|
|
Электрондық почта
Сілтеме: 7-сынып оқулығы. Авторы: Н.Ермеков, Н.Стифутина, презентация, электрондық оқулық, интернет
Жалпы мақсаттар: Электрондық почта, электрондық хабарламаларды қабылдау және жөнелту әрекеттерін меңгерту, түсінік беру.
Оқыту нәтижесі: Электрондық мекенжайдың элементтерін біледі, хабарламаға қосымша файлды тіркей алады жәнехабарламаны жқнелту жылдамдығын көрсетіп жібере алады.
Сабақтың әдісі: Баяндау, топтық, жұптық әдіс, Сын тұрғысынан ойлау «Ой ашар», «Суретпен жұмыс», «Қызығушылығын ояту», «Ой толғаныс», «Сахналық көрініс», «Түйіндеу», «Венн диаграммасы», АКТ қолдану, Диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
Сабақ барысы
- Сыныппен сәлемдесу.
- Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)
- Сергіту сәті «Жылы жүрек» (бір бірімізге тілек айту, жазу)
- Оқушыларды туған күндерге байланысты топқа бөлу.
- Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Бағалау критерийлерімен таныстыру:
- Тақырыптың ашылуы, ерекшелігі.
- Практикамен ұштастыруы.
- Салыстыру.
І. Үй тапсырмасын сұрау.
«Ой ашар» Абайдың қарасөздері берілген, әрі қарай оқушы жалғастыру қажет.
ІІ.Жаңа сабақ. |
- «Қызығушылықты ояту» сәті (сурет)
Мағынаны тану Бұл суретте нені көріп тұрмыз? А пункті мен В пунктіне жету үшін қандай ерекшелік көріп отырмыз? |
Жаңа сабақ тапсырмалары |
Тапсырма 1
№1 топқа тапсырма. Анаға хат. (хат жаздыру)
№2 топқа тапсырма. Сыныптастырына хабарлама хат жазу
(келесі топқа жазады).
№3 топқа тапсырма. Хатты қабылдап, оқу.
Тапсырма 2
Электрондық оқулықпен жұмыс. №1,2,3,4 ІІІ. Қорытынды: «Венн диаграммасы» бойынша ерекшелігі мен ортақ қасиеттерін жазады. Электрондық пошта: Хабарламаларды компьютерлік желі арқылы қабылдау және жөнелту тәсілі. Құпия сөз қорғалған. Кәдімгі пошта: Пошта бөліміне транспорт арқылы жеткізіледі. Адресаттың жеке пошталық жәшігіне салынады. Ортақ қасиеті: жөнелтушінің пошта жәшігіне жетеді. Бағалау. Бірін бірі бағалау. Оқушылар бағалау критерийлеріне сәйкес бір – біріне жұмысы үшін баға қояды. Бұл оқушыларға үздік жұмысты көруге және орын алған түсінбеушілікті шешуге мүмкіндік береді. Үйге тапсырма: Электронды үкімет туралы мағлұмат жинау.. Рефлексия. Смайликпен бағалау(суретпен жеткізу) |
Оқушылар тақырыпқы қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін .
Жалғастыруға Бір нәрсе түсінемін Түсінбеймін
дайынмын бірақ бәрін емсе қайталап қарау қажет
Мектептің атауы |
||
Жалпы ақпарат |
Мектеп туралы ақпараттар |
Мектептің жарнамалары |
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |