Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Белгісіз қосылғышты табуға берілген есепті теңдеудің көмегімен шешу.


Белгісіз қосылғышты табуға берілген есепті теңдеудің көмегімен шешу.

Белгісіз  қосылғышты  табуға берілген есепті теңдеудің көмегімен шешу.

 Сабақтың тақырыбы: Белгісіз  қосылғышты  табуға берілген есепті теңдеудің көмегімен шешу.

Сабақтың мақсаты: .Қ осу , азайту амалдарына қатысты тапсырмаларды  орындай алады.Есептер шығара алады. Белгісіз қосылғышты табуға берілген есепті теңдеу арқылы шығаруға үйренеді.Логикалық тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін дамиды.

 Сабақта қолданылатын әдіс –тәсілдер:7 модуль,су-ли-фа, шатасқан логикалық тізбектер

Топпен жұмыс жасауға дағдыландыру.

Математика  оқулығында берліген шартты белгілермен таныстыру, оқулықпен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындалатыны туралы жалпы мәлімет беріп өту.

Сабақтың барысы.

1)Ұйымдастыру:

Оқушылар  бір-бірімен сәлемдеседі.Бұл әрекет мұғалімнің комендасы арқылы жүргізіледі.Мұғалім 1 рет қол соққанда, оқушылар қолдарын беріп амандасады.2 рет соққанда бір-бірін құшақтасып амандасады. 3 рет соққанда олар арқаларымен тіреседі. (оқушылардың сабақ басында жақсы көңіл күймен бастау, ынтымақта жұмыс жасауға баулу)

Тапсырма

Технология

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалімнің әрекеті

  1. а)Қазір біз қосындылар мен айырмалар жазып, мәндерін табамыз.Ол үшін біз су-ли –фа ойынын ойнаймыз.Кім көп және қатесіз жазады?

 

ә)Тақтада 3 өрнек жазылады.Ол өрнектердің  екінші қосылғышы бос тор көз болады.Оқушылар осы өрнектердегі бос тор көздегі санды әртүрлі әдістер арқылы табу керек.Мысалы:

 

20+=24           50+=51    30+=33

Бірден санды жазады

50+=51     51-50=1

Кері амал арқылы табады.

 30+=33

30+х=33

Теңдеу құру арқылы табады.

Бүгінгі тақырыбымыз:Белгісіз қосылғышты табуға берілген есепті теңдеу арқылы шешу.

 

ЖЕСО,

су-ли-фа әдісі,жеке,жұппен жұмыс

Оқушылар жеке, жұппен жұмыс жасайды.Бір-бірін тексереді.Бір оқушы  мұғалімнің бағыттауымен өзінің жазған өрнегіндегі екінші қосылғышты жасырып, оқушылардан оны әртүрлі тәсілмен табуларын сұрайды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мұғалімнің көмегімен жаңа тақырыпқа шығады.

Мұғалім көмектеседі.

Оқушылар. ойын қорытынды

лайды.

 

 

 

Мұғалім сабақта жасалатын жұмыс жүйесі туралы айтып өтеді.

Бүгінгі сабақ жүйелі және нәтижелі өту үшін біз тақтада берілген гүлдің сызбасын толықтыруымыз керек.ол үшін берілген тапсырмаларды дұрыс орындап ,әр тапсырмадан кейін әр топ өзіне тиісті гүл шоғын немесе жапырағын жапсырады.

 

 

 

  1. Есепті шығар.Есепті шығаруда әртүрлі әдістерді қолдан.Түсіндір.

Тоғжан мен Мәулен 16 дәптер сатып алды.Оның 7-еуі Мәулендікі.Тоғжан неше дәптер сатып алды?

Барлығы-16дәптер

Мәулендікі-7 дәптер

Тоғжанда-?

1)16-7=9

2) 7+х=16

    Х=16-7

    Х=9

   7+9=16

   16=16

 ЖЕСО,

Көшбасшылық

Оқушылар топта есептің шығару жолын талдайды.Бір-біріне түсіндіреді.Топтан екі оқушы шығып, оны басқа топ мүшелеріне талдап, шығару жолын айтады, мәнін табады. Басқа топ мүшелері өз шешімдерін ортаға салады.Ұсыныстар жасайды.Қорытындылайды.

 

Көмек көрсету,бағыт беру.

  1. а)Берілген есептерді шығар, салыстыр.Не байқадың?Түсіндір.

Тоғжан мен Мәулен 16 дәптер сатып алды.Оның 9-ы Тоғжандыкі.Мәулен неше дәптер сатып алды?

    9+х=16

    Х=16-9

    Х=7

   9+7=16

   16=16

ә)Тоғжан 9 дәптер, Мәулен 7 дәптер сатып алды.Екеуі неше дәптер сатып алды?

Тоғжан-9 дәптер

Мәуленде-7 дәптер

Барлығы-?

9+7=16

СТО,ООБ

Көшбасшылық

 

ВЕНН диаграммасы

Берілген есепті топта талдап шығарады. Олардың шартын ,сұрағын, шешуін, жауабын  салыстырады.Түсіндіреді.Қорытын-

дылайды.ВЕНН диаграммасына салады.

 

(геометриялық фигуралардың қабырғаларының бірі белгісіз болса.)

Оқушылар геометриялық фигуралар туралы  білімдерін, ойларын ортаға салады.

Көмек көрсету ,бағыт беру.

 

Балалар біз берілген есептегі белгісіз қосылғышты қандай әрекет арқылы таптық?

-Теңдеу құру арқылы

Теңдеу арқылы тағы қандай тапсырмалардың шешімін таба аламыз?

4.Есепті  теңдеу құру арқылы шығар.

Үшбұрыштың  бір қабырғасының ұзындығын теңдеу құру арқылы тауып көр.Егер Р=3+3+х, Р=9 болса.

 

А-3см

В-3см         3см   3см

С-?

Р-9см               хсм

3+3+х=9

6+х=9

Х=9-6

Х=3

3+3+3=9

СТО,АКТ

Оқушылар топта берілген есепті талдайды.Оның шығару жолын анықтайды.

Топтан  бір оқушы шығып қорғайды.

Оқушылар мұғаліммен біріге отыра қорытынды шығарады.

Бағыт беру

Мұғалім көмек көрсетеді.

 

 

5.Берілген сандар мен таңбалардан теңдеу құрастыр.

 

92   =      40         -  х    +

ОЖЕС

ТДОЖ

Тапсырма жеке дара орындалады.Жұппен бір-бірін тексереді.Топта талданады.Постерге салынып қорғалады.

Мұғалім көмек көрсетеді, бағыттайды.

 

 

 

 

6.Бүгінгі сабақтан не үйрендің?

Қандай тапсырманы орындай алдың?

Қандай тапсырманы орындауда қиын болды?

Не үйренгің келеді?

ООБ

Эмоция аллеясы

Оқушылар сабақ бойынша ойларын ортаға салады.Смайликтер арқылы белгіліп, белгілеу себептерін түсіндіреді.

Мұғалім оқушылардың сабақтағы жасалған жұмыстарын талдай отыра бағалайды.

 

Үйге тапсырма:№7,139 бет


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Практикалық жұмыс 5 сынып
Сандық және әріпті өрнектер. Қайталау. 2сынып
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Жазбаша бөлу алгоритмі. Өткенді пысықтау.
Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Пысықтау
Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша көбейту алгоритмі. 43х3, 143х3
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
Виет теоремасы тақырыбына есептер шығару
Теңдеу
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 6529 | Қосты: Елеусизова Асылгуль Манаповна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык