|
|
Бала Абай
01.04.2014 |
Ана тілі |
|
Сабақтың атауы |
Бала Абай |
|
Сілтеме |
Әдебиеттік оқу. 2 – сынып Атамұра баспасы 2013 жыл Б.Т. Қабатай, С.Р. Рахметова, Ә.С. Амирова |
|
Жалпы мақсаттар |
|
|
Оқыту нәтижесі |
|
|
Негізгі идеялар |
|
|
Тапсырмалар
|
|
|
Бағалау критерийі
|
Суреттерді жинау арқылы, жинаған суреттеріне ұпай сандарын белгілеп, формативті бағалау 6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
|
|
Жүргізетін жұмысым
|
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті |
4 минут
|
І. Ұйымдастыру |
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушыларды 4-топта бөлініп, отырғызу. Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, белсенді қатысады жақсы бағалануға ұмтылады |
6 минут |
ІІ. Үй тапсырмасы: Өткен тоқсанда өткен материалдарды еске түсіру Алғашқы қоңырау, Әбілмансұр, Атан түйе шөккен жер. |
5-6 оқушыдан түсінік сұрап, үйден жазып келген «Үйшік» ертегісін мәнерлі баяндау |
5 минут
|
Мағынаны тану Қызығушылықты ояту Ребус шешу Кітап Домбыра Ай А б а й |
Абай ата туралы не білесің? «Пікірлер ағашына» жаз
|
4 минут
|
ІҮ. Кезбе тілші
|
- Наурыз мейрамын қалай қарсы аласыз? - «Жиырма тиын» әңгімесі не туралы баяяндалған? - Еңбек туралы қандай мақал – мәтел білесің? - «Ұзынсары» дегенді қалай түсінеміз? - Көктем туралы не айтар едің? |
7 минут |
Ү. Оқулықпен жұмыс Мәтінді мәнерлеп оқыту Оқушыларға іштей оқыту Сұрақтар:1. Мәтінде кімдер туралы айтылған?
|
Мұхтар Әуезов туралы электронды оқулықтан мағлұмат беру
|
4 минут |
ҮІ. «Қара-жап-айт-жаз-тексер» стратегиясы Абайдың әжесінің аты.............. Абайдың шешесінің аты............. |
Күннің жадысы мен жаңа тақырыпты жазу |
7 минут
|
ҮІІ. Суретпен жұмыс Суретте кімдер бейнеленген деп ойлайсыңдар?
Олар тұрған үйді сипаттап көр
|
Оқушылардан оқулық бойынша сұрақтар беріп, сол берілген сұрақтар аясында жауаптар іздеу, өздерінде осындай негізгі ойға құрылған әңгіме құрастырып айтқызу |
4 минут |
ҮІІІ. Сабақты бекіту - Бүгінгі сабақ ұнады ма? - «Басбармақ» әдісін пайдалану |
Оқушылардың бүгінгі тақырып бойынша түсініктерін қорытындылау. Жаңа сабақты бекіту |
3 минут
|
ІХ. Бағалау критерийі Суреттерді жинау арқылы, жинаған суреттеріне ұпай сандарын белгілеп, фармативті бағалау
|
6 – 9 ұпай – «5» 5 – 7 ұпай – «4» 3 – 5 ұпай – «3» |
Үйге тапсырма |
Мәтінді түсініп оқу 2- тапсырманы орындап келу |
|
Пән мұғалімі |
А. Кабиева |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |