|
|
БЛОКНОТ ЖӘНЕ КАЛЬКУЛЯТОР.
Информатика |
Сейтпеткалов Нұрғали Сеитхалиұлы |
5-сынып |
|||
Тақырыбы |
БЛОКНОТ ЖӘНЕ КАЛЬКУЛЯТОР. |
||||
Сілтеме: |
|
||||
Жалпы мақсаттар |
Блокнот және Калькулятор қолданбаларының мүмкіндіктерін оқушы бойына сіңіру. АКТ-мен жұмыс жасау мәдениетін, тақырып бойынша сыни тұрғыда ойлауға оқушылардың танымдық қасиетін арттыра отырып, жұмыс жасауға дағдыландыру. |
||||
Қолданылған модуль түрі |
Талантты және дарынды балаларды оқыту, 72-76 беттер. |
||||
Оқыту нәтижесі |
Блокнот пен Калькулятор бағдарламаларының қызметі мен мүмкіндік-терін біледі. Сандық ақпараттарды калькулятордың көмегімен өңдейді және жылдам есептер шығарады. |
||||
Түйінді идея |
Блокнотты іске қосуды және Калькуляторда қарапайым есептеулерді шығаруға үйрету. |
||||
Сабақ кезеңдері: |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Әдіс-тәсілдер |
||
І Ұйымдастыру |
-Амандасу ,”Не ортақ?” тренингі -Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу. |
1-топ – «Блокнот» тобы, 2-топ – «Калькулятор» тобы. |
Топқа бөлу |
||
ІІ Тақырыпты ашу |
Оқушыларға слайдтан жасырылған сурет көрсетіледі.
|
Кәдімгі блокнот пен калькулятордың суреті екенін табады. |
Көрнекілік-көрсетілім |
||
ІІІ Білімді өзектендіру |
Оқушыларға білімдерін өзектендіру мақсатында сұрақтар қойылады: -Стандартты программа құрамына қандай программалар кіреді? -Қосымша сандық пернетақтаны қалай қосады? |
Сұрақтарға жауап береді және блокнот пен калькулятор туралы білетіндерін постер арқылы қорғайды (1-топ «Блокнот», 2-топ «Калькулятор» туралы). |
Сұрақ-жауап, Зертеушілік әңгіме |
||
IV Жаңа тақырыпты түсіндіру |
Электронды оқулықтағы Блокнот және Калькулятор тақырыбына шолу. |
Оқушылар тақырыпқа байланысты өлең жолдарын құрастырады. 1-топ – «Блокнот» тақырыбына; 2-топ – «Калькулятор» тақырыбына. |
Топтық әңгіме |
||
Дарынды, талантты балаларды анықтау барысында қате жауапты тапсырмалар ұсыну. 1-топқа:
2-топқа:
|
Тапсырманы топ болып компьютерде орындайды. Диалог барысында дарынды және талантты оқушылар тапсырманың дұрыс-бұрыс екендігін жұмыс барысында дәлелдеп көрсетеді. |
Әңгіме-дебат
|
|||
V Тақырыпты бекіту |
Оқушыларға сәйкестендіру кестесі ұсынылады. |
Сәйкестендіру кестелеріндегі тапсырманы орындап, жұп құрып дұрыптығын тексереді. |
Сәйкестікті табу |
||
VII Сабақты қорытындылау |
«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. |
Оқушылар бір-біріне жіпті беру арқылы сұрақтар қояды. |
Өрмекшінің торы |
||
VIII Оқуға арналған тапсырма |
195-беттегі тапсырмаларды орындап, бақылау сұрақтарына жауап беру; «Блокнот», «Калькулятор» тақырыбына таныстырылым жасау. |
||||
Бағалау |
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Критерийлер бойынша (1 мин). |
||||
Критерилер: |
|
||||
Рефлексия |
|
||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |