Бекітілді: ______________ Күні: 8 - желтоқсан 2014 жыл Сынып: 6«А» Пән: Математика
Сабақтың тақырыбы Жалпы мақсаты Күтілетін нәтиже
Рационал сандарды бөлу • Рационал сандар туралы ақпарат беру
• Рационал сандарды бөлуді түсіндіру,бекіту,есеп шығару дағдыларын қалыптастыру
• Өз бетімен қорытынды шығарып,ойларын ашық айту
• Топтық жұмыс жасауға тәрбиелеу • Рационал сандар туралы ақпарат алатын болады
• Рационал сандарды бөле алатын болады
• Топпен жұмыс жасауға дағдыланады
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері Сабақтың көрнекілігі Негізгі идея
Топпен, жұппен жұмыс; ЖИГСО әдісі, диалогтық оқыту; көшбасшылық; сыни тұрғыдан ойлау технологиясы Интерактивті тақта, слайдтар, тапсырма парақтары, плакат; стиктер Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу үшін:
1. Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек
2. Шыққан бөліндінің алдына “-” таңбасын қою керек Мысалы: -45: 5 = -9
Таңбалары бірдей сандарды бөлу үшін:
1. Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек
2. Шыққан бөліндінің алдына “+” таңбасын қою керек Мысалы: -45: (-5) = +9
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
Ұйымдастыру кезеңі
№ Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.
2.
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын сұрау
• Оқушыларды түгелдеу, назарын сабаққа аудару
• Жағымды психологиялық ахуал тудыратын ойсергек
• Топқа бөлу
(Оң сан,теріс сан, жай бөлшек, ондық бөлшек)
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды:
1. Рационал сандар деп қандай санды айтамыз?
2. Таңбалар ережесін айтыңдар
3. Таңбалары әр түрлі сандарды көбейтуді түсіндіріңдер
4. Таңбалары бірдей сандарды түсіндіріңдер
№ 548
№ 549
Стиктер арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Диалог
Жұппен жұмыс
Оқушы мен мұғалім
Оқушы мен оқушы
3 минут
5 минут
Сандар жазылған стиктер
Түсті қағаздар
Негізгі кезең
№ Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.
.
Жаңа сабақ
Мұғалім оқушы-ларға жаңа тақы-рыпты меңгерту мақсатында оқулықтан §3.5
оқуға тапсырма береді.
Әр топқа тақырыпқа байланысты есептер шығаруға береді. Оқушылар оқулықтан жаңа сабаққа арналған мәтінді жеке оқып, топта талқы-лайды. Топтың бір мүшесі тақырыпты түсіндіреді.
Таратпадағы есептерді топпен шығарады, жұпта тексереді, топта талқылап, плакатқа топтың бір мүшесі дұрыс жауапты жазады.
Жигсо әдісі
Жеке жұмыс
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Оқушы мен оқушы
Оқушы мен оқушы
7 минут
5 минут
Оқулық
А3 қағазы, маркерлер
Қорытынды
№ Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.
2
3
4
5
6
Сабақты бекіту
Оқулықпен жұмыс
Дарындылық және жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Сергіту сәті
Сабақты қорытындылау
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма беру
Тақырыпты оқу
№557 есеп
№558 есеп Оқулықтағы №555
№554
№565 есептер
№556 есеп
№575 есеп
Дарынды оқушы тапсырмасын тексереді
Тест тапсырмалары беріледі
Оқушыларды бағалайды
Үйге тапсырма береді.
Оқушылар ауызша орындайды
Семантикалық картаны толтырады
Дарынды оқушы орнында жұмыс жасайды
Билеу арқылы бойын сергітеді
Жауаптарын айтады
Сабақ процесінде не түсінді, не қиындық келтірді, кері байланыс жасайды.
Бір – бірін бағалайды.
Күнделікке белгілейді.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Формативті бағалау
Жеке жұмыс
«Кері байланыс»
Формативті бағалау
Мұғалім мен оқушы
Оқушы мен оқушы
Мұғалім мен оқушы
5 минут
5 минут
2 минут
3 минут
Оқулық
Семантикалық карта
Таратпалар
Слайд
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3485 |
|
|
|
Рационал сандарды бөлу
Сабақтың тақырыбы Жалпы мақсаты Күтілетін нәтиже
Рационал сандарды бөлу • Рационал сандар туралы ақпарат беру
• Рационал сандарды бөлуді түсіндіру,бекіту,есеп шығару дағдыларын қалыптастыру
• Өз бетімен қорытынды шығарып,ойларын ашық айту
• Топтық жұмыс жасауға тәрбиелеу • Рационал сандар туралы ақпарат алатын болады
• Рационал сандарды бөле алатын болады
• Топпен жұмыс жасауға дағдыланады
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері Сабақтың көрнекілігі Негізгі идея
Топпен, жұппен жұмыс; ЖИГСО әдісі, диалогтық оқыту; көшбасшылық; сыни тұрғыдан ойлау технологиясы Интерактивті тақта, слайдтар, тапсырма парақтары, плакат; стиктер Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу үшін:
1. Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек
2. Шыққан бөліндінің алдына “-” таңбасын қою керек Мысалы: -45: 5 = -9
Таңбалары бірдей сандарды бөлу үшін:
1. Бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек
2. Шыққан бөліндінің алдына “+” таңбасын қою керек Мысалы: -45: (-5) = +9
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
Ұйымдастыру кезеңі
№ Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.
2.
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын сұрау
• Оқушыларды түгелдеу, назарын сабаққа аудару
• Жағымды психологиялық ахуал тудыратын ойсергек
• Топқа бөлу
(Оң сан,теріс сан, жай бөлшек, ондық бөлшек)
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды:
1. Рационал сандар деп қандай санды айтамыз?
2. Таңбалар ережесін айтыңдар
3. Таңбалары әр түрлі сандарды көбейтуді түсіндіріңдер
4. Таңбалары бірдей сандарды түсіндіріңдер
№ 548
№ 549
Стиктер арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Диалог
Жұппен жұмыс
Оқушы мен мұғалім
Оқушы мен оқушы
3 минут
5 минут
Сандар жазылған стиктер
Түсті қағаздар
Негізгі кезең
№ Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.
.
Жаңа сабақ
Мұғалім оқушы-ларға жаңа тақы-рыпты меңгерту мақсатында оқулықтан §3.5
оқуға тапсырма береді.
Әр топқа тақырыпқа байланысты есептер шығаруға береді. Оқушылар оқулықтан жаңа сабаққа арналған мәтінді жеке оқып, топта талқы-лайды. Топтың бір мүшесі тақырыпты түсіндіреді.
Таратпадағы есептерді топпен шығарады, жұпта тексереді, топта талқылап, плакатқа топтың бір мүшесі дұрыс жауапты жазады.
Жигсо әдісі
Жеке жұмыс
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Оқушы мен оқушы
Оқушы мен оқушы
7 минут
5 минут
Оқулық
А3 қағазы, маркерлер
Қорытынды
№ Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.
2
3
4
5
6
Сабақты бекіту
Оқулықпен жұмыс
Дарындылық және жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Сергіту сәті
Сабақты қорытындылау
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма беру
Тақырыпты оқу
№557 есеп
№558 есеп Оқулықтағы №555
№554
№565 есептер
№556 есеп
№575 есеп
Дарынды оқушы тапсырмасын тексереді
Тест тапсырмалары беріледі
Оқушыларды бағалайды
Үйге тапсырма береді.
Оқушылар ауызша орындайды
Семантикалық картаны толтырады
Дарынды оқушы орнында жұмыс жасайды
Билеу арқылы бойын сергітеді
Жауаптарын айтады
Сабақ процесінде не түсінді, не қиындық келтірді, кері байланыс жасайды.
Бір – бірін бағалайды.
Күнделікке белгілейді.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Формативті бағалау
Жеке жұмыс
«Кері байланыс»
Формативті бағалау
Мұғалім мен оқушы
Оқушы мен оқушы
Мұғалім мен оқушы
5 минут
5 минут
2 минут
3 минут
Оқулық
Семантикалық карта
Таратпалар
Слайд
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Нурмаганбетова Гулжан
Қызылорда қаласы, Ы.Алтынсарин атындағы №10 мектеп-лицей
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |