Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Биыл  даңқты  мереке  жылы  болып  отыр, сондықтан  да  егемендік  пен  тәуелсіздік  алып  өркениетті  демократиялық  қоғам  орнатуға  батыл  қадам  басқан  ұлттар мен  ұлыстар  мекендеген  халқы  бар, ынтымағы  жарасқан, ой  парасатты  азаматтары  бар, Қазақстан  Республикасында, сондай – ақ  Түлкібас  ауданындағы  бұл  мейрамды  терең  жан  толғанысымен, жүрек  сыздауымен,  мақтаныш  сезіммен, қуаныш  сезіммен  атап  өтпейтін  бір де  бір  адам  және  отбасы  жоқ.      Иә, Отан – ана  өзінің  27  миллион  ұлдары  мен  қыздарынан  айырылды. Олар  дала  төсінің  ерлері, инженерлер  мен  ғалымдар, қысқасы  адамдардың  зор  бақытын  жасаушылары  бола  алатын  еді. Өмір  мен  өлім  арасында  отты  майдандарда  қазақстандықтар,  солардың  ішінде  өзіміздің  осы  Даубаба  ауылының  өрімдей  азаматтары  қыршын  кетті. Зұлым  жауға  қарсы  күреске  1 миллион  200  мың  қазақстандықтар  қатысты. Олардың  200 мыңнан  астамы  ордендермен  және  медальдармен  награтталды. Ал, 500-і  Кеңестер  Одағының  Батырлары  атағына  ие  болды.

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 2790 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 14:03 |


Армысыздар, жиналған қауым.

 Білім құйған бойларына

Қанық өмір жайына.

Салт-дәстүрдің әр сөзін.

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 3797 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 14:01 |


Шақырып жарыстарға сан салалы,

Ұстаздар тобы бәріңе жар салады.

Ту етіп достықпенен татулықты,

Сайыстың мүшелерін қарсы алайық.

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 2691 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:59 |


Июньский день на линейки играет

Шепчет нежно в листве ветерок

В путь питомцев своих провожая,

Школа даст нам последний звонок.

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 2249 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:57 |


   Армандарды жақындатып тым алыс,

 Біздің жаққа жеткен екен жылы ағыс.

Егемендік - ел бақыты, ертеңі,

 О, халайық! Құтты болсын қуаныш!

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 5593 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:55 |


Түсініп терең, өмірдің мәнін,                                                                                               

Жалынды жастар, сендерсің сәнім                                                                                               

Беретін бойға күш-қуат,жігер                                                                                               

Шырқалсын шаттық әнұран әнім!      

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 5411 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:52 |


Топпен жұмыста кіммен бірге болғың келеді? Сабақ барысында не маңызды деп ойлайсың? Мұғаліммен қандай қарым -қатынаста болғың келеді?

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 29890 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:50 |


0,5 дейін- тәрбиенің  төмен деңгейі

0,6- тәрбиенің ортадан төмен деңгейі

0,7-0,8- тәрбиенің  орта деңгейі

0,9 дейін- тәрбиенің  ортадан жоғарғы деңгейі

1- тәрбиенің  жоғары деңгейі

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 7169 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:42 |


Ұстаздар! Қандай ғажап халықсыздар!

Шәкіртке шыңдай биік алыпсыздар.

Жан біткен жанарына нұр сыйлаған,

Күндей боп күлімдеген жарықсыздар.

Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 3992 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:40 |


Құрметті педагогикалық кеңеске қатысушылар! Үш тілде білім беретін мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-гимназия бейіндеу  тәжірибесін базалық білімді әртүрлі пәндермен кіріктіруге  бетбұрыс жасау бағытында жұмыс жасап келеді. Төртінші жыл жұмыс жасап келе жатқан жаңа типті, инновациялық үлгідегі мектебіміздің мақсаты дарынды балаларды көп сатылы оқыту және тәрбие көмегімен үздіксіз оқыту қағидасын жүзеге асыру болып табылады. Бұның астарында кіріктірілген пәндердің басымдықтары негізінде бейімдендірілген бағдарламалар бойынша оқыту жатыр.
Уроки / Мектеп әкімшілігі | Көрсетілім: 1402 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-01-2015, 13:39 |