Қосымша мәліметтер жинақтайды.Сабақтан алған әсерін айтып, ой бөліседі.

Үй тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқу, жаттау. 
227 – жаттығу жазу.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Б.Майлин Күлпаш
Жыл бойы өткенді қайталау.
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем
Меңгеру
Орта мерзімді жоспар
Сөздердің байланысу түрлеріне жаттығулар
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Удыбысы мен әрпі.
Сөздердің байланысу тәсілдері
Сөздердің байланысу тәсілдері
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 1899 | Қосты: Шілдебай Гүлнұр Мырзанқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык