Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Біріккен сөздердің емлесі


Біріккен сөздердің емлесі

Тақырып Біріккен сөздердің емлесі

Мақсаты
    Біріккен сөздер туралы білімдерін пысықтай отырып, емлесіне көңіл бөлу, сауатты жазуға дағдылану, сыни ойлауға үйрену, өзара бағалай білу критерийлерін меңгеру.
Күтілетін нәтиже    -  Біріккен сөздер туралы толық мәлімет алады;
- Сауатты жазуға дағдыланады;
- Ұқыптылық, ізденімпаздық, ойлау дағдылары дамиды;
- Ұйымшылдық, бірлік қарым – қатынас қалыптасады;
- танымдық іс-әрекет үдерісінде коммуникативтік дағдыларын жүзеге асырады.
Кезеңдері    Мұғалім әрекеті    Оқушы әрекеті    Бағалау    Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(2 мин)    Оқушылармен сәлемдеседі.
-Бүгін қай күн?
-Сәрсенбі.
«Сыңарын тап» әдісі бойынша топтастыру.    Мұғаліммен амандасады.
Біріккен сөздердің сыңарларын табу  арқылы «Қалалар», «Өзен - көлдер », «Ойындар», «Дене мүшелері»
4 топқа бөлінеді. Сәрсенбінің сәтті күнінде сыңарларына сәттілік тілейді.        Қала, өзен-көл, ойын, дене мүшелері атаулары жазылған кеспе қағаздар
Қызығушылықты ояту
(3    мин)        Әр топ өздеріне берілген тақырыпқа сай сөздерді дәптерлеріне жазу арқылы емлесіне назар аударады.        Дәптер

Мағынаны тану
(15 мин)

(15 мин)    1.Өткен сабақта біз «Ертегі елінен» келген Айнагүл ханшайымның тапсырмаларын орындау арқылы біріккен сөздер туралы мәлімет алдық. 2.Бүгінгі сабақта ББҮ кестесін толтыра отырып, «Не білеміз, нені білгіміз келеді?» толыра қоялық.
3. № 1 слайдпен жұмыс. Біріккен сөздердің емлесіне байланысты бірнеше мысалдар беріледі. 

4. Топтық тапсырмалар
86- жаттығу. 
•    Мәтіннен біріккен сөздерді теріп жазу.
•    «Екі жақты түсіндірме күнделігі» стратегиясы бойынша постер құрайды.
Сергіту сәті «Аңдатпа»

 Шығармашылық жұмыс (Интерактивті тақтада)
1. «Сыңарын тап»
6+....., 9+......., 1+......, 40+.....,7+...., 8+....
2. «Мағынаны таны»
Демалыс орны - , жұлдыз - , қосмекенді жәндік - , күнбе-күн, қысқаштың түрі - ,жануар, тез жүгіретін аң –     


ББҮ стратегиясы бойынша әр топ ойларын ортаға жинақтап, плакатқа жазады.

Оқушылар тақтадағы мысалдарды басшылыққа ала отырып, оқулықтағы теориямен танысады. Топпен ақылдаса отырып ереже шығарады.

Мәтіндегі ең маңызды ой    Неге?

Бүгін көгілдір экраннан қандай бағдарлама болатынын еске саламыз. Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар! Сөйлеп тұрған №3 орта мектептің 6 «а» сынып оқушысы топ басшысы ------. Сіздердің назарларыңызға төмендегі бағдарламаларды ұсынамыз. Егер осы бағдарламалардан біріккен сөздерді тауып жатсаңыздар, қол соғу арқылы білдіреміз.
6.00. Таңшолпан. 8.00. Хабар. 8.20. Тілашар. 9.15. Спорт. 10.00. Көзайым. 10.35. Дениз. 11.30. Жетісаз. 12.45. Еркетай 13.50.Екі жұлдыз. 15.30.Ақжүніс. 18.10. Сегіз қырлы. 20.15. Жаңалықтар. 21.00. Сөзмерген.

(бақан, құмалақ, қазан, қабат, қарақшы,көз)
(Сарыағаш, жетіқарақшы, тасбақа, әрқашан, кемпірауыз, ақбөкен)    

Топтар арасында бағалау(Мәліметтер-дің нақтылығы, ойдың жеткізілуі, сөз мәнері)

Дескрипторлар:
-Мәтін мазмұнын жеткізу;
- ойдың дәлдігі;
- оқушы сауаттылығы

Әр топ басшысы өз тобындағыларды бағалайды.
6 сөз -3 ұпай, 5 сөз-2 ұпай, 3-4  сөз -1 ұпай.
    

Ватман, стикер, маркер, бор

Оқулық, слад
Ой толғаныс
 (10 мин)    ББҮ кестесімен жұмыс
Үйге тапсырма: 87- жаттығу.
Бағалау.    Кестенің «Ү» бөлігін толтырып, топпен ойды плакатта қорғайды.    «Екі жұлдыз,бір тілек» бойынша бағалау.    

Сабақты талдау    Не сәтті өтті?    Сергіту сәтіндегі «Аңдатпа» мен шығармашылық жұмыс, «ББҮ» стратегиясы  сәтті өтті.

    Не сәтсіз өтті?    «Екі жақты күнделік» толтыруда топтар арасында қайталанған пікірлер болуы сабақтың сәтсіз тұстары деп ойлаймын.
    Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді?    «Екі жақты күнделік» стратегиясын жиі қолдана отырып, оқушылардың ойды нақты жеткізе білу дағдыларын дамытамын.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер.
Біріккен сөздер.
Бірігу арқылы жасалған туынды сөздер
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер
Махамбет Өтемісұлы өмір жолы, шығармашылығы
Қималарды орындап, тетікбөлшектің өлшемдерін түсіру. № 10 графикалық жұмыс.
Қималарды орындап, тетікбөлшектің өлшемдерін түсіру. № 10 графикалық жұмыс..
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 6927 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык