Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Лиро-эпостық жырлар.


Лиро-эпостық жырлар.

 Лиро-эпостық жырлар.

Сабақтың тақырыбы:    Лиро-эпостық жырлар.

Сабақтың  мақсаты:

1. Лиро-эпостық жырлардың ерекшеліктерін жіктеу.

2. Диалог арқылы  көркем сөйлеуді  дамыту.

3.Халық мұрасына құрметпен қарау.

Сабақтың нәтижесі:  Лиро-эпостық жырлардың ерекшелігін  анықтайды, тіл байлықтарын дамытады,  жырдың құндылығын дәлелдейді.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілі: жұптық, топтықЖИГСО, "Карусель", "Бұрыштар".

Пәнаралық байланыс: тарих, орыс әдебиеті.

Құралдар: Интербелсенді тақта, А-3 форматтағы ресурс, маркер, жұмыс парағы.

Сілтеме: оқулық. Авторы: Т.Ақшолақов, Т.Жұмажанова, С.Қалиев, С.Дүйсебаев.

Алматы "Мектеп" 2013 ж.

 

Кезеңдері

Модуль

Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

ОЖЕСО

3

А)Лиро-эпостық жырлар туралы айтылған ғалымдардың сөздері  арқылы тақырыпқа шығу. Сабақтың мақсатын айту.

Бағыт – бағдар беру.

Ә) Түрлі түсті қағаздар бойынша топқа бөлу.

 

Сабақтың тақырыбын айтады, мақсат қояды.

 

Білу

ОмОЖТ

Диалогтік оқыту: топтық әңгіме

 

 

   

4

 

Карусель әдісі арқылы "Ғашықтар жыры"

туралы не білетінін еске түсірту.

Білгендерін  еске түсіреді, жазады, басқа топтың жазғанын тексереді, дұрысын белгілейді.

Түсіну

ОмОЖТ

ОБжК

Диалогтік оқыту

ЖИГСО

(бағдаршам-бағалау)

6

Лиро-эпостық жырлар тақырыбына мәтін таратылады.

Мәтін 4 тақырыпшаға бөлінген.Топқа бір тақырыпшадан ғана оқу тапсырылады.

А) Жеке оқиды, жұппен бөліседі,топпен талдайды.

 Ә) 1-4 -ке саналады, сандар бойынша  топқа жиналып,  кезектесіп  бір-біріне түсіндіреді.

Б) Орындарына қайтады, түсінгендерін топта айтады.

Қолдану

Диалогтік оқыту

ОБжК

(бес бармақ- өзара бағалау)

10

Әр топқа  тақырыпша беріледі.

Өз түсінгендерін жетекшілікке алып, постерге түсіреді.

1- топ. Лиро-эпостық жырлар-халықтың асыл қазынасы.

2 -топ. Лиро-эпостық шығармалардың кейіпкерлері.

3-топ. Лиро-эпостық жырларды зерттеген ғалымдар.

4-топ. Лиро-эпостық жырлардың түрлері.

Ең керектісін жазады, зерттейді,  дәлелдейді, постер қорғайды.

Талдау

СТОү

(өзара бағалау)

Бағалау парақшасы.

 

6

 Венн диаграммасы

Батырлар жыры мен лиро-эпостық жырлардың айырмашылығын, ұқсастығын табу.

Венн диаграммасын  оқушы жеке толтырады, жұппен талдайды,  топпен дәлелдейді.

Синтез

СТОү

ОБжК

АКТ

 

8

15 сәуір "Ғашықтар күні" бейнефильм көрсетіледі.

"Ғашықтар күні керек пе?", "иә", "жоқ" әңгіме-дебат,  "Бүрыштар" әдісін қолдану.

Сауалдарға жауапты өздері іздейді, пікірталасқа түседі, ойларын ортаға салады.

Бағалау

СТОү

ТжДБО

 

5

"Достым, лиро-эпостық жырлардың құндылығы неде?" жауап хат жазуды ұсыну.

Жаңа тақырыпты негізге ала отырып, хат жазады, ойларын дәлелдейді.

Рефлексия

 

 

3

 мен не білдім?

 не үйрендім?

 не қиын болды?

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Халық әні және опера
«Қыз Жібек» жыры Лиро-эпостық жырлардың батырлар жырынан ерекшелігі
Лиро – эпостық жырлар
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім
Лиро - эпостық жырлар Қыз Жібек жыры
Заттың атын білдіретін сөздер. Жауқазын. Бәйшешек
Заттың атын білдіретін сөздер. Құстарым, келіңдер
Лиро-эпостық жырлар туралы
Қар
Ғылым мен білім 7 сынып дүние жүзі тарихы
Бөлім: Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 2940 | Қосты: Куандыкова Баян Кайроллиновна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык