Сабақтың тақырыбы: Дене мүшелері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Мәтінмен жұмыс жасайды, аударады, әңгімелейді, сөйлем құрайды. Денсаулық, спорт туралы мәлімет алады.
Дамытушылық: Оқушыладың сөздік қоры молайады. Ойлау қабілеттері дамиды, ойын толық жеткізуге үйренеді.
Тәрбиелік: Денсаулық туралы пайдалы кеңестер алады. Спортқа сүйіспеншілік сезімдері оянады.
Сабақтың көрнекілігі: техникалық құралдар:
1. интерактивті тақта, компьютер,
2. тестілеуші құрал
3. спорт туралы оқушылардың
слайдтары
Сабақтың түрі: Интерактивті
Сабақтың әдісі: презентация, түсіндіру, оқу аудару, талдау, топтық, жеке жұмыстар, суретпен жұмыс, сұрақ жауап, сергіту ойыны, тест.
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, орыс тілі
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
1.Сұрақ –жауап.
-Сыныпта кім кезекші?
-Сыныпта кім жоқ?
-Қазір қай ай?
II.Үй тапсырмасын тексеру.
1.Спорт шеберлері туралы әңгімелеу. (оқушылардың презентациясы)
2. Мақал – мәтел (денсаулық , спорт туралы)
1. Спорт
(1 сурет)
Спорт шеберлері:
Ж. Үшкемпіров.
Б. Сәрсекбаев..
Д . Тұрлыханов.
В . Жиров.
И. Ильин
С . Қонақбаев
(2 сүрет)
2 . Мақал – мәтел (жатқа айту, мағанасын ашу)
III . Жаңа сабақ: «Дене мүшелері»
1. Сөздік:
особое внимание –ерекше көңіл
рациональное питание ¬– тиімді тамақтану
личная ответственность – жеке жауапкершілік
отказ – бас тарту
вредные привычки – зиянды әдеттер
курение – шылым шегу
алкоголь – арақ, шарап
необходимый қажетті
работоспособность еңбекке қабілеттілік
заболевание – ауру
угрожающий – қатерлі, қауіпті
поколение ұрпақ
общество қоғам
2. Мәтінмен жұмыс. «Врачи советуют»
а) Мәтінді тақтадан оқып отырып, тыңдау, аудару
ә) Мұғалім мәнерлеп оқиды
I- топ ....особое внимание обратить на основные элементы здорового образа жизни: физические упражнения и спорт, рациональное питание и личную ответственность каждого за своездоровье, отказ от вредных привычек, в том числе от курения и алкоголля.
II- топ Правильное питание, получение организмом необходимых витаминов и минеральных веществ в тех количествах, которые требуются человеку в зависимости от возраста, пола, профессии, определяют здоровье, работоспособность и продолжительность жизни человека.
III- топ Употребление спиртных напитков, наркотиков, курение табака во всем мире признаны факторами риска самых серьезных заболеваний, угрожающих здоровью и даже жизни людей.
В нашей стране объявлен решительный бой этим явлениям. Он ведется в интересах здоровья нынешнего и будущих поколенний, в интерсах семьи, общества, государства.
3. суретпен жұмыс (әңгімелеу)
I-топ
II-топ
III-топ
4.Спорт денсаулық кепілі . (презентация)
1.Дене шынықтыру сабағында
2. Дәрігердің бақылауында
IV.Сергіту ойыны. Жұмбақтар шешу .
(3 сүрет)
Жұмбақтар :
1.Бала біткен соғады,
жеңіл шарды домалақ.
Ұрсаң
Ұшып жоғары,
Жерге түсер домалап.
(доп)
2.Мінсем ,
Төменге зу етем,
Өрлесем,
Оны өзім сүйретем.
(шана)
3.Аяғымда
Басы қайқы қос сырық.
Таяғым да
Қуады оны састырып.
(Шаңғы)
4.Табанға қанжар байладым,
Бетінде айна ойнадым.
(Коньки)
5.Үрлесең жеп-жеңіл,
Елпілдеп кетеді.
Ұшырсаң,
Көк теңбіл,
Бұлтқа да жетеді.
(шар)
6.Темір тайым,
Тамақты еш жоқтамайды.
(велосипед)
7.Жазда айдында жүзеді,
Қыста үміт үзеді.
(Қайық)
V. 2- тапсырма
Жақшаны ашып, сөйлемдерді аударып, жазу.
1.(Күнде, таңертең) я занимаюсь гимнастикой.
2. (Сенбі күні) с семьей выезжаем в горы. 3. (Аптасына екі рет ) хожу в спортвный зал на тренировки.
4.Тренировки (5-6сағат) проводятся. 5.Заниматься спортом(ұнатамын). VI. 1- тапсырма: Диалогты төменде берілген сөз тіркестерімен толықтырып сөйлесу.
Сен ертеңгілік жаттығумен күнделікті шұғылданасың ба?
- ......................................................................................
- Спорт туралы бағдарламаны қашан көресің?
- ..................................................................................................
- Спорт үйірмелеріне қашан барасың?
- ..................................................................................................
- Туристік базаға қай кезде барып тұрасың?
- ...................................................................................................
- Жақсы демал, денсаулығың мықты болсын!
Керекті сөз тіркестері: әр таңда, апта бойы, бос уақытымда, жолдастарымен келіскен күні.
VII . Қорытындылау .
Тест . Оқушыларды тестілеу арнайы құрал арқылы жүргізіледі.
1. Қазақстанда әлемдік деңгейде дамыған спорт түрі?
А) тоғыз құмалақ
Ә) бокс
Б) қазақша күрес
2. Қазақтың ұлттық ойыны?
А) қазақша күрес
Ә) бокс
Б) жеңіл атлетика
3. Д.Тұрлыханов қай спорт түрімен шұғылданды?
А) күрес
Ә) волебол
Б) бокс
4. Пекин олимпиадасында ауыр атлетикадан алтын медаль алған Қазақстандық спортшы?
А) Ж. Үшкемпіров
Ә) И. Ильин
Б) Б. Сәрсекбаев
5. Бірінші байлық не?
А) денсаулық
Ә) ақша
Б) бақыт
6. Денсаулыққа зиянды әдеттер?
А) шылым шегу
Ә) спортпен айналысу
Б) таңертеңгілік жаттығу
VIII . Үйге тапсырма беру.
3- тапсырма, мәтінді әңгімелеу.
4 – тапсырма , 130 бет.
IX. Бағалау.
|