Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 2016 |
|
|
|
Демократия-халық билігі
1.Сабақ тақырыбы: Демократия-халық билігі
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Білу:Демократия деген не.
Түсіну:Демократияның қозғаушы күштерін
Қолдану:Халық еркінің маңыздылығы
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:
1. Топқа бөлу.түрлі түсті (3 минут).
2. «ББҮ» (5 минут).
3. Презентация,суреттер көрсету арқылы жаңа сабақ түсіндіру және бекіту. (5 минут).
4. (СТО, дарынды оқушымен жұмыс) 10 минут.
5. «Адасқан әріптер» ойыны.
6. «Жорамал диктант» тапсырмасы.
7. «Диагностикалық сұрау» ойыны. 5-6сұрақтар қою арқылы . (3минут).
8. «Автор орындығы» (дарынды оқушы) 5 минут.
9. «ББҮ» (3 минут) жумыс даптері
10. Мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4 минут).
4.Сабақтың нәтижелері:
1. Демократия анықтамасын біледі (барлығы).
2. Демократияны қолдайтын,оған мүдделі күштер жөнінде түсінеді. (көпшілігі).
3. Сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. «ББҮ», топтық бағалау, жұптардың өзара бағалауы, жиынтық бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Құзіреттілік тапсырма, Диагностикалық сұрау.
7.Ресурстар мен жабдықтар:
.Интерактивті тақта, ДК, activboard, activpen, видео материалдар, бағдаршам шамдары, стикерлер, көлік суреттері, плакат.Сөзжұмбақ.Плакаттар.
Сабақтың технологиялық картасы
Кезең Мұғалім іс-әрекеті Окушылар іс-әрекеті
Кіріспе
1.Амандасу оқушыларды түгелдеу топқа бөлу.
Оқушыларды түстерге бөлу.
2. ББҮ 1. Оқушылар партада тұрган белгілерге карап топтасып отырады.
2. Жұмыс дәптеріндегі кестесін толтырады.
Тұсау-кесер
1. Тірек сызба,кесте,суреттер көрсетеді. Түсініктеме береді. 1.Презентация көрген соң өз түсінгендерін айтады.
Негізгі бөлім
1 «Ассосация» кестесін құру.
2 .«Адасқан әріптер» ойыны.
3.»Жорамал диктант» тапсырмасы.
4.«Диагностикалық сұрау» ойыны. Электронды түрде дайындалған, ұпай белгіленген ұяшықтардағы тапсырмаларды таңдауға ұсынады
5.Үздік оқушыны шығарады. «Автор орындығы» ойыны 1. Алған мәліметтерін топта талқылайды.
2. Топ ішінен өзара жұптасып, тапсырманы орындайды.
3. Топтың лидерлері оқушылар сұрақтарына жауап береді.
Қорытынды
1. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін сұрайды
2. Сабақты қорытындылайды, бағалайды. 1. Жұмыс дәптеріндегі кестесін толтырады.
2.Сабақ басталмас таңдалған түстерге мағлұлмат алды.
Бекітемін: Келісілді:
Мектеп директоры:С.Махашова Мектеп директорының оқу ісі
« »----------------- 2012ж жөніндегі орынбасары:М.Исмагулова
------------2012ж
Сабақ жоспарының құрылымы
1.Сабақ тақырыбы: Мемлекет
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Білу:Мемлекет деген не.
Түсіну:Мемлекет түрлері,мемлекет тұрпаты
Қолдану:Мемлекеттің адам өміріндегі рөлі
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:
11. Топқа бөлу.түрлі түсті (3 минут).
12. «ББҮ» (5 минут).
13. Презентация,суреттер көрсету арқылы жаңа сабақ түсіндіру және бекіту. (5 минут).
14. (СТО, дарынды оқушымен жұмыс) 10 минут.
15. «Адасқан әріптер» ойыны.
16. «Жорамал диктант» тапсырмасы.
17. «Диагностикалық сұрау» ойыны. 5-6сұрақтар қою арқылы . (3минут).
18. «Автор орындығы» (дарынды оқушы) 5 минут.
19. «ББҮ» (3 минут) жумыс даптері
20. Мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4 минут).
4.Сабақтың нәтижелері:
4. Мемлекет деген не,мемлекет анықтамасын біледі (барлығы).
5. Мемлекет түрлері,тұрпаты жөнінде түсінеді. (көпшілігі).
6. Сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. «ББҮ», топтық бағалау, жұптардың өзара бағалауы, жиынтық бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Құзіреттілік тапсырма, Мемлекет тұрпаты жағынан неліктен 3-ке бөлінген?Диагностикалық сұрау.
7.Ресурстар мен жабдықтар:
1. Қ.Жүкешев. Ғ.Сапарғалиев Г.Асанбекова. «Мектеп»баспа
2. Жұмыс парағы 9-сыныпқа арналған
.
Интерактивті тақта, ДК, activboard, activpen, видео материалдар, бағдаршам шамдары, стикерлер, көлік суреттері, плакат.Сөзжұмбақ.Плакаттар.
Сабақтың технологиялық картасы
Кезең Мұғалім іс-әрекеті Окушылар іс-әрекеті
Кіріспе
1.Амандасу оқушыларды түгелдеу топқа бөлу.
Оқушыларды түстерге бөлу.
2. ББҮ 1. Оқушылар партада тұрган белгілерге карап топтасып отырады.
2. Жұмыс дәптеріндегі кестесін толтырады.
Тұсау-кесер
1. Тірек сызба,кесте,суреттер көрсетеді. Түсініктеме береді. 1.Презентация көрген соң өз түсінгендерін айтады.
Негізгі бөлім
1 «Ассосация» кестесін құру.
2 .«Адасқан әріптер» ойыны.
3.»Жорамал диктант» тапсырмасы.
4.«Диагностикалық сұрау» ойыны. Электронды түрде дайындалған, ұпай белгіленген ұяшықтардағы тапсырмаларды таңдауға ұсынады
5.Үздік оқушыны шығарады. «Автор орындығы» ойыны 1. Алған мәліметтерін топта талқылайды.
2. Топ ішінен өзара жұптасып, тапсырманы орындайды.
3. Топтың лидерлері оқушылар сұрақтарына жауап береді.
Қорытынды
1. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін сұрайды
2. Сабақты қорытындылайды, бағалайды. 1. Жұмыс дәптеріндегі кестесін толтырады.
2.Сабақ басталмас таңдалған түстерге мағлұлмат алды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |