|
|
Шаршы салу
Бекітемін:
Қысқа мерзімді жұмыс жоспары
Мерзімі: 11.02.2015 ж |
Мектебі: № 43 |
Пәні: Математика |
Сыныбы: 2 «а» |
Сабақ 1 сабақ |
Уақыты: 830- 915 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шаршы салу |
||||||||
Сілтеме |
Қ.Оспанов,Ш.Х.Құрманалина,Ж.Т.Қайыңбаев,К.Ә.Ерешева,М.В.МаркинаМатематика. 2 сынып. Алматы «Атамұра» 2013 [6-7-бет]; Математика. Оқыту әдістемесі. |
||||||||
Жалпы мақсат |
1. Оқушыларға шаршы салуды және периметрін табуды көрсету. 2.Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу |
||||||||
Күтілетін нәтежие
|
Оқушылар шаршы салуды үйренетін болады.Сыни ойлау қабілеттері дамиды. Ұқыптылыққа , шапшаңдылыққа тәрбиеленеді |
||||||||
Негізгі идеялар |
Оқушылар топпен жұмыс жасауға қалыптасады. |
||||||||
Тапсырмалар |
Миға шабуыл (сұрақ жауап) Топтық жұмыс (постер) Жеке жұмыс (құзырлылық тапсырма) |
||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру (2 минут) Сынып оқушыларына жағымда ахуал туғызу. Санға байланысты топқа бөлу.
ІІ.Үй тапсырмасын. 3 минут Үйге берілген тапсырма миға шабуыл (сұрақ жауап) арқылы тексеріліп, бармақ белгілері арқылы бағаланады. ІІІ. Жаңа сабақ. Шаршы салу 1. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу: 232 233 2.Оқулықпен жұмыс. №1 Жаттығудағы берілген тапсырмаларды орындайды.
2см Р=2см+2см+2см+2см=8см
2см №2 «шаршы салу» алгоритмі бойынша орындайды. 1-қадам. 3см кесінді сызады. 2-қадам. Төбелері кесінді ұштары болатын екі тік бұрыш салады. 3-қадам. Әр сәуленің ұшынан бастап бір-бірден 3см кесінді өлшеп сызады. 4-қадам. Белгіленген екі нүктені кесіндімен қосады. 5- қадам. Салынған фигураны қабырғасы 3см екеніне көз жеткізеді. IV.Сергіту сәті . Саусақпен мұрынды қысайық Әншіге біраз ұқсайық, Әрбір сөздің дыбысы, Қандай екенін ұғайық. №3 Кітап дүкені-25 Азық-түлік дүкені-?45 артық Шешуі: 25+45=70 Жауабы: азық-түлік дүкені 70 №4 39+а мұндағы а=61; 0 39+61=100 39+0=39 а-39 мұндағы а=100;39 100-39=61 39-39=0 №6 16+17=33 33-16=17 33-17=16 26+27=53 53-26=27 53-27=26
V. Топтық жұмыс "Машинаға жүк тиеу" (жұмыс орындалып болғаннан кейін екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау жүргізіледі)
VI. Сабақты бекіту.
Жеке жұмыс (құзырлылық тапсырмы) 4 минут
|
|||||||||
Сабақты қорытындылау |
2 мин |
Кері байланыс -Бүгінгі сабақта маған не ұнады? -Маған қиын болды? |
Бағалау: Әр тапсырма соңында бармақ белгілері,екі жұлдыз бір тілек арқылы жүргізіледі. |
||||||
Кейінгі тапсырма |
1 мин |
№5 165 беттегі. |
|
||||||
Сәтті түскен жері |
|||||||||
Сәтсіз түскен жері |
|||||||||
Өзгерістер |
|||||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |