- модульдік қасиетке ие болуы керек (яғни, алгоритмді қарапайым кіші бөліктерге бөлу мүмкіндігі болу керек); - белгілі бір уақыт аралығында бір нәтижеге келу, яғни, алгоритм қадамдарының саны шексіз болмауы керек; - бір тектес есептерге жалпы бір ғана алгоритмді қолдану. Сергіту жаттығулары (2 мин)
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 7362 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:17
|
Пікірлер (0)
|
А)Негізгі ұғымдар: ақпарат (түрі,қасиеттері т.б.)информатика Ә)Оқушы қызығушылығын қалыптастырушы: ойын, бизнес Б)Бақылау формалары: тест,зерттеушілік тапсырма
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 6574 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:13
|
|
2. Сызықтың қалыңдығын, кисть түрін немесе төртбұрыштың типін тағайындау 3. Кескіннің түсін таңдау 4. Фонның түсін таңдау 5. Сурет салуды бастаймыз
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2369 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 16:30
|
|
D:=length(S); Writeln(D); үзіндісінде қандай жауап шығады? 11. S:=’Конфигурация’; S:=Copy(S,4,6); Writeln (S); үзіндісінде қандай жауап шығады? 12. А жолы “ПЕРНЕТАҚТА”-ға тең. А) copy(А,6,5); В) copy(А,7,1)+ copy(А,9,2) мәндерін табу керек. 13. А жолы «ПРИНТЕР» сөзі берілген. Функцияларды пайдаланып, төмендегі тапсырмаларды орындау керек. А) Сөздің ұзындығын табу. В) Сөзден «ПРИНТ» сөзін кесіп алу.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 10621 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 14:23
|
|
Сабақтың мақсаты : Компьютер және оның негізгі құралдарының қызметін түсіндіру. Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, көрнекілік құралдар, карточкалар. Пән аралық байланыс: математика.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2634 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-04-2015, 08:26
|
|
Төменде көрсетілген информатика электронды оқулығынан модель және модельдеу тарауын қайталап, талдап, оқушылар өздері оқу моделін, яғни электронды сөзжұмбақтар құрастырады. (MS Excel) бағдарламасында.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3856 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 5-04-2015, 07:32
|
|
1. Accessпрограммасы – бұл мәліметтер базасын басқару жүйесі 2. Басқару жүйесі дегеніміз - көлемді мәліметтер жиынын тұтынушыларға ыңғайлы түрде бейнелеп, белгілі бір форматта сақтап қана қоймай, оны ары қарай өңдеуге арналған программалар кешені. 3. Мәліметтер базасы (МБ) -информациялық жүйенің өңделетін объектісі, қоршаған ортаның белгілі бір саласының немесе бір пән аймағының нақты объектілері жайлы берілген мәліметтер жиыны.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 9927 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 4-04-2015, 19:41
|
|
Білімділік: Сабақты оқыту барысында студенттерге құрылғылармен жеке танысып, олардың қызметімен жұмыс принциптерін және де орналасу жете түсіндіруге,орнатуға үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың ой еңбегін дағдылауға, өз бетімен жұмыс істеуге, еңбек етуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Ойлау шеберлігінің, түйсіктің және естің дамуы; дамыта оқыту негізінде оқушылардың белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4917 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:17
|
|
Күтілетіннәтиже: Өткентақырыппенбайланыстырады; Оқушыныңжеке ой-пікірініңқұндылығыартады; Ақпараттардықабылдайды, талқылайды, сабақтақолданаалады;
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2843 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 20:12
|
|
Сыни ойлауын дамыту. 2. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды. Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар: 1) Ақпараттың өлшем бірліктерін атаңдар. 2) Байт кб - тан, кб мб - тан, мбгб - тан қанша шамаға кем? 3) 1 байтта неше бит бар? 4) «Кездесу қыркүйек айына тағайындалды» деген хабарламада қанша көлемді ақпарат бар? 5) "Алақай! Жазғыдемалысаяқталды!" хабарламасыныңақпараттықкөлемінөлшеңдер
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4701 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 17:21
|
|