|
|
Қарапайым графикалық редакторы. Сурет салу құралдары.
Сілтеме: 5-сынып оқулығы. Авторы: Н.Ермеков, Н.Стифутина, электрондық оқулық, презентация
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға Paint графикалық редакторын бағыттауды, қосуды, сурет салу мүмкіндіктерін үйрету.
Оқыту нәтижесі: Оқушылар сурет өлшемін орнатуды, сақтауды біледі. Түстер политрасымен жұмыс жасауды, сурет салу құралдарын пайдалана алады.
Сабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы, топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», Сын тұрғысынан ойлау, «Венн диаграммасы», «Суретпен жұмыс», «Сәйкестендіру», «Тәжірибелік жұмыс» )
Сабақтың барысы:
- Сыныппен сәлемдесу.
- Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)
- Сергіту сәті «Аңыз – адам» әдісі (өз есімдерінң қасиеті туралы айтады)
- Оқушыларды фигуралар түстер арқылы топқа бөлу.
- Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
І.
Сурет дәптергеКомпьютер терезесінде
Ортақ қасиеті
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( сурет) |
«Қолдану»
Компьютермен жұмыс жасаймыз.
№1 топқа тапсырма.
Суретті компьютермен орындау.
№2 топқа тапсырма.
Суретті сурет дәптерге салу.
№3 топқа тапсырма
Акварельмен жұмыс жасау.
Сергіту сәті
«Талдау»
1.Тік төртбұрыш, эллипс, сызық құралдарын қолданып, үй сал.
2.Заливка құралымен үйді боя.
3.Горизонт сыз. (экранды көлденеңінен екіге бөл.)
4.Суреттің жоғары бөлігі - аспанды көгілдір түспен, ал төменгі бөлігі – шөпті жасыл түспен боя.
5.Жоғары сол жақтағы бұрышқа күннің суретін сал.
6.Бүріккіш көмегімен бұлттарды ақ түспен сал.
Оқушы сурет бойынша қандай қиындықтар кездесті сол бойынша баяндау.
«Жинақтау»
Қорытынды. Электрондық оқулықпен жұмыс. №20, №24
Өзім: білгім келеді дегенге қосымша мағлұмат беру.
Бағалау.
Бақылаушы бағалау бетшесі арқылы бағалайды.
Аты- жөні |
Тапсырмалар |
Қорытынды баға |
|||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
№3 тапсырма 1. Суреттің көркемделуі
2. Құралдардың қолданылуы
3. Түстердің сәйкестігі
Үйге тапсырма. Қарапайым графикалық редакторы. Сурет салу құралдары
Рефлексия.
Бас бармақ. Қимыл арқылы әсерін көрсетеді.
Бас бармақ жоғарыға қарап түрса – Мен түсінемін
Бас бармақ көлденең тұрса – Мен түсінгендеймін
Бас бармақ төмен қарап тұрса – Мен түсіндім
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |