Жоспар
1.Ұйымдастыру кезеңі
Өткенді қайталау
а/ үй тапсырмасын сұрау
б/ қорытындылау
2. Сабақтың тақырыбы: «Фортепиано сүймелімен шығарма тартып үйрену»
3. Сабақтың мақсаты
4. Сабақтың түрі (жеке)
5. Жаңа тақырыпты меңгеру
6.Сабақтың барысы :
а/ күйді нотамен талдау
ә/қосымша басқа шығармамен жұмыс
б/ парақтан бірден оқу
в/ күй тыңдау
7. Бағалау
8.Үйге тапсырма
Сабақтың мақсаты: Оқушы- домбырашыны музыкалық сауатын жетілдіру шыңдау мақсатында ф-ноның сүйемелімен халық әндерін немесе басқа ұлттың халық музыкасын домбыраға лайықтап өңделген түрін ойнату керек. Шығарманың нотамен талдау арқылы техникалық қиындықты меңгереді, жеңе біледі. ( он алтылық ноталар, паузаны санау, тыңдай білу,ритмикалық суретін талдай, күрделі қағыстарды алу, дыбыстан дыбысқа көшу тәртібі т.с.с.) Шығарманы ансмбльмен тартудың тағы бір пайдасы баланың слухын, есте сақтау қабілетін дамытады және шығармашылыққа тәрбиелейді.
Білімділік : Ұлттық музыканың өнер қуаты мен күйдің күштілік қасиетін домбыра арқылы оқушы сезіміне жеткізу арқылы оқушылармен музыкалық сауаттылығын арттыру.
Тәрбиелік: Күйге, өнерге, домбыраға деген қызығушылығын оята отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Түрі: жеке сабақ
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, өз бетімен жұмыс істеу, іздену, күй тыңдау.
Көрнекіліктер: фортепиано, оқулық, музыка тыңдайтын құрылғы (муз. Орталық)
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушының сабаққа дайындығын қадағалау,аспаптың күйін келтіру.
Өткенді қайталау: Бағдарлама бойынша өтілген «Шуақты күн» «Жаңбыр» шығармаларын еске түсіру арқылы ноталық сауатын дамыту.
ІІ.Үй тапсырмасымен жұмыс: 1)«Қошақаным» әнін нотамен жүргізіп оқу
2)М.Әубәкіров «Өрнек» күйін жаттау
ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы: «Фортепиано сүйемелімен шығарма тартып үйрену»
Фортепиано- (итал. fortepіano, forte — қатты және pіano — ақырын) — ішекті соқпалы-клавишті аспап.
Фортепианоның екі педалі болады, ол дыбысты қатты немесе жайлап шығару үшін қолданылады; дыбыс көлемі 7 октава. Фортепианоның дыбыс шығаратын соқпалы балғашықтары мен ішектері сырт кескіні құстың қанатындай типылданған сандық ішіне орналастырылады. Фортепианоның ұзындығы 150-ден 270 см-ге дейін, ал ені 150 см болады. Фортепианода ойнау үшін арнайы көптеген музыкалық шығармалар жазылған.Оның диапазоны өте кең жоғарғы- төменгі регистрлерді қамти отырып түрлі жанрдағы, характердегі шығарманы ойнай алады. Домбыраның фортепианомен қосылып ойнауы- ансамбльмен ойнау яғни «бірге ойнау» деген сөз. «Ансамбль»- лат.т. «бірге» дег мағына береді.
ІV Сабақтың өту уақытында Оқушыға жаттығуларды қайта тартқызу әр шығарманы тартқанда оқушының аспапты ұстауын оң қол мен солдың қойылымын қатаң қадағалап отыру. Әр қағысты алғанда аспаптың дыбысын бақылау .
« Тау астындағы төбе» орыс халық әні өлшемі 2/4, әрбір әлді үлесті кезекпен алып, сөйлеммен, фразамен жұмыс жасау. Аппликатураны қатаң сақтау. Позиция өзгерту барысында оқушыға психологиялық көмек беру.Шығармадағы ырғақтың өзгерісіне байланысты қағыстың да өзгеруін түсіндіру.
« Біз өмірдің гүліміз» Б.Ғизатов өлшемі 2/4, қара қағыспен ойналады. Басты қиындық оқушыға 4-саусақпен «ре» дыбысын алу, ол үшін ойнамас бұрын дайындық ретінде жаттығу ойнатамыз. Бес саусақты қатар басу арқылы 4-саусақты басуды оқушы шығарма тарту барысында жеңіл меңгеріп кетеді.
Парақтан оқу 1-класқа арналған хрестоматиядан «Құттықтаймын мама туған күніңмен!» әнін талдау.
Күй тыңдату. Оқытушының орындауында Дәулеткерейдің күйі «Қос алқа», Халық күйі «Келіншек» тыңдай отырып ұқсастығы мен айырмашылығын ажырату; характерін әңгімелеу;
Үйге тапсырма: «Тау астындағы төбе» шығармасын нотамен жүргізіп оқу, «Біз өмірдің гүліміз» әнін сөзімен айтып келу.
Сабақты қорытындылау: Жай екпінде шығарманы ф-номен қосылып ойнау. Оқушының қызығушылығын арттыру үшін оқытушының ойнап беруі дұрыс.
- Жалпы ансамбль дегеніміз не?
- Фортепиано аспабының атауы не мағынаны береді?
- Күй дегенміз не?
- Қандай басқа шығармаларды білесің? – сынды сұрақтармен оқушының сабақты қаншалықты түсінгенін бақылау және бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Музыка |
Көрсетілім: 6420 |
|
|
|
Фортепиано сүйемелімен шығарма тартып үйрену
1.Ұйымдастыру кезеңі
Өткенді қайталау
а/ үй тапсырмасын сұрау
б/ қорытындылау
2. Сабақтың тақырыбы: «Фортепиано сүймелімен шығарма тартып үйрену»
3. Сабақтың мақсаты
4. Сабақтың түрі (жеке)
5. Жаңа тақырыпты меңгеру
6.Сабақтың барысы :
а/ күйді нотамен талдау
ә/қосымша басқа шығармамен жұмыс
б/ парақтан бірден оқу
в/ күй тыңдау
7. Бағалау
8.Үйге тапсырма
Сабақтың мақсаты: Оқушы- домбырашыны музыкалық сауатын жетілдіру шыңдау мақсатында ф-ноның сүйемелімен халық әндерін немесе басқа ұлттың халық музыкасын домбыраға лайықтап өңделген түрін ойнату керек. Шығарманың нотамен талдау арқылы техникалық қиындықты меңгереді, жеңе біледі. ( он алтылық ноталар, паузаны санау, тыңдай білу,ритмикалық суретін талдай, күрделі қағыстарды алу, дыбыстан дыбысқа көшу тәртібі т.с.с.) Шығарманы ансмбльмен тартудың тағы бір пайдасы баланың слухын, есте сақтау қабілетін дамытады және шығармашылыққа тәрбиелейді.
Білімділік : Ұлттық музыканың өнер қуаты мен күйдің күштілік қасиетін домбыра арқылы оқушы сезіміне жеткізу арқылы оқушылармен музыкалық сауаттылығын арттыру.
Тәрбиелік: Күйге, өнерге, домбыраға деген қызығушылығын оята отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Түрі: жеке сабақ
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, өз бетімен жұмыс істеу, іздену, күй тыңдау.
Көрнекіліктер: фортепиано, оқулық, музыка тыңдайтын құрылғы (муз. Орталық)
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушының сабаққа дайындығын қадағалау,аспаптың күйін келтіру.
Өткенді қайталау: Бағдарлама бойынша өтілген «Шуақты күн» «Жаңбыр» шығармаларын еске түсіру арқылы ноталық сауатын дамыту.
ІІ.Үй тапсырмасымен жұмыс: 1)«Қошақаным» әнін нотамен жүргізіп оқу
2)М.Әубәкіров «Өрнек» күйін жаттау
ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы: «Фортепиано сүйемелімен шығарма тартып үйрену»
Фортепиано- (итал. fortepіano, forte — қатты және pіano — ақырын) — ішекті соқпалы-клавишті аспап.
Фортепианоның екі педалі болады, ол дыбысты қатты немесе жайлап шығару үшін қолданылады; дыбыс көлемі 7 октава. Фортепианоның дыбыс шығаратын соқпалы балғашықтары мен ішектері сырт кескіні құстың қанатындай типылданған сандық ішіне орналастырылады. Фортепианоның ұзындығы 150-ден 270 см-ге дейін, ал ені 150 см болады. Фортепианода ойнау үшін арнайы көптеген музыкалық шығармалар жазылған.Оның диапазоны өте кең жоғарғы- төменгі регистрлерді қамти отырып түрлі жанрдағы, характердегі шығарманы ойнай алады. Домбыраның фортепианомен қосылып ойнауы- ансамбльмен ойнау яғни «бірге ойнау» деген сөз. «Ансамбль»- лат.т. «бірге» дег мағына береді.
ІV Сабақтың өту уақытында Оқушыға жаттығуларды қайта тартқызу әр шығарманы тартқанда оқушының аспапты ұстауын оң қол мен солдың қойылымын қатаң қадағалап отыру. Әр қағысты алғанда аспаптың дыбысын бақылау .
« Тау астындағы төбе» орыс халық әні өлшемі 2/4, әрбір әлді үлесті кезекпен алып, сөйлеммен, фразамен жұмыс жасау. Аппликатураны қатаң сақтау. Позиция өзгерту барысында оқушыға психологиялық көмек беру.Шығармадағы ырғақтың өзгерісіне байланысты қағыстың да өзгеруін түсіндіру.
« Біз өмірдің гүліміз» Б.Ғизатов өлшемі 2/4, қара қағыспен ойналады. Басты қиындық оқушыға 4-саусақпен «ре» дыбысын алу, ол үшін ойнамас бұрын дайындық ретінде жаттығу ойнатамыз. Бес саусақты қатар басу арқылы 4-саусақты басуды оқушы шығарма тарту барысында жеңіл меңгеріп кетеді.
Парақтан оқу 1-класқа арналған хрестоматиядан «Құттықтаймын мама туған күніңмен!» әнін талдау.
Күй тыңдату. Оқытушының орындауында Дәулеткерейдің күйі «Қос алқа», Халық күйі «Келіншек» тыңдай отырып ұқсастығы мен айырмашылығын ажырату; характерін әңгімелеу;
Үйге тапсырма: «Тау астындағы төбе» шығармасын нотамен жүргізіп оқу, «Біз өмірдің гүліміз» әнін сөзімен айтып келу.
Сабақты қорытындылау: Жай екпінде шығарманы ф-номен қосылып ойнау. Оқушының қызығушылығын арттыру үшін оқытушының ойнап беруі дұрыс.
- Жалпы ансамбль дегеніміз не?
- Фортепиано аспабының атауы не мағынаны береді?
- Күй дегенміз не?
- Қандай басқа шығармаларды білесің? – сынды сұрақтармен оқушының сабақты қаншалықты түсінгенін бақылау және бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |