|
|
Блокнот бағдарламасы
Сабақтың тақырыбы: |
Блокнот бағдарламасы |
|||
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға блокнот бағдарламасының міндеттері және терезе элементтері жөнінде түсініктер қалыптастыру. Блокнот бағдарламасымен жұмыс істеуді үйрету. |
|||
Оқудың нәтижесі |
Блокнот бағдарламасының міндетін білу, іске қосуды үйренуі, терезе элементтері мен жұмыс істеуді меңгеруі. АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлау, топпен жұмыс істеу дағдыларының қалыптасуы.
|
|||
Дерек көздері және көрнекіліктер |
Интернет, қосымша оқулықтар, интерактив тақта, компьютер, слайдтар, түрлі түсті смайликтер, плакат, электронды оқулық-«Информатика - 7» |
|||
Негізгі түсінік |
Оқушыларды блокнот бағдарламасымен таныстыру, практика жүзінде жұмысістеуді үйрету |
|||
Ұйымдастыру кезеңі |
Уақыт |
Мұғалім әрекеті. |
Оқушы әрекеті. |
|
2 мин |
|
|||
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
2 мин |
Мұғалім оқушыларына доп береді. |
Оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты өз тілектерін, ұсыныстарын айтып, допты әріптесіне береді. |
|
Топқа бөлу. |
2 мин |
Оқушыларды топтарға бөлу. Түрлі түсті ағаш жапырақтарын таратып беру. |
Оқушылар қолдарындағы жапырақтардың түсіне қарай топқа бөлінеді. Ролдерді дайындайды. |
|
Өткен тақырыпты пысықтау |
2 мин |
Өткен тақырыпты сұрақтар беру арқылы бекіту.
|
Оқушылардың үй тапсырмаларын тексеру бойынша қорыту |
|
Ой қозғау |
3 мин |
Оқушыларға кітап, дәптер, блокнот тарату
|
Әр топ таратылған құралдардың қызметтері және оладың айырмашылықтары мен артықшылықтары туралы өз ойларын айту |
|
Мағынаны тану |
14 мин |
Топтарға тапсырмалар беріледі. 1) «Paint»тобына Блокнот бағдарламасы не үшін қолданылады, іске қосу, терезе элементтері. 2) «Процессор» меню жолының командалары. 3) «WordPad»тобына Блокнот бағдарламасында пішімдеуді орындау. |
|
|
Сергіту сәті |
5 мин |
Сергіту сәтінде оқушылар интерактивті тақтада дайындалған сөзжұмбақты шешеді. |
Әр топ кезек-кезек сұрақтардың жауаптарын тауып, сөзжұмбақты шешеді |
|
Практикалық бөлім «Өзің орында!» |
7 мин |
Блокнот бағдарламасын қосып, дайындалған мәтінді көрсетілген параметрде теру. Мәтінді сақтау, көшіріп, оны мәтін соңына орналастыру, шрифт өлшемін, арттыру |
Оқушылар мұғалімнің тапсырмасын орындайды. |
|
Қорытындылау |
3 мин |
Сабақты бекіту сұрақтары:
Мұғалім электронды оқулық арқылы тақырыпқа жалпы шолу жасап өтеді. |
Топтар сұрақтарға жауап бере отырып, сабаққа рефлексия жасайды. |
|
Рефлексия |
2 мин |
Инсерт кестесі Не үйрендім? Не үйренгім келеді? |
Инсерт кестесіне Не үйрендім? Не үйренгім келеді? Тапсырмасы бойынша өздерінің бүгінгі сабақта не біліп, не үйренгенін және не үйренгісі келетінін стикерлерге жазып, бүгінгі сабаққа рефлексия жүргізіп шығады. |
|
Бағалау |
2 мин |
Сабақ кезінде белсенді қатысып отырған, тапсырмаларға дұрыс жауап берген оқушыларға қызыл жасыл, және сары түсті смайликтер беріліп отырады, сабақ соңында жиналған смайликтер аттары жазылған плакатқа ілініп, жиынтық бағаланады. |
||
Үйге тапсырма Келесі оқу сілтеме |
1 мин |
Топ мүшелері оқулықтан Блокнот бағдарламасын оқып келу Келесі тақырыпқа шолу жасап келу. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |