Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Шаршы салу


Шаршы салу

Шаршы салу

Бекітемін:

Қысқа мерзімді жұмыс жоспары

Мерзімі:

11.02.2015 ж

Мектебі:

№ 43

Пәні:

Математика

Сыныбы:

2 «а»

Сабақ

1 сабақ

Уақыты:

830- 915

Сабақтың тақырыбы:

 Шаршы салу

Сілтеме

Қ.Оспанов,Ш.Х.Құрманалина,Ж.Т.Қайыңбаев,К.Ә.Ерешева,М.В.МаркинаМатематика. 2 сынып. Алматы «Атамұра» 2013 [6-7-бет]; Математика. Оқыту әдістемесі.

Жалпы мақсат

 1. Оқушыларға шаршы салуды және периметрін табуды көрсету.

              2.Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа

 тәрбиелеу

Күтілетін нәтежие

 

Оқушылар шаршы салуды үйренетін болады.Сыни ойлау қабілеттері дамиды.

Ұқыптылыққа , шапшаңдылыққа тәрбиеленеді         

Негізгі идеялар

Оқушылар топпен жұмыс жасауға қалыптасады.

Тапсырмалар

Миға шабуыл (сұрақ жауап)

Топтық жұмыс (постер) Жеке жұмыс (құзырлылық тапсырма)

                                              

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

 

І. Ұйымдастыру (2 минут)

Сынып оқушыларына жағымда ахуал туғызу.

Санға байланысты топқа бөлу.

 

ІІ.Үй тапсырмасын. 3 минут

Үйге берілген тапсырма миға шабуыл (сұрақ жауап) арқылы тексеріліп, бармақ белгілері арқылы бағаланады.

ІІІ. Жаңа сабақ.  Шаршы салу

1. Дәптермен жұмыс.

Көркем жазу: 232   233

2.Оқулықпен жұмыс.

№1   Жаттығудағы берілген тапсырмаларды орындайды.

                                          

                2см      Р=2см+2см+2см+2см=8см

           

        2см

№2 «шаршы салу» алгоритмі  бойынша орындайды. 

1-қадам.  3см кесінді сызады.

2-қадам.  Төбелері кесінді ұштары болатын екі тік бұрыш салады.

3-қадам.  Әр сәуленің ұшынан  бастап бір-бірден 3см кесінді өлшеп сызады.

4-қадам.  Белгіленген екі  нүктені кесіндімен қосады.

5- қадам. Салынған фигураны қабырғасы 3см екеніне көз жеткізеді.

IV.Сергіту сәті .  

                             Саусақпен мұрынды қысайық

                               Әншіге біраз ұқсайық,

                               Әрбір сөздің дыбысы,

                               Қандай екенін ұғайық.

№3

Кітап дүкені-25

Азық-түлік дүкені-?45 артық

Шешуі: 25+45=70

Жауабы: азық-түлік дүкені 70

№4

39+а          мұндағы   а=61; 0        39+61=100      39+0=39

а-39           мұндағы   а=100;39      100-39=61        39-39=0

№6

16+17=33        33-16=17       33-17=16

26+27=53        53-26=27       53-27=26

 

V. Топтық жұмыс "Машинаға жүк тиеу" (жұмыс орындалып болғаннан кейін екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау жүргізіледі)

 

VI. Сабақты бекіту. 

 

Жеке жұмыс (құзырлылық тапсырмы)  4 минут

 

Сабақты қорытындылау

2 мин

Кері байланыс

-Бүгінгі сабақта маған не ұнады?

-Маған қиын болды?

Бағалау:

Әр тапсырма соңында бармақ белгілері,екі жұлдыз бір тілек арқылы жүргізіледі.

Кейінгі тапсырма

1 мин

№5  165 беттегі.

 

                                                    Сәтті түскен жері

 

                                                     Сәтсіз түскен жері

 

                                                     Өзгерістер

 
                   

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Салақтық
Фигуралардың периметрін табу
қосу және азайту
М.Мақатаев. Отан туралы.
Астана-Қазақстанның бас қаласы
Шаршы. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару
Дарынды және талантты балаларға тән қабілеттер
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Геометриялық фигуралар
Шаршы (квадрат)
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 7261 | Қосты: Хайдарова Сауле Куанышевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык