|
|
Жай сөйлемнің түрлері. Жақты сөйлем.
Сабақ жоспары
Сынып: 8
Апта-4 |
Күні-2 |
1-сабақ |
||
Сабақтың тақырыбы |
Жай сөйлемнің түрлері. Жақты сөйлем. |
|||
Сабақтың мақсаты мен міндеттері |
1. Жай сөйлем түрлеріне шолу жасау. 2. Жақты сөйлем туралы түсінік ала отырып, жасалу жолын меңгеру. 3. Өз бетімен талдап үйрену. |
|||
Сілтеме |
С.Аманжолов, А.Аманжолов, Г.Қосымова «Қазақ тілі» 8 сынып |
|||
Күтілетін нәтиже |
- Жай сөйлем түрлерін меңгереді; - Жақты сөйлемді ажырата алады; - Өз бетімен талдау жүргізеді. |
|||
Тапсырмалар |
1-әрекет |
2-әрекет |
||
Қиылған сөйлемдерді құрастыру арқылы топқа бөлу. Бағалау бетшесін тарату. Топ басшысын сайлау. |
«Сұрақ бізден, жауап сізден» Оқушылар бір-біріне доп лақтыру арқылы үй тапсырмасын пысықтайды. |
|||
3-әрекет |
4-әрекет |
|||
І. «Ротация» әдісі арқылы әр топ дайындаған жұмысын басқа топтарға ұсынады. 1 топ- Сөйлем 2 топ- сөйлем түрлері 3 топ- жақты сөйлем
ІІ. Постер қорғау. 1 топ- Сөйлем, 2 топ- сөйлем түрлері, 3 топ- жақты сөйлем
ІІІ. «Ақылдың 6 қалпағы». Әр топ берілген тапсырманы шарты бойынша орындайды 1 «Ақ қалпақ»- 69 жаттығу 2 «Қызыл қалпақ» -70 жаттығу 3 «Көк қалпақ» - 2 топ жұмысын қорытындылайды.
ІҮ. «Лирикалық шегініс». Өлеңді қара сөзге айналдыру, жақты сөйлемді табу.
|
1. «Бірін- бірі бағалау». Топ басшысы бағалау бетшесі арқылы топ мүшелерін бағалайды. 2. Кері байланыс «Бағдаршам» |
|||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары Мұғалім мен оқушы немен айналысады? |
||||
Уақыты |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
2 мин |
Мұғалім сөйлем қиындыларын таратып, топқа бөледі. |
Қиындыларды біріктіре отырып топтасады. |
||
5 мин |
Мұғалім допты лақтыру арқылы үй тапсырмасын сұрайды. |
Оқушы әрі қарай жалғастырып , сұраққа жауап береді. |
||
10 мин |
Мұғалім флипчарт таратып, «ротация» әдісін түсіндіреді. |
Оқушылар постер дайындайды және оны басқа топтарға ұсынады. Ал ол топтар толықтырулар енгізеді, қателерін түзетеді. |
||
10 мин |
Мұғалім постер қорғаудың талаптарын түсіндіреді, бағыт- бағдар береді. |
Оқушылар постер қорғайтын оқушы сайлап, жұмысты таныстырады. |
||
7мин |
Мұғалім топтарға қалпақтар таратып, жұмысқа бағыт сілтейді. |
Оқушылар қалпақтың түсі бойынша орындаған тапсырмаларды түсіндіреді. |
||
5 мин |
Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқиды. Жұмыстың орындалу шартын түсіндіреді. |
Оқушылар өлеңнің мазмұнын қара сөзбен баяндайды, мәтін ішінен жақты сөйлемдерді теріп жазады. |
||
3мин |
Мұғалім оқушылардың берген бағасын қорытындылайды. |
3 топтың басшысы өз топтарының мүшелерін бағалау критерийлері бойынша бағалап, ұпай санын шығарады. |
||
3 мин |
Мұғалім оқушыларға стикер таратады. |
Оқушылар стикерлерге ұсыныс немесе пікір жазып, бағдаршамның үш түсіне жапсырады. |
||
Дереккөздер,жабдықтар |
Интернет, оқулық, бағалау бетшесі, стикер, флипчарт, пломастер, бағдаршам суреті, 6 түсті қалпақ. |
|||
Кейінгі тапсырмалар |
Үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырмалар беру. 71- жаттығу. Мәтіннен тұрлаулы мүшелерді табу. |
|||
Кейінгі оқу |
Жақсыз сөйлем |
|||
Саб.талдау |
||||
Саб.бағалау |
||||
Сабақ бойынша өзгертулер |
||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |