|
|
« 3 саны.Үлкен,кішілеу,кішкентай.Үшбұрыш»
Тақырыбы: « 3 саны.Үлкен,кішілеу,кішкентай.Үшбұрыш»
Мақсаты: 3 санымен таныстыру,сан есімдерді ретімен айта білуге үйрету,заттардың көлемін айта білуге,үшбұрыштарды тани білуге үйрету.Логикалық ойлауын дамыту.
Көрнекіліктер: Бағдаршам суреті,логикалық ойлауға арналған суреттер,көлемі үш түрлі
ойыншық аюлар,кеселер,көпшіктер,орындықтар,үшбұрыштар.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы
Ұйымдастырушылық-ізденушілік |
Жылулық шеңбері Армысың,Асыл Күн! Армысың,шуақ Күн! Жылуыма жылу қос. Міне,менің қолым бос 3 санымен таныстыру Жұмбақ: Үш көзді батыр. Жол көрсетер батыл. Үш көзі үш түрлі. Қызыл,сары,жасыл. Бұл не? -Бағдаршам қайда болады? -Бағдаршам не үшін керек? -Бағдаршамда неше шам бар? Санайықшы Шамдарының түстері қандай? Үлкен,кішілеу,кішкентай «Үш аю» ертегісінен үзінді оқу: -Орманда адасып жүрген Маша бір үйді көреді.Ол үйде аюлар тұрады.Ол үйде неше аю тұрады? Көлемі әр түрлі үш аюдың ойыншығын көрсету. -Әке-аю қандай? -Ана-аю қандай? -Баласы қандай? -Әке-аю-үлкен,ана-аю-кішілеу,баласы-кішкентай. Бәріміз бірге қайталайық. Маша ас бөлмесіне кіреді.Үстел қасында неше орындық бар? Орындықтар қандай? Үстел үстінде неше кесе бар? -Кеселер қандай? Ұйықтайтын бөлмеде неше керует бар?Неше көпшік бар? Ұшбұрыштар туралы әңгімелеу. Балалар,мынау үшбұрыш.Оның үш бұрышы бар.Балалармен бұрыштарын санау. -Неше бұрыш бар? Үшбұрышқа ұқсас заттарды Көрсету:үйдің төбесі,кеменің желкені,шырша,балықтың қанаты т.б. Сергіту Күнге қарайық. Шашымызды тарайық. Керіліп дем алып, Бойымызды жазайық. Логикалық тапсырмалар 1.Үйге келді Мадияр. Оған қоса Данияр. Одан кейін Айдана. Қанша болды бар бала? 2.Жан-жаққа кетті зымырап, Мысықтан қашып тышқандар. Біреуі кірді қорапқа. Біреуі кірді шкафқа. Біреуі кірді жәшікке. Тығылды сонда нешеуі? Ұқсас екі суреттің үш айырмашылығын табу.
|
Балалар күннің шуағын алып,бір-бірін жылытады.
Бағдаршам Қалада Жол көрсетеді
Біреу,екеу,үшеу. Қызыл,сары,жасыл.
Үшеу
Үлкен Кішілеу Кішкентай
Балалар орындықтарды,кеселерді,керуеттерді,көпшіктерді санап,көлемдерін «үлкен,кішілеу,кішкентай»сөздерін қолданып айтады.
Балалар қағаздағы нүктелерді қосып ,үшбұрыштың суретін салады. |
Рефлексифті-коррекциялаушы: |
Біз не білдік? Үшке дейін санаймыз. Заттар үлкен,кішілеу,кішкентай болады.Үшбұрыштардың бұрышы үшеу. |
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |