|
|
Қабілетті және дарынды балаларды дара оқыту бағдарламасын жүзеге асыру
«Қабілетті және дарынды балаларды дара оқыту бағдарламасын жүзеге асыру» тақырыбында өтетін облыстық семинарда өтетін коучинг жоспары
Коучтар: Солтанаева Ардак Сабырхановна, Сарсекова Гульнара Кусмановна –Семей қаласының №37 гимназиясының математика пәні мұғалімдері.
Коучинг жоспары(1 сессия)
Коучинг тақырыбы |
Дарынды балалармен жұмыстың заманауи үлгісі
|
||||
Коучинг мақсаты |
Мұғалімнің қабілетті және дарынды баламен жұмыс жасау туралы біліктілігінің жетілуіне ықпал ету |
||||
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімнің қабілетті және дарынды баламен жұмыс жасау туралы біліктілігіжетіледі |
||||
Түйінді идеялар |
Қабілетті және дарынды оқушылармен жұмыс жасайтын мұғалімнің өмірлік ұстанымдары мен мінез-құлықтары қандай?Оқушылардың қабілеттілігін дамыта отырып дарындылыққа ұштастыруға болады. |
||||
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Әдіс-тәсілдер |
Күтілетін нәтиже |
Ресурстар |
2минут
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру
|
Би билейді
|
|
Сабаққа дайындығы, көтеріңкі көңіл-күй |
Бейнеролик |
3минут |
Топтарға бөлу 1.Топ басшыларын таңдау 2.Гүлдердің суретін ұсыну |
Ойын барсындағы әреке тарқылы топ басшысы және топ мүшелері анықталады. |
«Мен» стратегиясы арқылы топ басшысын анықтау Ынтымақтас-тыққа түсу |
Бірлік, түсіністік қолайлы орта |
Әртүрлі гүлдер бейнеленген таратпа материалдар |
10минут |
Озық тәжірибе-ізденіс жемісі
|
Терең тыңдалым, түртіп алу Таныстыры-лымды тыңдай отырып өз білгендерін кеңейтеді |
Әсерлі баяндау Терең тыңдалым, түртіп алу стратегиясы, диалог |
Дарынды баламен жұмыс жасау туралы түсінігі кеңейеді |
Таныстыры-лым коучтар |
5минут |
1-тапсырма Дарынды баламен жұмыс істейтін мұғалімнің жеке басының қасиеттерін орналастыру
|
Таратпа материал бойынша ойланады, жауап жазады, Пікірлерін ортаға салады.
|
Ой тастау, Миға шабуыл Сәйкестен-діру
|
Дүниетанымдық мүмкіндіктері артады. Өз пікірлерін қорғай алады.
|
Мұғалімдер, таратпа материалдар
|
10 минут |
1.«Қабілетті және дарынды баламен жұмыс кезіндегі кедергілер» - тақырыбында постер жасауды ұсыну 2. Кедергіні жою үшін Сіз не істер едіңіз? сұрағын қою |
Топта ынтымақтаса жұмыс жасай отырып Берілген тақырыпта постер құрады. Сұрақ бойынша өз ойларын білдіреді |
Басқа топпен әрекеттестік-ке түседі, дәлелдейді, салыстырады: пікір ұқсасатығы мен айырмашылы-ғы анықталады, диалог. |
Өзара әрекеттесу арқылы дарынды баламен жұмыс жасау кезінде кездесетін кедергілер және оларды жою жолдары туралы мағлұмат алады. |
Коучтар Мұғалімдер Постер Маркер, плакаттар |
2мин |
Дарынды баламен жұмыс жасау үлгісі 1.Математиканы тереңдете оқыту; 2.Кеңейтілген, тереңдетілген тапсырмалармен жұмыс жасау бағдарламасын іске асыру арқылы даралап оқыту; 3.Интеллектуалды конкурстар мен пән олимпиадаларына, ғылыми-жоба жарыстарына қатыстыру арқылы дамыту; 4. Жазғы математикалық лагерь ұйымдастыру арқылы дамыту.
|
Танысу, Терең тыңдалым, түртіп алу, өз білгендерін кеңейту |
Көрсету, АКТ
|
Дарынды баламен жұмыс жасау үлгісімен танысу
|
Коучтар, Мұғалімдер, слайд. |
Рефлексия (тиімді және тиімсіз жақтары) |
“Кері байланыс парағын” толтыру
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |