|
|
Жабайы аңдар.
Тақырыбы: Жабайы аңдар.
Мақсаты:Балаларды жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың түрдерін бір-бірінен ажыратуға,ден мүшелерін дұрыс атай білуге үйрету.Аю мен қасқыр балаларының қалай аталатынымен таныстыру. Жұмбақтар шешу арқылы ойлау,қиялдау қабілеттерін арыттыру. Аңдарды қорғап, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Іс-әрекет кезеңдері.
Тәрбиеші әрекеті.
Балалар әрекеті.
Мотиватциялық қозғаушы:Топ бөлмесінің әсемділігіне балалардың назарын аударады.
-Балалар ,алдымен амандасайық.
-Балалар,іс-әрекетімізді бастамас бұрын біріміздің-біріміз жылуымызды сезінейік.
Армысың алтын күн,
Армысың асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың жан досым.
Жылуыма жылу қос,
Міне , менің қолым.
-Балалар назарын тәрбиешіге аударады.
Балалар амандасады.
Балалар бір-біріне қолдарын беріп жылуларын сезінеді.
Іздену-ұйымдастырушы.
Мен бүгін балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым. Ол сандықтың ішіне ормандағы аңдарды сиқырлап салып қойыпты.оларды құтқару үшін жұмбақтарды шешу керек екенбіз.
Жұмбақтар:
Көлеңкесінен қорқып безектейді,
Ал,оның баласын көжек ,-дейді.
Қоян
Аузы бейне,шалғы орақ,
Шөп емес,бірақ малды орады.
Қасқыр
Өзі қу,әрі айлакер ,
Жүрген жері айқай да шу.
Түлкі
Тұмсығы ұзын күшті,
Өзі ерен мықты.
Піл
Қара ала тоны бар,
Ол аңдардың қыраны.
Жатқанын көп көрмейміз,
Серейіп көп тұрады. Керік
-Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай айтамыз?
Жабайы аңдар.
-Олар қайда тұрады?
Олар орманда тұрады.
-Сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтуда,ал сендер мен «Не бар, не жоқ»ойынын ойнайық дейді.
-Сонымен қатар аңдарды аңдар саябағыннан көруге болады. Енді, сендермен аңдар саябағындағы аңдарды көрейік. Балалар, қараңдар,аңдар бізден қорқып тығылып қалыпты.
Түлкінің құйрығы; Пілдің тұмсығы; Қоянның құлағы.
Ойын. «Ненің басы,ненің құйрығы».
Рефлексивті коррекциялаушы.
Саяхатты аяқтап балалардың бүгінгі іс-әрекеттерін алған білімдерін бекіту.
Аңдардың жандарында нелері жүр?
Балалары жүр.
Бүгін сендерге аюдың баласы және қасқырдың баласы қалай аталатынын айтып беремін.
Аюдың баласы-қонжық.
Қасқырдың баласы –бөлтірік.
Саябақтың ішіндегі тақтаға суретші сурет салып қойған.Бірақ бұл суретте бір қателік бар сияқты.
-Сиыр қандай жануар?
-Жылқы қандай жануар?
Балалар жауабы.
Ал,енді топқа қайтамыз.
Ойын «Кім шапшаң?»
Суреттегі аңдардың тұрысын келтіру.
-Бүгін сендермен сиқырлы сандықтан нелерді құтқардық?
-Ал,қайда бардық?
-Аюдың баласы қалай атайды екен?
-Қасқырдың баласы қалай аталады?
-Балалар бүгінгі іс-әрекеттіміз сендерге ұнады ма?
-Бүгінгі іс-әрекет қатты ұнады.Мен сендерге жақсы деген баға қоямын.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:Жабайы аңдарды ажырата алуды.
Үйренеді:Жабайы аңдардың төлдерінің атауларын.
Меңгереді:Балалар сұрақтарға жауап береді.Аңдарға қамқорлық жасауды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |