«Бастауыш кластарда математиканың оқытылуы»
Жапарова Луиза Достановна-бастауыш класс мұғалімі
Әйтеке би ауданы Қарабұтақ селосы Қарабұтақ орта мектебі
«Білімді болу деген сөздің мағынасы-белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым»
Әл-Фараби
Қазақстан Респуликасы білім беру жүйесі қазіргі таңда өзгермелі және өскелең талаптар мен қажеттіліктерді қанағаттандыра отырып, білім сапасын әлемдік білім кеңістігіне кіріктіруге бетбұрыс жасауда.Бастауыш білім үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы.Мектеп партасындағы бүгінгі бала-ертеңгі қоғамның белсенді мүшесі, басшысы.Сондықтан балаға болашақ деп қарап, оның біліміне ерекше мән берілу керек. ҚР Білім туралы заңында білім беру жүйесі міндеттерінің бірі- «азаматтық пен елжандылыққа, өз Отаны-Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге Конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу» деп атап көрсетілген [2].
Болашығымызға қатысты , «Ел болам десең, бесігіңді түзе» (М.Әуезов) дегендей мемлекеттің ертеңі, қауіпсіздігі бүгінгі мектеп парталарында отырған оқушылардың санасын қалыптастыру мақсатында олардың санасына қандай дәннің себілуіне байланысты.Ал, дәл бүгінгі күн үшін «дән» дегеніміз-ұлттық ерекшелігімізді қамтыған оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендер.Олар арқылы біз жеткіншек ұрпақты тәрбиелейміз .(А.Байтұрсынұлы)
Сондықтан, жаңа сипатты мазмұндағы мектепті оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарымен қамтамассыз ету-ол мемлекеттік деңгейдегі саяси іс. Бастауыш кластағы ең негізгі, әрі өзекті пәндердің бірі-математика пәні болып табылады. «Математика»- мазмұнына сандар мен оларға қолданылатын амалдарды, шамаларды, есептерді, алгебра, геометрия элементтерін біріктірген, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуін жүзеге асыратын кіріктірілген оқу пәні.Бастауыш білім берудің барлық пәні болып табылатын математика бір жағынан өзге пәндерді оқытудың алғы шартын және негізін қалайды, ал екінші жағынан, осы пәндерді оқытып-үйретуде қалыптасатын білім, білік, іс-әрекет тәсілдерін тұтынушы болып табылады.Бастауыш мектеп матемаикасы негізгі мектеп матемаикасының табиғи бір бөлігі болып табылады.Бұл бастауыш мектепте математиканы оқытудың төмендегідей мақсаты мен міндеттеріне жетудің қажеттілігін қамтамассыз етеді.
Мақсаты:
- Мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім және білік дағдыларын игерту;
- «Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және өздігінен білім алуға және мәдени мұралармен үндестіру арқылы болымды тұлға ретінде қалыптастыру;
- Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуальдық ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
- Математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайындауды жүзеге асыру;
«Математика» оқу бағдарламасын оқу негізі ұстанымдарға сүйенеміз.
1.Ғылымилық ұстаным-кіші жастан оқушылардың күнделікті өмірде және оқу барысында жаңа ұғымдар мен терминдерді қолданысқа енгізу.
2.Іс-әрекет ұстанымы- математикалық ұғымдар мен амал-тәсілдерді саналы берік игеруді қамтамассыз ету.
3.Пәнішілік интеградция ұстанымы- әр түрлі оқу пәндерінің өзара байланысын түсініуге көмектеседі математикалық тілге үйрету болып табылады.
4.Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескерту ұстанымы-әр түрлі тапсырмаларды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Статьи / Баяндама |
Көрсетілім: 4283 |
|
|
|
Бастауыш сыныптарда математика пәнінің оқытылуы
Жапарова Луиза Достановна-бастауыш класс мұғалімі
Әйтеке би ауданы Қарабұтақ селосы Қарабұтақ орта мектебі
«Білімді болу деген сөздің мағынасы-белгісіз нәрсені ашуға қабілетті болу деген ұғым»
Әл-Фараби
Қазақстан Респуликасы білім беру жүйесі қазіргі таңда өзгермелі және өскелең талаптар мен қажеттіліктерді қанағаттандыра отырып, білім сапасын әлемдік білім кеңістігіне кіріктіруге бетбұрыс жасауда.Бастауыш білім үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы.Мектеп партасындағы бүгінгі бала-ертеңгі қоғамның белсенді мүшесі, басшысы.Сондықтан балаға болашақ деп қарап, оның біліміне ерекше мән берілу керек. ҚР Білім туралы заңында білім беру жүйесі міндеттерінің бірі- «азаматтық пен елжандылыққа, өз Отаны-Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге Конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу» деп атап көрсетілген [2].
Болашығымызға қатысты , «Ел болам десең, бесігіңді түзе» (М.Әуезов) дегендей мемлекеттің ертеңі, қауіпсіздігі бүгінгі мектеп парталарында отырған оқушылардың санасын қалыптастыру мақсатында олардың санасына қандай дәннің себілуіне байланысты.Ал, дәл бүгінгі күн үшін «дән» дегеніміз-ұлттық ерекшелігімізді қамтыған оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендер.Олар арқылы біз жеткіншек ұрпақты тәрбиелейміз .(А.Байтұрсынұлы)
Сондықтан, жаңа сипатты мазмұндағы мектепті оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарымен қамтамассыз ету-ол мемлекеттік деңгейдегі саяси іс. Бастауыш кластағы ең негізгі, әрі өзекті пәндердің бірі-математика пәні болып табылады. «Математика»- мазмұнына сандар мен оларға қолданылатын амалдарды, шамаларды, есептерді, алгебра, геометрия элементтерін біріктірген, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуін жүзеге асыратын кіріктірілген оқу пәні.Бастауыш білім берудің барлық пәні болып табылатын математика бір жағынан өзге пәндерді оқытудың алғы шартын және негізін қалайды, ал екінші жағынан, осы пәндерді оқытып-үйретуде қалыптасатын білім, білік, іс-әрекет тәсілдерін тұтынушы болып табылады.Бастауыш мектеп матемаикасы негізгі мектеп матемаикасының табиғи бір бөлігі болып табылады.Бұл бастауыш мектепте математиканы оқытудың төмендегідей мақсаты мен міндеттеріне жетудің қажеттілігін қамтамассыз етеді.
Мақсаты:
- Мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім және білік дағдыларын игерту;
- «Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және өздігінен білім алуға және мәдени мұралармен үндестіру арқылы болымды тұлға ретінде қалыптастыру;
- Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуальдық ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
- Математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайындауды жүзеге асыру;
«Математика» оқу бағдарламасын оқу негізі ұстанымдарға сүйенеміз.
1.Ғылымилық ұстаным-кіші жастан оқушылардың күнделікті өмірде және оқу барысында жаңа ұғымдар мен терминдерді қолданысқа енгізу.
2.Іс-әрекет ұстанымы- математикалық ұғымдар мен амал-тәсілдерді саналы берік игеруді қамтамассыз ету.
3.Пәнішілік интеградция ұстанымы- әр түрлі оқу пәндерінің өзара байланысын түсініуге көмектеседі математикалық тілге үйрету болып табылады.
4.Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескерту ұстанымы-әр түрлі тапсырмаларды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Ұстаздарға |
Ата-аналарға |
Біздің мектеп |
Баяндама |
Эссе |
Оқушыларға |
Конкурс ең үздік шығарма Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз |