Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » БЛОКНОТ ЖӘНЕ КАЛЬКУЛЯТОР.


БЛОКНОТ ЖӘНЕ КАЛЬКУЛЯТОР.

БЛОКНОТ ЖӘНЕ КАЛЬКУЛЯТОР. 

Информатика

Сейтпеткалов Нұрғали Сеитхалиұлы

5-сынып

Тақырыбы

БЛОКНОТ ЖӘНЕ КАЛЬКУЛЯТОР.

Сілтеме:

  • «Информатика» оқулығы 5-сынып;
  • http://kiwi.kz/watch/htf33ri9hjfe/;
  • Мұғалімдерге арналған нұсқаулық ІІІ деңгей.

Жалпы мақсаттар

Блокнот және Калькулятор қолданбаларының мүмкіндіктерін оқушы бойына сіңіру. АКТ-мен  жұмыс жасау мәдениетін, тақырып бойынша сыни тұрғыда ойлауға оқушылардың танымдық қасиетін арттыра отырып, жұмыс жасауға дағдыландыру.

Қолданылған модуль түрі

Талантты және дарынды балаларды оқыту, 72-76 беттер.

Оқыту нәтижесі

Блокнот пен Калькулятор бағдарламаларының қызметі мен мүмкіндік-терін біледі. Сандық ақпараттарды калькулятордың көмегімен өңдейді және жылдам есептер шығарады.

Түйінді идея

Блокнотты іске қосуды және Калькуляторда қарапайым есептеулерді шығаруға үйрету.

Сабақ кезеңдері:

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс-тәсілдер

І Ұйымдастыру

-Амандасу ,”Не ортақ?” тренингі -Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу.

1-топ – «Блокнот» тобы,

2-топ – «Калькулятор» тобы.

Топқа бөлу

ІІ Тақырыпты ашу

Оқушыларға слайдтан жасырылған сурет көрсетіледі.

 

 

 

Кәдімгі блокнот пен калькулятордың суреті екенін табады.

Көрнекілік-көрсетілім

ІІІ Білімді өзектендіру

Оқушыларға білімдерін өзектендіру мақсатында сұрақтар қойылады:

-Стандартты программа құрамына қандай программалар кіреді?

-Қосымша сандық пернетақтаны қалай қосады?

Сұрақтарға жауап береді және блокнот пен калькулятор туралы білетіндерін постер арқылы қорғайды (1-топ «Блокнот»,           2-топ «Калькулятор» туралы).

Сұрақ-жауап,

Зертеушілік әңгіме

IV Жаңа тақырыпты түсіндіру

Электронды оқулықтағы Блокнот және Калькулятор тақырыбына шолу.

Оқушылар тақырыпқа байланысты өлең жолдарын құрастырады.

1-топ – «Блокнот» тақырыбына;

2-топ – «Калькулятор» тақырыбына.

Топтық әңгіме

Дарынды, талантты балаларды анықтау барысында қате жауапты тапсырмалар ұсыну.

1-топқа:

  1. Блокнот бағдарламасында мәтінді теріп жазыңдар.
  2. Мәтінді ерекшелеп, оның қаріпі мен өлшемдері бойынша пішімдеңдер.
  3. Мәтінді оң жақ, сол жақ және ортаңғы шектерге қарай түзетіңдер.
  4. Түзетілген мәтінге сурет орналастырыңдар.

2-топқа:

  1. Калькулятор бағдарламасыда 56 мен 76 сандарының қосын-дысын жадыға сақтаңдар.
  2. 6 мен 3 сандарының қосынды-сын жадыдағы санға көбейтіңдер.
  3. Индикаторға мәтіні бар сандарды енгізіп, оларға

Тапсырманы топ болып компьютерде орындайды. Диалог барысында дарынды және талантты оқушылар тапсырманың дұрыс-бұрыс екендігін жұмыс барысында дәлелдеп көрсетеді.

Әңгіме-дебат

 

 

 

 

 

V Тақырыпты бекіту

Оқушыларға сәйкестендіру кестесі ұсынылады.

Сәйкестендіру кестелеріндегі тапсырманы орындап, жұп құрып дұрыптығын тексереді.

Сәйкестікті табу

VII Сабақты қорытындылау

«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.

Оқушылар бір-біріне жіпті беру арқылы сұрақтар қояды.

Өрмекшінің торы

VIII Оқуға арналған тапсырма

195-беттегі тапсырмаларды орындап, бақылау сұрақтарына жауап беру;

«Блокнот», «Калькулятор» тақырыбына таныстырылым жасау.

Бағалау

Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Критерийлер бойынша (1 мин).

Критерилер:

  1. Топтың белсенділігі;
  2. Тәртібі;
  3. Жаңа терминді қолдана алуы;
  4. Тақырыпты меңгеруі қандай? 

Рефлексия

  1. Мен бүгінгі  сабақта не білдім.......
  2. Маған қызықты болды........
  3. Маған қиындық  тудырған.......
  4. Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын
  5. Мені толғандырған.............
           

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информатика сабағында жеті модуль идеяларын қолданудың тиімділігі
Сандық ақпараттарды өңдеу. Калькулятор программасын іске қосу. Калькулятормен жұмыс жасау.
Сандық ақпараттарды өңдеу. Калькулятор
Калькулятор программасы
Информатика сабағында жеті модуль идеяларын қолданудың тиімділігі
Блокнот бағдарламасы
Блокнот қолданбасымен танысу
Блокнот қолданбасымен танысу. Терезе құрамы Бұйрықтар мәзірін пайдаланып кірістіру және көшіру
Калькулятор бағдарламасын іске қосу. Арифметикалық-алгебралық өрнектерді жазу ережелері
Компьютерлік сауаттылық үйірмесіне арналған бағдарлама
Бөлім: Уроки / Информатика | Көрсетілім: 5614 | Қосты: Сейтпеткалов Нургали Сеитхалиевич | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык