Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі бойынша нұсқаулық кіріспе.


Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі бойынша нұсқаулық кіріспе.

Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі бойынша нұсқаулық кіріспе.

Сабақтың тақырыбы

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданатын

 әдіс-тәсілдер

Кездесетін кедергілер

Нәтиже

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса , бағалау

Бәрін қоса есептегенде

Негізгі дерек көздер

1

Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі бойынша нұсқаулық кіріспе.

Химия - жаратылыстану ғылымдарының бір саласы. Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызды туралы қысқаша тарихи мәліметтер.

Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі есте сақтауға үйрету

Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызды туралы анықтау.

 

«Өрмекшінің торы» әдісі

Ребус шешу

 

 «Раунд Роби» әдісі

 

Қосжазба күнделігі

Бейнекөрініс «КТЕ»

Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату

Қауіпсіздік техника ережесі есте сақтайды.

Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызды туралы  біледі

 

Формативті бағалау:

Бағдаршам әдісі  ,

мадақтау,

2 жұлдыз,1 тілек,

бас бармақ ,жарық жұлдызЖиынтық бағалау: мұғалімнің  бағалауы, бағалау парағы

Мұғалім бағыт-бағдар береді.

 А оқушы: әдеби функционалдық сауаттылығы қалыптасып, ойын дәлелдеуге машықтанады.

В оқушы:оқиға желісі бойынша еркін сөйлеп,баяндайды.

С оқушы:сөздікпен жұмыс істейді,әңгімелейді

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

2

№ 1 практикалық жұмыс: «Химия кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздік техникасының ережелері. Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеп үйрену. ҚТЕ алғашқы нұсқауы».

Химия кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздік техникасының ережелерін  сақтауға үйрету. Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеп үйрену

 

Сұрақтар шеңбері

 

Постер қорғау

 

Бірге ойлаймыз

«ҚТЕ»алғашқы нұсқауы

Зертханалық құрал-жабдықтар

мен жұмыс істеу.

Химия кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтай біледі.Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеуге үйренеді

Формативті бағалау:  мадақтау, шапалақ арқылы, топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы,

Жиынтық бағалау

Мұғалім бағыт-бағдар береді

А оқушы:кауіпсіздік ережелерінен қорытынды жасайды,бір-біріне көмектеседі.

В  оқушы: оқылған ережелерден  әңгіме  құрастыруды біледі.

С оқушы: қауіпсіздік ереженің мазмұнын түсінеді,зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істей алады.

 

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

3

Заттар және олардың физикалық қасиеттері. Таза заттар және қоспалар. Заттарды қоспадан бөлу және тазарту

Таза заттар және қоспалар. Заттарды қоспадан бөлу және тазарту әдісін үйрету

 

 

Конверт -сұрақ

 

Кластер құру

 

«Мен саған-сен маған» әдісі

Жұппен, топпен жұмыс

 

Жеке үлестірмелік тапсырмалады қолдану

Заттар және олардың физикалық қасиеттері н анықтайды.

Заттарды қоспадан бөлу және тазарту әдістерін біледі.

Формативті бағалау:   топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы,

Жиынтық бағалау: мұғалімнің бағалауы

Кеңейтілген тапсырма:тақырып бойынша заттардан  дене құрастырады.

А оқушы:ажыратады,анықтайды

В-талдау барысында ойын дәлелдейді, мәселені өзі шешеді.

С-негізгі идеяны түсінеді,ойын ашық айтады.

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

4

№2 практикалық жұмыс: «Ластанған ас тұзын тазарту. ҚТЕ алдын алу нұсқаулары»

«Ластанған ас тұзын тазарту және алдын алу

Нұсқауларын сақтай білуге уйрету.

«конверт-сұрақ »

Бейнекорініс «ластанған  ас тұзын тазарту»

«ББУ»

Химиялық реакция түрлеріне қатысты сапалық теңдеулерді жазуды

«Ластанған ас тұзын тазарту әдістерін біледі

Формативті бағалау:   топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы,

Жиынтық бағалау: мұғалімнің бағалауы,

Кеңейтілген тапсырма : зерттеушілік әңгіме

А оқушы:топтастырады,маңыздылығын айқындайды

В оқушы.бір-біріне көмектеседі, ойын жүйелі жеткізеді,пікірін дәлелдейді.

С оқушы:тақырып негізінде мысалдар келтіреді,ой жүгіртеді

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

5

Атомдар, молекулалар. Атом-молекулалық ілім және оның химия ғылымы үшін маңызы

 

Атомдар, молекулалар ережесін және оның химия ғылымы үшін маңызын

білу.

«Аялдама» әдісі

 

Ой қозғау

 

Даналық ағашы

«Ыстық орындық»

Презентация

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар мен оқулықтағы есептерді толық  шығаруға дағдыландыру

Атом-молекулалық ілім және оның химия ғылымы үшін маңызы бар екенін біледі

Формативті бағалау:  мадақтау, шапалақ арқылы, топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы,

Жиынтық бағалау

Мұғалім бағыт-бағдар береді.

 А оқушы: әдеби функционалдық сауаттылығы қалыптасып, ойын дәлелдеуге машықтанады.

В оқушы:оқиға желісі бойынша еркін сөйлеп,баяндайды.

С оқушы:сөздікпен жұмыс істейді,әңгімелейді

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

6

Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары. Металдар мен бейметалдар туралы түсінік.

 

Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбаларын үйрену.

Металдар мен бейметалдарды ажырата білуге үйрету.

Сұрақтар шеңбері

 

Постер қорғау

 

Бірге ойлаймыз

 

INSERT

Слайд «металдар»

Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату

Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары жаза,оқи  біледі.

Формативті бағалау:

Бағдаршам әдісі  ,

мадақтау,

2 жұлдыз,1 тілек,

бас бармақ ,жарық жұлдызЖиынтық бағалау: мұғалімнің  бағалауы, бағалау парағы

А оқушы:топтастырады,маңыздылығын айқындайды

В оқушы.бір-біріне көмектеседі, ойын жүйелі жеткізеді,пікірін дәлелдейді.

С оқушы:тақырып негізінде мысалдар келтіреді,ой жүгіртеді

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

7

Жай және күрделі заттар. Салыстырмалы атомдық масса. Салыстырмалы молекулалық масса.

 

Салыстырмалы молекулалық массаларын есептеп шығара білуге үйрету.

 

Конверт -сұрақ

 

«Мен саған-сен маған» әдісі

Жұппен, топпен жұмыс

 

АҚТ «кім жылдам»  

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар мен оқулықтағы есептерді толық  шығаруға дағдыландыру

Салыстырмалы атомдық масса. Салыстырмалы молекулалық массасын анықтай біледі

Формативті бағалау:  мадақтау, шапалақ арқылы, топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы,

Жиынтық бағалау

Үлгерімі жоғары оқушы :

Өз беттерімен есеп құрады

Төмен оқушы :

Ұқсас есептерді түсіндіру арқылы шығарады

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

8

Зат мөлшері. Молярлық масса.

 

Зат  мөлшері мен оның  өлшем бірлігі – моль жайлы білімдерін  есеп  шығарғанда  пайдалана  білу   керектігін  үйрету

АКТ (ноутбук арқылы формулаларды көрсету, СТО(семантикалық карта), үлестірмелік тапсырмалар (графикалық  диктант)

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар мен оқулықтағы есептерді толық  шығаруға дағдыландыру

Зат мөлшері, моль, молярлық массаның анықтамасын сауатты айтады. ,.химиялық формулаларды дұрыс жаза білуді үйренеді.

Өзін-өзі бағалау

(қалыптастырушы бағалау)

Үлестірмелік тапсырма (еске түсіру тесті )

Үлгерімі жо:

Өз беттерімен есеп құруға

Төмен о:

Ұқсас есептерді түсіндіру арқылы

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

9

Химиялық формула. Валенттілік. Зат құрамының тұрақтылық заңы

 

Химиялық элементтердің валенттіліктерінің айнымалы , тұрақты қосылыстарын , заттың формуласындағы атомдардың валенттігін анықтауға жаттықтыру,

Бинарлы қосылыстағы элементтің валенттілігін анықтауды ,

Зат құрамының тұрақтылық заңының тұжырымдамасын есте сақтауға үйрету

Үлестірмелік тапсырма (графикалық тест), семантикалық карта (СТО), топтық жұмыс (Жигсо әдісі), жұптық жұмыс (тест тапсырмалары) (әдіс тәсіл)

Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату

Атомның валенттігі бойынша формула құрудың мәнін білу үшін оқушы ондағы реттілікті есте сақтауы шарт,

валенттілікті таба білу, формула құра білуді үйренеді

Критерийлерді бірлесе таңдау арқылы бағалау

(қалыптастырушы бағалау)

«Біліміңді тексер»

(жиынтық

бағалау )

 

Үлгерімі жақсы оқушымен

Кестені пайдлана отырып , химиялық қосылыстардың формулаларын құрастыру

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

10

Физикалық және химиялық құбылыстар. Химиялық реакциялар.

 

Физикалық және химиялық құбылыстар. Химиялық реакцияларды жаза білуге үйрету.

 

Үлестірмелік тапсырма (графикалық тест), семантикалық карта (СТО), топтық жұмыс (Жигсо әдісі), жұптық жұмыс (тест тапсырмалары) (әдіс тәсіл)

Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату

Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата, формула құруды,химиялық реакцияларды жаза

біледі.

Критерийлерді бірлесе таңдау арқылы бағалау

(қалыптастырушы бағалау)

«Біліміңді тексер»

(жиынтық

бағалау )

 

Үлгерімі жақсы оқушымен

Кестені пайдлана отырып , химиялық қосылыстардың формулаларын құрастыру

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

11

Химиялық реакциялардың теңдеулері. Заттар массасының сақталу заңы.

 

Химиялық реакция теңдеуінің жазылу ережесімен ,химиялық реакция теңдеуіндегі реагенттер мен өнімдер , зат массасының сақталу заңының ережесін үйрету

 

 

Тест түрлері(толықтыру,сәйкестік)өзіндік жұмыс,топтық әдіс (постер құру) (өзін-өзі бағалау),

химиялық диктант(СТО),слайд

Жеке үлестірмелік тапсырмалады қолдану

Химиялық реакция теңдеулерін ережеге сәйкес жазып меңгереді,дағдыланады

Өзін-өзі бағалау

(нені білдім ,нені білгім келеді,нені білмедім)

(қалыптастырушы бағалау)

Графикалық диктант)

(жиынтық бағала

Үлгерімі жоғары

Химиялық реакция теңдеуін аяқтап , коэффициенттердің қою жолдарын

Төмен оқуш

Белгілі мысалдар арқылы түсіндіре отырып

 

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

12

Химиялық реакциялардың түрлері: қосылу, айырылу.

 

Химиялық реакция типтерін
түсіндіре отырып, реакция теңдеуін жаза білуге
үйрету.

 

«Миға шабуыл» сұрақтар қою(СТО), күрделенген тапсырмалар (талантты,дарынды),

3-деңгейлі тапсырма

(өзін-өзі бағалау)

Химиялық реакция түрлеріне қатысты сапалық теңдеулерді жазуды

Химиялық реакция типтерінің қосылу , айырылу түрлеріне қатысты теңдеулерді ажыратып жазуға үйренеді

Қалыптаст баға:

(БББкестесі)

Жинақт баға:

(сәйкестік тесті)

Үлгерімі жо:

Семантикалық картаны толтыру

Төмен О:

Бірнеше мысалдарды қайталап ұғындыру

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

13

Химиялық реакциялардың түрлері: орынбасу, алмасу.

 

Химиялық реакция типтерін
түсіндіре отырып, реакция теңдеуін жаза білуге
үйрету.

 

«Миға шабуыл» сұрақтар қою(СТО), күрделенген тапсырмалар (талантты,дарынды),

3-деңгейлі тапсырма

(өзін-өзі бағалау)

Химиялық реакция түрлеріне қатысты сапалық теңдеулерді жазуды

Химиялық реакция типтерінің қосылу , айырылу түрлеріне қатысты теңдеулерді ажыратып жазуға үйренеді

Қалыптаст баға:

(БББкестесі)

Жинақт баға:

(сәйкестік тесті)

Үлгерімі жо:

Семантикалық картаны толтыру

Төмен О:

Бірнеше мысалдарды қайталап ұғындыру

 

Оқулық :

Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

К.Жексембина

8-сынып Есептер жинағы

6Н. Нұрахметов

К.Сарманова.

Н.Заграничная

 

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Атомдардағы электрондардың қозғалысы.
Химиялық реакция теңдеулері
Бастапқы химиялық ұғымдарды қайталау сабағы.
Химиялық реакция типтері.
Химиялық реакция типтері
Сандық есептерді шығару
КҮНТІЗБЕЛІК - ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
«Химиялық типтік есептер» 8 сыныпқа арналған бағдарлама
Менделеевтің периодтық заңының және химиялық элементтердің периодтық жүйесінің маңызы
Д. И. Менделеевтің периодтық заңының және химиялық элементтердің периодтық жүйесінің маңызы
Бөлім: Уроки / Химия | Көрсетілім: 4819 | Қосты: Шокатова Сагдат Кажымукановна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык