"Т.Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі 5 "в" сынып
Пән мұғалімі Тұрғынбаева Айман
"Қаңбақ шал" ертегісі тақырыбының қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Мақсаты: Ертегінің түрлері,ерекшеліктері туралы білімін толықтыру.Ертегінің мазмұнымен таныстыра отырып,ертегі идеясын анықтату.Шешендік,сөздік қорын толықтыру.Ой ұшқырлығы мен тапқырлығы арқылы кез-келген жағдайдан шыға білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже: Ертегінің түрін ажырата алады.Ертегінің идеясын анықтайды.Халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығы артады.
Әдіс-тәсілдер:Топтық жұмыс,ойын,тест,деңгейлік тапсырмалар.
Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І.Қызығушылығын ояту
СТО.ДО. 1."Сергіту "сәті: “Сыйлықтар сыйлайық”
Бір топ келесі топқа ыммен, қимылмен сыйлық сыйлайды, ол топтың не сыйлағанын табады.
2.Топтарға бөлу. Тренинке қатысады. Топтарға бөлінеді.
ФБ."Бас бармақ"
ІІ.
Үй тапсырмасын сұрау.
АКТ. Интерактивті тақтағы ұяшықтарды таңдау арылы үй тапсырмасының сұрақтарына жауап алу.
1.Ауыз әдебиеті ғылымда қалай аталады? 2.Фольклор сөзі қандай мағынаны білдіреді? 3.Тұрмыс-салт жырларында не суреттеледі?
4.Төрт түлік малға не жатады? 5.Төрт түліктің иесін қалай атаған? 6.Мақал деген не?
7.Мәтел деген не? 8.Жұмбақтар қалай пайда болған? 9.Жаңылтпаштар қалай құралады?
2."Бізден сұрақ-сізден жауап" ойыны.
Интерактивті тақтадан тест сұрақтарын оқып жауап беру. 1.Оқушылар ұяшықты таңдай отырып,сұрақтарға жауап береді.
2. Тест сұрақтарына жазбаша жауап береді.Оқушылар тест жауабын ауыса отырып,өзара бағалайды.
ІІ. Таныстырылым.
АКТ 1.Ертегінің түрлерін тірек-сызба арқылы оқушыларға түсіндіру.2."Қаңбақ шал" ертегісінің бейнебаянын көрсете отырып,диалогтік оқыту арқылы зерттеушілік әңгіме жүргізу. 1.Тірек-сызбадан ертегінің түрлері туралы түсінік алады.
2."Қаңбақ шал" ертегісімен танысады.Диалогке қатысады.
ІІІ.Мағынаны тану.Топтық тапсырма.Зерттеушілік әңгіме.Оқытудағы басқару және көшбасшылық. 1.Ертегі кейіпкерлерін суреттер арқылы баяндап беру.
2."Кім жылдам" ойыны.Ертегі кейіпкерлерінің суретін салу. 1.Оқушылар ертегі кейіпкерлерінің суретін ретпен таңдай отырып,әңгімелеп береді.2.Топтар постерге ертегі кейіпкерлерінің суретін салады.Әр топтан спикерлер шығып қорғайды,сұрақтарға жауап береді. "Екі жұлдыз,бір тілек" әдісімен бағалайды.
ІУ.Сергіту сәті. Физкультминутка.
Көзге арналған жаттығуларды орындайды.
У. Ой- қорыту.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы бекіту.
Топтық жұмыс. І деңгей.
Қаңбақ шал Дәу Түлкі Кемпір
"Тақсыр, қайдан қашып келесің?"
Шал,не асамын үйдегі қонаққа?
Қайда бара жатқан шалсың?
Бәрібір онымен бітпеймін.
ІІ деңгей.
Шығарманың атауы Халық ауыз әдебиетінің түрі Ертегі түрі Авторв
ІІІ деңгей.
Кейіпкер Қандай? Неге?(Себебін ертегіден тауып оқы)
Қаңбақ шал
Дәу
Түлкі
Топтар деңгейлік тапсырмаларды ретімен орындайды.1 тапсырманы болған топ 2-ші тапсырманы орындауға кезек алады.
Топтық бағалау парағы арқылы бағалау.
УІ. Үйге тапсырма. Ұнаған үзіндіден сурет салып келу.
Бағалау. Өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді. "Қаңбақ шал" ертегінің қай түрі,ерекшеліктері және мазмұны туралы ой түйіндейді.
Кері байланыс. "Көңіл-күйді білдіретін суреттер" Стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып,үш түрлі көңіл-күйдің біреуіне іледі.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қысқа мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 8139 |
|
|
|
"Қаңбақ шал" ертегісі
Қазақ тілі 5 "в" сынып
Пән мұғалімі Тұрғынбаева Айман
"Қаңбақ шал" ертегісі тақырыбының қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Мақсаты: Ертегінің түрлері,ерекшеліктері туралы білімін толықтыру.Ертегінің мазмұнымен таныстыра отырып,ертегі идеясын анықтату.Шешендік,сөздік қорын толықтыру.Ой ұшқырлығы мен тапқырлығы арқылы кез-келген жағдайдан шыға білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже: Ертегінің түрін ажырата алады.Ертегінің идеясын анықтайды.Халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығы артады.
Әдіс-тәсілдер:Топтық жұмыс,ойын,тест,деңгейлік тапсырмалар.
Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І.Қызығушылығын ояту
СТО.ДО. 1."Сергіту "сәті: “Сыйлықтар сыйлайық”
Бір топ келесі топқа ыммен, қимылмен сыйлық сыйлайды, ол топтың не сыйлағанын табады.
2.Топтарға бөлу. Тренинке қатысады. Топтарға бөлінеді.
ФБ."Бас бармақ"
ІІ.
Үй тапсырмасын сұрау.
АКТ. Интерактивті тақтағы ұяшықтарды таңдау арылы үй тапсырмасының сұрақтарына жауап алу.
1.Ауыз әдебиеті ғылымда қалай аталады? 2.Фольклор сөзі қандай мағынаны білдіреді? 3.Тұрмыс-салт жырларында не суреттеледі?
4.Төрт түлік малға не жатады? 5.Төрт түліктің иесін қалай атаған? 6.Мақал деген не?
7.Мәтел деген не? 8.Жұмбақтар қалай пайда болған? 9.Жаңылтпаштар қалай құралады?
2."Бізден сұрақ-сізден жауап" ойыны.
Интерактивті тақтадан тест сұрақтарын оқып жауап беру. 1.Оқушылар ұяшықты таңдай отырып,сұрақтарға жауап береді.
2. Тест сұрақтарына жазбаша жауап береді.Оқушылар тест жауабын ауыса отырып,өзара бағалайды.
ІІ. Таныстырылым.
АКТ 1.Ертегінің түрлерін тірек-сызба арқылы оқушыларға түсіндіру.2."Қаңбақ шал" ертегісінің бейнебаянын көрсете отырып,диалогтік оқыту арқылы зерттеушілік әңгіме жүргізу. 1.Тірек-сызбадан ертегінің түрлері туралы түсінік алады.
2."Қаңбақ шал" ертегісімен танысады.Диалогке қатысады.
ІІІ.Мағынаны тану.Топтық тапсырма.Зерттеушілік әңгіме.Оқытудағы басқару және көшбасшылық. 1.Ертегі кейіпкерлерін суреттер арқылы баяндап беру.
2."Кім жылдам" ойыны.Ертегі кейіпкерлерінің суретін салу. 1.Оқушылар ертегі кейіпкерлерінің суретін ретпен таңдай отырып,әңгімелеп береді.2.Топтар постерге ертегі кейіпкерлерінің суретін салады.Әр топтан спикерлер шығып қорғайды,сұрақтарға жауап береді. "Екі жұлдыз,бір тілек" әдісімен бағалайды.
ІУ.Сергіту сәті. Физкультминутка.
Көзге арналған жаттығуларды орындайды.
У. Ой- қорыту.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы бекіту.
Топтық жұмыс. І деңгей.
Қаңбақ шал Дәу Түлкі Кемпір
"Тақсыр, қайдан қашып келесің?"
Шал,не асамын үйдегі қонаққа?
Қайда бара жатқан шалсың?
Бәрібір онымен бітпеймін.
ІІ деңгей.
Шығарманың атауы Халық ауыз әдебиетінің түрі Ертегі түрі Авторв
ІІІ деңгей.
Кейіпкер Қандай? Неге?(Себебін ертегіден тауып оқы)
Қаңбақ шал
Дәу
Түлкі
Топтар деңгейлік тапсырмаларды ретімен орындайды.1 тапсырманы болған топ 2-ші тапсырманы орындауға кезек алады.
Топтық бағалау парағы арқылы бағалау.
УІ. Үйге тапсырма. Ұнаған үзіндіден сурет салып келу.
Бағалау. Өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді. "Қаңбақ шал" ертегінің қай түрі,ерекшеліктері және мазмұны туралы ой түйіндейді.
Кері байланыс. "Көңіл-күйді білдіретін суреттер" Стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып,үш түрлі көңіл-күйдің біреуіне іледі.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |