Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сөйлем.



 

 Сөйлем. 

Сабақтың тақырыбы:       Сөйлем.      7  –  12 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты:       1   Сөйлем туралы білімдерін кеңейту.

                                         .   2. Тапсырмаларды орындау арқылы сөздік қорын арттырып,        

                                                  сауаттылығын, ойлау жүйесін дамыту.

                                             3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.

С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.

 

кезең

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

I.Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 1.  Бағдарлау – мотивациялық кезең.

     « Оқушы қызығушылығын ояту.»

Сөздерді оқып,сөйлемдер құрау,сөйлем мүшелеріне талдау.

 

           
   
 
 
    Овал: қуанды
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Ұшақ биікке көтерілді.

Түн ұзарды.                     Мұғалім сыныпқа кірді.

Динара қуанды.

II   Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

  1. Сөзжұмбақты шеш:

Т 

 

 

 

 

 

 

 Ө

 

 

 

 

 

 

 Р

 

 

 

 

 

 

 Т

 

 

 

 

 

 

1Табиғи дарын, ерекше қабілет.         

2.Тор құратын жәндік.

3.Пойыз жүретін темір жол.

4.Сан.

III  кезең

Деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I  деңгей

 7  –жаттығу. Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдырып жаз.

II деңгей

8  -жаттығу. Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.

III  деңгей

10 -жаттығу. Жайылма сөйлемдерді салыстырып, айырмашылығын тап.

11 -жаттығу.Сурет бойынша әңгіме құрастыру. 

 

Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап:

Үйге: 12  - жат. Б/бағалау.

 

Модуль №1

Сабақтың тақырыбы:      Құрмалас сөйлем .       13 – 18 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты:       1. Құрмалас сөйлем туралы түсінік беру, жай сөйлемнен

                                               өзгешелігін байқату.

                                           2. Ауызекі сөйлеу, ақыл-ой, шығармашылық қабілеттерін

                                               арттыру.

                                           3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.

С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.

 

кезең

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

I.Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 1.  Бағдарлау – мотивациялық кезең.

       2.   «Оқушы қызығушылығын ояту.»

Сөйлем туралы не білеміз?

Сөйлемдердің айтылу мақсатына қарай қандай түрлері бар?

Сөйлем құрамына қарай нешеге бөлінеді?

 

II   Жаңа тақырып

 

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

3. Ережемен жұмыс:

    

           Екі немесе одан да көп жай сөйлемнен құралған сөйлемді құрмалас сөйлем дейміз. Мыс: Қамажай келіп, мені театрға ертіп кетті.

Құрмалас сөйлем

 

                       Салалас              Сабақтас               Аралас

 

4. Негеш пен Білгішбектің диалогы

III  кезең

Деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I  деңгей

  13 –жаттығу. Бағанның  екі жағындағы сөйлемдердің әрқайсысында қанша ой берілгенін анықта, олардың тыныс белгілеріне көңіл бөл.

 

II деңгей

 15-жаттығу. Мәтінді көшіріп жаз. Мәтіндегі сөйлемдердің қайсысы жай сөйлем, қайсысы құрмалас сөйлем екенін айт. Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемнен өзгешелігін тұсіндір.

III  деңгей

16 -жаттығу.  Өлеңде неше  құрмалас сөйлем бар екенін анықтап, 1 – шумағын жатқа жаз.

17  -жаттығу. Ребусты шеш. Екі жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз.

 

Сабақты қорытындылау. Топтық жұмыс:

1-топ;                          2-топ;                                 3-топ;

Жай сөйлем           Жай сөйлем                  Құрмалас сөйлем

 

Үйге:  18- жат. Б/бағалау.

 

Модуль №1

Сабақтың тақырыбы:       Құрмалас сөйлем.      19 – 23 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты:       1. Құрмалас сөйлем туралы берілген ұтымды жаттығу

                                               жұмыстары арқылы кеңейту, құрмалас сөйлем құрауға және 

                                                оның тыныс белгілерін қоя білуге үйрету.

                                         .   2.Оқушылардың байланыстырып сөйлеуін жетілдіру.

                                             3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.

С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.

 

кезең

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

I.Ұйымдастыру

 

 

 

 1.  Бағдарлау – мотивациялық кезең.

        2. Үй тапсырмасын тексеру:

            18 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу. 

II   Жаңа тақырып

 

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

 

3. Ой қозғау.

Берілген жай сөйлемдерден құрмалас сөйлем жаса.

 

Жаңбыр да жауды,  ...............................................:

Күн шыққан соң,     ...............................................

Айгүл қалаға бармады, ..........................................

Раушанды көрген соң,.............................................

Жерді жыртқан біледі, ...........................................

 

III  кезең

Деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I  деңгей

 19–жаттығу. Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып, көшіріп жаз.Сөйлемдердің қайсысы жай сөйлем, қайсысы құрмалас сөйлем екенін  анықта.

 

II деңгей

 20-жаттығу. Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз.

21-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Кестені пайдаланып, ойыңды дәлелдей білуге үйрен.

III  деңгей

 22-жаттығу.  Сөйлемдерді көшіріп жаз. Құрмалас сөйлем екенін дәлелде.

 

 

Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап:

Үйге:  23- жат. Б/бағалау.

 

Модуль №1

Сабақтың тақырыбы:       Құрмалас сөйлем.      24 – 28 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты:       1. Құрмалас сөйлем туралы берілген білімді бекіту, құрмалас

                                               сөйлем құрамындағы жай сөйлемдерді  сөйлем мүшесіне

                                               талдату, сызба бойынша сөйлем құрастыра білуге баулу.

                                         .   2.Оқушылардың байланыстырып сөйлеуін жетілдіру.

                                             3. Оқушыларды сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.

С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.

 

кезең

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

I.Ұйымдастыру

 

 

 

 1.  Бағдарлау – мотивациялық кезең.

        2. Үй тапсырмасын тексеру:

            23 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу.

 

II   Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

      

 3. Ой қозғау.

Берілген сызба бойынша сөйлем құрастыр.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

 

 

 

 

 

.

 

III  кезең

Деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I  деңгей

24–жаттығу.Мақалдарды жатқа жазып, құрмалас сөйлемдердің құрамындағы жай сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.

II деңгей

25-жаттығу. Мәтінді оқып, құрмалас сөйлемдерді көшіріп жаз.

26-жаттығу. Берілген сызба бойынша сөйлем құрап жаз.

 

III  деңгей

27-жаттығу.  Өтірік өлеңнің құрмалас сөйлем екенін дәлелде.

Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап:

Үйге: 28 - жат. Б/бағалау.

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем
Құрмалас сөйлем
Салалас құрмалас сөйлем, Ыңғайлас салалас
Себеп- салдар салалас құрмалас сөйлем
Қарсылықты салалас құрмалас сөйлем
Түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлем
Кезектес салалас құрмалас сөйлем
Аралас құрмалас сөйлем
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем. Есту диктанты.
Сабақтас құрмалас сөйлем
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 4095 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык