Махимова Раушан Мубаракқызының 4 сыныптың ана тіліне арналған орта мерзімді жоспары.
1. Әл-Фараби туралы аңыз.Өнерлі жігіт.
Мақсаты:Оқушыларға Әл-Фараби жайлы айта келіп, түсініп оқуға,болжап айтуға, ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімін тиянақтау; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыландыру;өнерлі болуға, адамгершілікке тәрбиелеу;
Белсенді стратегиялары мен әдіс-тәсілдері:Сын тұрғысынан ойлау технологиясының автор орындығы,ой қозғау,көрнекілік әдістері
Оқу нәтижелері:
1.Оқушылар әңгімені түсініп оқиды, болжап айтады;
2.Өз ойларын еркін айтады;
3.Оқушылар өз бетімен қорытынды шығара біледі,ізденеді.
Бағалау:Формативті бағалау
Жауап берген оқушыларға смайликтер берип отырамын.
Оқушылардың сабаққа қатысы:Жеке, топтық,жұптық жұмыс
Ресурстар:Ана тілі ,суреттер,,сөзжұмбақ
2.Ы.Алтынсарин.Қарабатыр.
Мақсаты:Оқушыларға Ы.Алтынсарин жайлы айта келіп, түсініп оқуға,болжап айтуға, ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімін тиянақтау; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыландыру;
үлкенге деген сүйіспеншілігін арттыру,еліне,туған жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;
Белсенді стратеигялары мен әдіс-тәсілдері:АКТ,Сын тұрғысынан ойлау технологиясының автор орындығы,ой қозғау,болжау, көрнекілік әдістері
Оқу нәтижелері:1.Оқушылар әңгімені түсініп оқиды, ролге бөліп оқиды;
2.Өз ойларын еркін айтады;
3.Оқушылар өз бетімен қорытынды шығара біледі, ізденеді.
Бағалау:Блум таксономиясының критерийлері арқылы бағалау
Оқушылардың сабаққа қатысы:Жеке,топтық,жұптық жұмыс
Көрнекілігі:Ана тілі ,суреттер,кесте
3.Қ.Жармағамбетов. Ормандағы оқиға.
Мақсаты:Оқушыларға автор жайлы айта келіп, түсініп оқуға,болжап айтуға, ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімін тиянақтау, табиғатты қорғауға тәрбиелеу;
Әдіс-тәсілдері:Сын тұрғысынан ойлау технологиясының 5 жолды өлең, ой қозғау ,түртіп алу,көрнекілік әдістері
Оқу нәтижелері:1.Оқушылар әңгімені түсініп оқиды, болжап айтады;
2.Өз ойларын еркін айтады;
3.Оқушылар қорытынды шығара біледі,ізденеді.
Бағалау:Формативті бағалау
Оқушылардың сабаққа қатысы:жеке,топтық,жұптық жұмыс
Көрнекілігі:Ана тілі ,суреттер,парақшалар,ағаштар суреті
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 2140 |
|
|
|
Ана тілінен орта мерзімді жоспар
1. Әл-Фараби туралы аңыз.Өнерлі жігіт.
Мақсаты:Оқушыларға Әл-Фараби жайлы айта келіп, түсініп оқуға,болжап айтуға, ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімін тиянақтау; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыландыру;өнерлі болуға, адамгершілікке тәрбиелеу;
Белсенді стратегиялары мен әдіс-тәсілдері:Сын тұрғысынан ойлау технологиясының автор орындығы,ой қозғау,көрнекілік әдістері
Оқу нәтижелері:
1.Оқушылар әңгімені түсініп оқиды, болжап айтады;
2.Өз ойларын еркін айтады;
3.Оқушылар өз бетімен қорытынды шығара біледі,ізденеді.
Бағалау:Формативті бағалау
Жауап берген оқушыларға смайликтер берип отырамын.
Оқушылардың сабаққа қатысы:Жеке, топтық,жұптық жұмыс
Ресурстар:Ана тілі ,суреттер,,сөзжұмбақ
2.Ы.Алтынсарин.Қарабатыр.
Мақсаты:Оқушыларға Ы.Алтынсарин жайлы айта келіп, түсініп оқуға,болжап айтуға, ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімін тиянақтау; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыландыру;
үлкенге деген сүйіспеншілігін арттыру,еліне,туған жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;
Белсенді стратеигялары мен әдіс-тәсілдері:АКТ,Сын тұрғысынан ойлау технологиясының автор орындығы,ой қозғау,болжау, көрнекілік әдістері
Оқу нәтижелері:1.Оқушылар әңгімені түсініп оқиды, ролге бөліп оқиды;
2.Өз ойларын еркін айтады;
3.Оқушылар өз бетімен қорытынды шығара біледі, ізденеді.
Бағалау:Блум таксономиясының критерийлері арқылы бағалау
Оқушылардың сабаққа қатысы:Жеке,топтық,жұптық жұмыс
Көрнекілігі:Ана тілі ,суреттер,кесте
3.Қ.Жармағамбетов. Ормандағы оқиға.
Мақсаты:Оқушыларға автор жайлы айта келіп, түсініп оқуға,болжап айтуға, ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімін тиянақтау, табиғатты қорғауға тәрбиелеу;
Әдіс-тәсілдері:Сын тұрғысынан ойлау технологиясының 5 жолды өлең, ой қозғау ,түртіп алу,көрнекілік әдістері
Оқу нәтижелері:1.Оқушылар әңгімені түсініп оқиды, болжап айтады;
2.Өз ойларын еркін айтады;
3.Оқушылар қорытынды шығара біледі,ізденеді.
Бағалау:Формативті бағалау
Оқушылардың сабаққа қатысы:жеке,топтық,жұптық жұмыс
Көрнекілігі:Ана тілі ,суреттер,парақшалар,ағаштар суреті
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |