|
|
Сабақтың тақырыбы: Квадраттық теңдеуді түбірлерінің формуласын пайдаланып шешу.
Сабақтың типі: Бекіту сабағы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Квадрат теңдеудің анықтамасын, түрлерін, түбірлерінің
формуласын меңгерту. Есеп шығаруға машықтандыру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой өрісін кеңейту, математикаға деген қызығушылығын. Белсенділігін арттыру. Есептеу дағдысын жетілдіру, танымдық қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, тез
ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту. Түсіндірмелі сұрақ – жауап.
Практикалық жұмыс.
Көрнекілігі: Кестелер, формулалар , оқулық, бағалау парағы
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Ой қозғау
Өтілген бөлім бойынша теориялық материалды қайталау
Сұрақ – жауап
1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
3. Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
4. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
5. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
6. а мен с қандай болғанда ах2 +с = 0 теңдеуінің шешімі бар болады?
7. Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз?
8. Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз?
9. Квадраттық теңдеуде в=2к яғни жұп сан болса, түбірдің формуласын қалай жазамыз?
10. Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай жазамыз?
Өздік жұмысы.
1-нұсқа.
1 . Әрбір теңдеуі үшін мәндерін ата
а) б)
2 . квадрат теңдеуінің дискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.
5х2 - 7х + 2 = 0, D = b2 - 4ac = (-7)2 – 4• 5 • 2 = …;
3.Теңдеуді шешуді аяқта.3х2 - 5х – 2 = 0.
D = b2 - 4aс
2 нұсқа.
1. Әрбірax2 + bx + c = 0 теңдеуі үшін a, b, c мәнін табыңдар.
а) 4х2 - 8х + 6 = 0, б) х2 + 2х - 4 = 0
2. №2 . квадрат теңдеуінің дискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.
5х2 + 8х - 4 = 0, D = b2 - 4ac = 82 – 4• 5 • (- 4) = …;
3. Теңдеуді шешуді аяқта х2 - 6х + 5 = 0.
D = b2 - 4ac = (-6 )2 - 4• 1•5 = 16; х1 = … х2=…
c = (-5)2- 4• 3•(-2) = 49; х1= … х2=…
ІV. Ой іске асыру
Оқушылардың білімдерімен шеберліктерін тексеру
Практикалық жұмыс.
Міндетті деңгей тапсырмалары
А тобы тапсырмалары:
№132 (1;2;3;) тақтамен жұмыс
№133 (1;2;3) тақтамен жұмыс
Б тобы тапсырмалары:
№134 (1;2) өз бетімен жұмыс
№135 (1;2)
С тобы тапсырмалары:
№141(1)
V. «Білгенге маржан» логикалық есептер шешу. ( слайд бойынша тапсырмаларды топ таңдай отырып жауабын береді)
1. Архимед Герон патшасының тәжінің таза емес екендігін қайдан білген?
( тығыздығын салыстыру арқылы)
2. Дорбадағы 10 асықты 10 балаға бір бірлеп үлестіргенде дорбада бір
асық қалып қояды.Бұл қалай?
( бір балаға дорбасымен береді)
3. Түнгі сағат 10-да жауын жауып тұр. 36 сағат өткен саң күннің
жарқырып тұруы мүмкін бе?
(Мүмкін. 36 сағаттан соң таңғы 10 болады)
4. 2 қола он саусақ. 10 қолда неше саусақ?
( 50 саусақ)
VІ. Білімді жүйелеу
1-тапсырма: Кестедегі бос орынды толт
2 - тапсырма: Формуланы жаттадық па?
Сәйкестендіру тестісі (домино ойыны түрінде)
Квадрат теңдеулердің түбірлерінің формуласын қайталау
VІІ. Үйге тапсырма беру
№132 (4), №133 (4;) №135
VІІІ. Бағалау
Бағалау парағындағы орта баға қойылады. (слайд арқылы)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |