|
|
Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі бойынша нұсқаулық кіріспе.
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер |
Кездесетін кедергілер |
Нәтиже |
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса , бағалау |
Бәрін қоса есептегенде |
Негізгі дерек көздер |
1 |
Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі бойынша нұсқаулық кіріспе. Химия - жаратылыстану ғылымдарының бір саласы. Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызды туралы қысқаша тарихи мәліметтер. |
Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі есте сақтауға үйрету Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызды туралы анықтау.
|
«Өрмекшінің торы» әдісі Ребус шешу
«Раунд Роби» әдісі
Қосжазба күнделігі Бейнекөрініс «КТЕ» |
Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату |
Қауіпсіздік техника ережесі есте сақтайды. Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызды туралы біледі
|
Формативті бағалау: Бағдаршам әдісі , мадақтау, 2 жұлдыз,1 тілек, бас бармақ ,жарық жұлдызЖиынтық бағалау: мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы |
Мұғалім бағыт-бағдар береді. А оқушы: әдеби функционалдық сауаттылығы қалыптасып, ойын дәлелдеуге машықтанады. В оқушы:оқиға желісі бойынша еркін сөйлеп,баяндайды. С оқушы:сөздікпен жұмыс істейді,әңгімелейді |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная |
2 |
№ 1 практикалық жұмыс: «Химия кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздік техникасының ережелері. Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеп үйрену. ҚТЕ алғашқы нұсқауы». |
Химия кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтауға үйрету. Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеп үйрену
|
Сұрақтар шеңбері
Постер қорғау
Бірге ойлаймыз «ҚТЕ»алғашқы нұсқауы |
Зертханалық құрал-жабдықтар мен жұмыс істеу. |
Химия кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтай біледі.Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеуге үйренеді |
Формативті бағалау: мадақтау, шапалақ арқылы, топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы, Жиынтық бағалау |
Мұғалім бағыт-бағдар береді А оқушы:кауіпсіздік ережелерінен қорытынды жасайды,бір-біріне көмектеседі. В оқушы: оқылған ережелерден әңгіме құрастыруды біледі. С оқушы: қауіпсіздік ереженің мазмұнын түсінеді,зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істей алады.
|
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная |
3 |
Заттар және олардың физикалық қасиеттері. Таза заттар және қоспалар. Заттарды қоспадан бөлу және тазарту |
Таза заттар және қоспалар. Заттарды қоспадан бөлу және тазарту әдісін үйрету
|
Конверт -сұрақ
Кластер құру
«Мен саған-сен маған» әдісі Жұппен, топпен жұмыс
|
Жеке үлестірмелік тапсырмалады қолдану |
Заттар және олардың физикалық қасиеттері н анықтайды. Заттарды қоспадан бөлу және тазарту әдістерін біледі. |
Формативті бағалау: топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы, Жиынтық бағалау: мұғалімнің бағалауы |
Кеңейтілген тапсырма:тақырып бойынша заттардан дене құрастырады. А оқушы:ажыратады,анықтайды В-талдау барысында ойын дәлелдейді, мәселені өзі шешеді. С-негізгі идеяны түсінеді,ойын ашық айтады. |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная |
4 |
№2 практикалық жұмыс: «Ластанған ас тұзын тазарту. ҚТЕ алдын алу нұсқаулары» |
«Ластанған ас тұзын тазарту және алдын алу Нұсқауларын сақтай білуге уйрету. |
«конверт-сұрақ » Бейнекорініс «ластанған ас тұзын тазарту» «ББУ» |
Химиялық реакция түрлеріне қатысты сапалық теңдеулерді жазуды |
«Ластанған ас тұзын тазарту әдістерін біледі |
Формативті бағалау: топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы, Жиынтық бағалау: мұғалімнің бағалауы, |
Кеңейтілген тапсырма : зерттеушілік әңгіме А оқушы:топтастырады,маңыздылығын айқындайды В оқушы.бір-біріне көмектеседі, ойын жүйелі жеткізеді,пікірін дәлелдейді. С оқушы:тақырып негізінде мысалдар келтіреді,ой жүгіртеді |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
5 |
Атомдар, молекулалар. Атом-молекулалық ілім және оның химия ғылымы үшін маңызы
|
Атомдар, молекулалар ережесін және оның химия ғылымы үшін маңызын білу. |
«Аялдама» әдісі
Ой қозғау
Даналық ағашы «Ыстық орындық» Презентация |
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар мен оқулықтағы есептерді толық шығаруға дағдыландыру |
Атом-молекулалық ілім және оның химия ғылымы үшін маңызы бар екенін біледі |
Формативті бағалау: мадақтау, шапалақ арқылы, топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы, Жиынтық бағалау |
Мұғалім бағыт-бағдар береді. А оқушы: әдеби функционалдық сауаттылығы қалыптасып, ойын дәлелдеуге машықтанады. В оқушы:оқиға желісі бойынша еркін сөйлеп,баяндайды. С оқушы:сөздікпен жұмыс істейді,әңгімелейді |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
6 |
Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары. Металдар мен бейметалдар туралы түсінік.
|
Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбаларын үйрену. Металдар мен бейметалдарды ажырата білуге үйрету. |
Сұрақтар шеңбері
Постер қорғау
Бірге ойлаймыз
INSERT Слайд «металдар» |
Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату |
Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары жаза,оқи біледі. |
Формативті бағалау: Бағдаршам әдісі , мадақтау, 2 жұлдыз,1 тілек, бас бармақ ,жарық жұлдызЖиынтық бағалау: мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы |
А оқушы:топтастырады,маңыздылығын айқындайды В оқушы.бір-біріне көмектеседі, ойын жүйелі жеткізеді,пікірін дәлелдейді. С оқушы:тақырып негізінде мысалдар келтіреді,ой жүгіртеді |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная |
7 |
Жай және күрделі заттар. Салыстырмалы атомдық масса. Салыстырмалы молекулалық масса.
|
Салыстырмалы молекулалық массаларын есептеп шығара білуге үйрету.
|
Конверт -сұрақ
«Мен саған-сен маған» әдісі Жұппен, топпен жұмыс
АҚТ «кім жылдам» |
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар мен оқулықтағы есептерді толық шығаруға дағдыландыру |
Салыстырмалы атомдық масса. Салыстырмалы молекулалық массасын анықтай біледі |
Формативті бағалау: мадақтау, шапалақ арқылы, топ басшыларының бағалауы, оқушылардың өздерін бағалауы, Жиынтық бағалау |
Үлгерімі жоғары оқушы : Өз беттерімен есеп құрады Төмен оқушы : Ұқсас есептерді түсіндіру арқылы шығарады |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
8 |
Зат мөлшері. Молярлық масса.
|
Зат мөлшері мен оның өлшем бірлігі – моль жайлы білімдерін есеп шығарғанда пайдалана білу керектігін үйрету |
АКТ (ноутбук арқылы формулаларды көрсету, СТО(семантикалық карта), үлестірмелік тапсырмалар (графикалық диктант) |
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар мен оқулықтағы есептерді толық шығаруға дағдыландыру |
Зат мөлшері, моль, молярлық массаның анықтамасын сауатты айтады. ,.химиялық формулаларды дұрыс жаза білуді үйренеді. |
Өзін-өзі бағалау (қалыптастырушы бағалау) Үлестірмелік тапсырма (еске түсіру тесті ) |
Үлгерімі жо: Өз беттерімен есеп құруға Төмен о: Ұқсас есептерді түсіндіру арқылы |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
9 |
Химиялық формула. Валенттілік. Зат құрамының тұрақтылық заңы
|
Химиялық элементтердің валенттіліктерінің айнымалы , тұрақты қосылыстарын , заттың формуласындағы атомдардың валенттігін анықтауға жаттықтыру, Бинарлы қосылыстағы элементтің валенттілігін анықтауды , Зат құрамының тұрақтылық заңының тұжырымдамасын есте сақтауға үйрету |
Үлестірмелік тапсырма (графикалық тест), семантикалық карта (СТО), топтық жұмыс (Жигсо әдісі), жұптық жұмыс (тест тапсырмалары) (әдіс тәсіл) |
Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату |
Атомның валенттігі бойынша формула құрудың мәнін білу үшін оқушы ондағы реттілікті есте сақтауы шарт, валенттілікті таба білу, формула құра білуді үйренеді |
Критерийлерді бірлесе таңдау арқылы бағалау (қалыптастырушы бағалау) «Біліміңді тексер» (жиынтық бағалау )
|
Үлгерімі жақсы оқушымен Кестені пайдлана отырып , химиялық қосылыстардың формулаларын құрастыру |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
10 |
Физикалық және химиялық құбылыстар. Химиялық реакциялар.
|
Физикалық және химиялық құбылыстар. Химиялық реакцияларды жаза білуге үйрету.
|
Үлестірмелік тапсырма (графикалық тест), семантикалық карта (СТО), топтық жұмыс (Жигсо әдісі), жұптық жұмыс (тест тапсырмалары) (әдіс тәсіл) |
Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындату |
Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата, формула құруды,химиялық реакцияларды жаза біледі. |
Критерийлерді бірлесе таңдау арқылы бағалау (қалыптастырушы бағалау) «Біліміңді тексер» (жиынтық бағалау )
|
Үлгерімі жақсы оқушымен Кестені пайдлана отырып , химиялық қосылыстардың формулаларын құрастыру |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
11 |
Химиялық реакциялардың теңдеулері. Заттар массасының сақталу заңы.
|
Химиялық реакция теңдеуінің жазылу ережесімен ,химиялық реакция теңдеуіндегі реагенттер мен өнімдер , зат массасының сақталу заңының ережесін үйрету
|
Тест түрлері(толықтыру,сәйкестік)өзіндік жұмыс,топтық әдіс (постер құру) (өзін-өзі бағалау), химиялық диктант(СТО),слайд |
Жеке үлестірмелік тапсырмалады қолдану |
Химиялық реакция теңдеулерін ережеге сәйкес жазып меңгереді,дағдыланады |
Өзін-өзі бағалау (нені білдім ,нені білгім келеді,нені білмедім) (қалыптастырушы бағалау) Графикалық диктант) (жиынтық бағала |
Үлгерімі жоғары Химиялық реакция теңдеуін аяқтап , коэффициенттердің қою жолдарын Төмен оқуш Белгілі мысалдар арқылы түсіндіре отырып
|
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
12 |
Химиялық реакциялардың түрлері: қосылу, айырылу.
|
Химиялық реакция типтерін |
«Миға шабуыл» сұрақтар қою(СТО), күрделенген тапсырмалар (талантты,дарынды), 3-деңгейлі тапсырма (өзін-өзі бағалау) |
Химиялық реакция түрлеріне қатысты сапалық теңдеулерді жазуды |
Химиялық реакция типтерінің қосылу , айырылу түрлеріне қатысты теңдеулерді ажыратып жазуға үйренеді |
Қалыптаст баға: (БББкестесі) Жинақт баға: (сәйкестік тесті) |
Үлгерімі жо: Семантикалық картаны толтыру Төмен О: Бірнеше мысалдарды қайталап ұғындыру |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
13 |
Химиялық реакциялардың түрлері: орынбасу, алмасу.
|
Химиялық реакция типтерін |
«Миға шабуыл» сұрақтар қою(СТО), күрделенген тапсырмалар (талантты,дарынды), 3-деңгейлі тапсырма (өзін-өзі бағалау) |
Химиялық реакция түрлеріне қатысты сапалық теңдеулерді жазуды |
Химиялық реакция типтерінің қосылу , айырылу түрлеріне қатысты теңдеулерді ажыратып жазуға үйренеді |
Қалыптаст баға: (БББкестесі) Жинақт баға: (сәйкестік тесті) |
Үлгерімі жо: Семантикалық картаны толтыру Төмен О: Бірнеше мысалдарды қайталап ұғындыру |
Оқулық : Н. Нұрахметов К.Сарманова. К.Жексембина 8-сынып Есептер жинағы 6Н. Нұрахметов К.Сарманова. Н.Заграничная
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |