|
|
Дененің салмағы .Салмақсыздық.
Пәні: Физика |
Күні:
|
Сыныбы: 9 Б
|
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дененің салмағы .Салмақсыздық. |
|||||||
Сілтеме |
Оқулық .ОМЖ |
|||||||
Мақсаты
|
|
|||||||
Күтілетін нәтижелер
|
Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, өз бетінше ізденіп, жоба қорғауға үйренеді. |
|||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||
Қолданылатын әдістер |
СТО, БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту,Бб және ОБ |
|||||||
Керекті жабдықтар
|
Оқулық, ноутбук , телевизор, кеспеқағаздар, ватман, стикер, маркер т.б. |
|||||||
Сабақтың барысы:
|
||||||||
Сабақ кезендері |
Модуль |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
||||
Кіріспе |
СТО |
Ұйымдастыру Топқа бөлу Психологиялық ахуал туғызу |
Оқуш.топтасып отырады Бір-біріне жақсы тілектер білдіреді |
|
||||
Негізгі бөлім
|
Білу |
СТО
|
1.Дененің салмағы дегеніміз не? 2. Дененің салмағы мен денеге әсер ететін ауырлық күшінің арасындағы айырмашылық неде?
|
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|||
Түсіну |
Оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер СТО АКТ
|
Салмақсыздық .
|
Оқушылар топтық жұмыс орындайды. Тақтада жұмыстарын қорғайды. |
Интернет Постер |
||||
Қолдану |
Жас ерекшел. Сәйкес оқыту |
Есептер шығару.
|
Оқушылар тақтада , орындарында есептер шығарады. |
Үлестірме тапсырма |
||||
Сергіту сәті |
|
Бейнежазба көрсетеді |
Жаттығу орындайды |
Интернет ,бейнежазба |
||||
Талдау |
Дарын . және талант |
Салмақсыздық . Планета.
|
Синквейн Эссе |
|
||||
Жинақтау |
|
1. Жоғары қарай үдей қозғалған дененің салмағы қалай өзгернді? 2. Қандай жағыдайда дене салмақсыз күйде болады? 3. Масса, салмақ, ауырлық күшінің қайсысы салмақсыздық жағыдайда нөлге тең болады?
|
Тақырып бойынша оқушылар алған білімдерін жүйелейді , сұрақтарға жауап береді.
|
Оқулық |
||||
Қорытынды Рефлексия |
СТО |
Сабақтың кезендері бойынша қорытынды шығарады. Топ басшылар бағалайды .
|
Сабақ бойынша пікірлерін айтады , стикерге жазады. |
|
||||
Үйге тапсырма |
|
Физика есептер жинағы Б.А.Кронгарт С.М.Тезекеев 8.17-8.18-8.19
|
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады. |
|
||||
Сабаққа рефлексия.
Сабағымды психологиялық хал ахуал туғызу процессінен бастадым , оқушылар бүгінгі сабақ сәтті , қызықты және жаңа мәліметтер алайық деп тілектерін білдірді . 1-3 аралығында санау арқылы топқа бөлініп , топтарын тауап жайғасып отырды.
Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға сұрақтар қойдым , миға шабуыл ұйымдастырдым. Сұрақтар бойынша оқушылар 7 сыныпта алған білімдерін еске түсіру керек болды. Әрине барлық оқушылар сұрақтарға жауап берген жоқ. Бекенов Б , Ақылхан Е және Тажибаев Қ дененің салмағы туралы толық түсініктеме бере алмады.
Келесі кезеңдегі менің мақсатым жаңа сабақты визуалды қабылдау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту үшін денеің салмағы туралы бейне жазба көрсеттім , аяқтағаннан кейін оқушылар бейнежазбаны талдап, тәжірибенің негізін түйіндеді. Сұрақ-жауап тереңдету арқылы оқушылар жаңа тақырыпты ашып берді. Жаңа тақырыпты АКТ арқылы меңгеру болды. Жаңа формулалармен танысып , қорытынды формула қалай түрленгенің түсіндірді . Дене салмағының формулаларын дәптерлеріне жазып алды. Тақырыпты түсінгендерін тексеру мақсатында топтарға постермен жұмыс және слайд құру тапсырмаларын бердім . Әр топ мүшелері тапсырманы қызыға орындауға кірісті . Топ мүшелері алдынғы сабақтардан қарағанда белсендіктерін танытып , интернеттен қосымша мәліметтер жинап , суреттерін , схемаларын постерге салды . Байқағаным сабақ басында сұрақтарға қиналып жауап берген оқушылар жұмысқа өз үлестерін қосып жатты. Оқушылар топқа берген тапсырманы өзара бөліп орындап жатты. Кемал Ә , Мұхтар А , Садыбекова А , Ормахан Д атты оқушылар постерлерін қоғап шықты. Мәліметтері басқа оқушыларды қызықтырды.
Үшінші топ оқушылары қосымша қарсылас топтарға сұрақтар дайындап , дұрыс жауаптарға балы жазылған үлестірме қағаздар берді .
Оқушылар алған білімдерін қолдана алатынын тексеру үшін оларға есептер бердім. Есепті шығара алмаған оқушылар болды . Олар Балкеева Н , Бекенов Б , Сейтов А. Есепті жауаптары тақтада талқыланды , тексерілді .
Топ басшысы алған бағаларын бағалау парағына белгілеп отырды.
Дарынды және талантты балаларды оқыту модулін қолдану мақсатында оқушыларға синквейн әдісіне салмақсыздық , планета сөздерін салуын тапсырдым . Олар бұл тапсырманы аз уақытта орындап , оқып бөлісті . Синквейн әдісімен қоса қз еркімен салмақсыздық туралы эссе жазуларын сұрадым .
Эссені Ерпанова А және Мухаметбекова А атты оқушылар жазыпты . Мухаметбекова А эссеге қойылатын талаптарды толық меңгермегені оның дайындаған мәліметінен байқадым . Бірақ тақырып бойынша негізгі мәліметтер айтылды .
Сабақ соныңда оқушылардың алған білімдерін жинақтау мақсатында оларға сұрақтар қойылды , жауаптары талқыланды .
Сабақ аяқталғанда рефлексияларын жазып кетті.
Сабақ ұнады , өте қызықты өтті , салмақсыздық туралы жаңа мәліметтер алдым ,топтық жұмыс ұнады , есептер шығаруды үйрендім дегенде болды .Топ басшысы топтарды және топ мүшелерінің бағаларын шығарды .
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |