Мектеп. Мына өлең жолдарын тыңдап көріңдер. Үнтаспадан өлең тыңдау. Не ұқтыңдар кім айтады? Сендерді оқу-білімге, өнерге, білімпаздыққа шақырып тұр. Тақтадағы мақал-мәтелдерге қараңдар. |
Музыка сабағында қазақтың ұлттық аспаптарын оқушыларға таныстыра отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу оқушы білімінің жақсы бір бастамасы болып табылады. Осы ұлттық аспаптар арқылы әсер алған оқушылар музыка және басқа да өнер әлеміне енудің әсерлі белсенділігін көрсетеді және өз жастарына сай өзіндік қабылдау, музыкалық сауаттылықтарының артуы, эстетикалық өнеге мәселелерін өз жасына қарай шешу сияқты қасиеттерді музыка әрекеттерімен үйлестіруге себеп болады. |
Төртінші ерекшелігі – музыка сабағында эмоционалдық пен саналылықтың бірлігі ғана емес, көркемдік пен техникалық бірлік те орын алады. Сондықтан тыңдауға, ән салуға арналған репертуар мен қатар жаттығулар да көркем болуы тиіс. Тіпті унисонда орындалған бір дыбыстың өзі де әдемі, әрі көркем орындауды талап етеді. Ондай көркемдік орындаушылық техникасын меңгеруге тікелей тәуелді болады. Сондықтан оқу материалдары ретіндегі музыкалық шығармалардың мәнері образдылығы, көркемдік пен техникалықтың бірлігінде жүзеге асырылуы тиіс. |
Мектепте музыка сабағында: шешендік айтыс, суырып салма ақындық өнері, ән айту, жыр-терме, театр өнері өз бейнесін тапты. Сонымен қатар, ұлттық өнерге осылай оқушыларды жастайынан баулу олардың адамгершілік, эстетикалық қасиеттерін дұрыс қалыптастыруына, мәдени дәстүріне деген сыйластық сезімін дамытуға әсерін тигізді, оқу-тәрбие процесінің сапасын арттырды. Оқушылардың әсемдікті түсіне білу қабілетін дамытады. |
Қазақтың классикалық дәстүрлі музыкасы телегей –теңіз ғажайып рухани мұра. Ол ата-бабаларымыз жасаған көшпелі мәдениетінің құндағында «Аттың жалында, атанның қомында» дүниеге келіп, енді біздің өмірімізбен біте қайнасып, ХХ ғасырда да ілесіп жүрді. Ол бір ғасырға жуық біздің урбанизацияланған мәдениетіміздің жаңа кезеңінде өзінің айрықша келбетін, қайталанбас құндылығын аша түсті. |
Оқушының ән айту, жаттау дағдыларын қалыптастыру. Берілген өлеңнің мағынасын түсіну, дұрыс жаттау, білімдерін арттыру. Берілген әндерді орындап, өз беттерімен жұмыстану, машықтандыру |
«КЕЛЕКЕ»күйін тыңдау.-Тыңдаған осы төрт күйді күй тартыстың қай түріне жатқызасыңдар? Енді осы оқиғаның аяғы немен бітетінін бақыла!Күй тартып болған соң,шешесі домбырасынҚұлшарға ұсынып:-Шырағым қонақ бол!Күй тартамын деп домбырамызды бұзып тастапсың,зорға түзеп алдық,қонақтығынды ескеріп бір жолға кешірдік.Тағы күй тартуыңа болады,бірақ домбыраны бұзсаңайыбыңа астыңдағы атыңды алып қаламыз,-дейді. |
Қазақ халқының жаңа жылын ата?т.б сұрақтар.Сабақты қорытып болған соң балалардың жинаған ноталар санына қарап оларды бағалау.Тақтада үш түрлі түсті скрипка кілттері тұр кім өте көп нота жинады оларға қызыл скрипка кілті «Өте жақсы» одан аздау жинаған оқушыларға көк скрипка кілті «Жақсы»,ал одан аз жинаған оқушыларға сары скрипка кілті «Орташа» деп барлығыңызды бағалайды. |
Біздер Қазақстанның өз ғылымы мен технологиясын, өзіндік ұстанымын жасайтын ғылым иесі болуымыз керек. Кез-келген кәсіп иесі өз шаруасын тың тәсілмен, жаңа әдіспен істеуге ұмтылса ғана ешкім жетпеген табысқа жете алады. Өзгелер салған сүрлеуге түсіп, бөтен іздің шаңын жұту Қазақстан жастарының таңдауы емес. Біздер, тәуелсіз қазақ елінің білімді жастары, өз соқпақтарымызды салып, оны елді дамуға бастайтын даңғылға айналдыруымызға тиіспіз! |
Мектеп, мұғалім, тәрбие туралы көркем әдебиеттер; халықтың педагогиканың даналығы, халық ауыз әдебиетінің тәрбиелік үлгілері (мақал-мәтелдер, ертегілер, шешендік өнері, айтыс өнері, батырлар жырлары мен дастандар және т.б.); тәрбие мәселелері жөніндегі жазылған мемуарлық және көркем әдеби шығармалар, ескі жазба ескерткіштер, жазушылардың, философтардың, ойшылдардың, педагогтардың әр кезеңдердегі педагогика, тәрбие, білім беру мәселелеріне арналған еңбектері және т.б. жатады.Педагогика тарихы - ғылым және пән ретінде көптеген гуманитарлық ғылымдармен байланысты. |