|
|
Лашын
( 5 – сынып )
Сабақтың мақсаты : Сәбит Мұқанов шығармашылығы туралы ақпарат беру
Сабақтың міндеттері: білімділік – әңгіме мазмұнын меңгерту.
Дамытушылығы – кейіпкерлердің әрекеті мен саятшылықтың қызықты өнер екенін таныту;
Тәрбиелік – этнопедагогикалық тәрбие беру.
Оқытудың әдісі : түсіндірмелі
Типі : жаңа ұғымды меңгерту
Қолданылған технология : Блум жүйесі
Көрнекілік : Сәбит Мұқанов шығармалары мен өмірі бойынша жинақталған альбом интерактивті тақта.
Сабақтың барысы .
І. Ұйымдастыру кезеңі . Оқушылармен амандасу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ.Жаңа сабақ.
Танып білу кезеңі : Сәбит Мұқанов кім деген сұраққа жауап ізделінеді.
Туған жері : Солтүстік Қазақстан облысы Преснеов ауданы . Өмір сүрген жылдары : 1900-1973 . Шығармалары : «Сұлушаш» , «Ботагөз» , «Өмір мектебі» т.б.
Түсіну кезеңі .1. Шығарма бойынша жоспар құрады.
Балтабай аулы
Құсбегі Ахмет
Үйрек алу
Қаз ілу
Дуадақпен айқас.
2. Шығармадағы түсініксіз сөздерді теріп жазып , өз білгендерінше түсінік береді. Қиындық туғызған сөздерді түсіндірме сөздіктен теріп жазады.
Қадім – араб оқуы мен жазуы.
Атбелгілік – ат жаратып , баптауды кәсіп етушілік.
Лашын – жыртқыш құстар тұқымдасына жататын саят құсы
Дуадақ – қанаты үлкен , мойыны ұзын дала құсы .
Дабылдау – қаңғыр- күнгір дыбыс шығару . Түлек – құстың тілеуіне байланысты жас мөлшері .
Саят – құс салып , аң аулаушылық .
Қолдану кезеңі .
Шығарма кейіпкері Ақметке тән қасиет
Атбелгілік Құсбелгілік
Жазушының лашын құсты суреттеген тұсын мәтіннен тауып оқу.
Көркемдеудің қандай тәсілі көбірек қолданған ? ( сүңгуір қайықтай , жолбарыстың тырнағындай , біздей өткір , құйрықтары сауысқандай ұзынша )
Ақмет құсты қай кездерде салады ?
Күннің еңкеюі мен батуының арасы Таңату мен көтерілу арасы
Ақметтің құсты саятшылыққа қандай түлегіне салған ыңғайлы дегенін анықта.
Талдау кезеңі .
Лашын құстың әрекеттерін әңгімелеу ( интерактивті тақтадан лашын құстың суреті көрсетілді )
Лашынның оңай алатын құсы . Жазушы оның себебін қалай суреттейді? ( Үйректің суреті интерактивті тақтадан көрсетілді ).
Лашынға үйректен гөрі алуға қиын соғатын құс . ( Қаздың суретін интерактивті тақтадан көрсетіледі). Лашынға алдыра алмайтын құс ( Дуадақтың суреті интерактивті тақтадан көрсетілді ) .
«Құстың отқа шығар кезі» дегенді қалай түсесіңдер? Мәтінде бұл сәт қалай суреттелген?
Халық арасында аң мен құстың қандай сезім мүшелері жетілгенін айтады ?( мқрын мен құлақтың )
Құс аулар сәттегі табиғат көрінісі қалай суреттелгеніне көңіл аударып , саятшылардың кәсіптерінен алған рахатына баға бер.
Абайдың саятшылық туралы өлеңдері оқушылардың қалауымен оқылады.
Синтездеу кезеңі.1. Шығармада Ақметтің портретін жазушы қалай берген? (мәтіннен тауып оқы ) 2.жазушының көркемдік сөз қолданысына талдау.
№
Теңеу
Эпитет
Тұрақты тіркес
Мағынасы
Өткірлігі ұстарадай
Қарақаттай көздері
Айдын көл
Шабадан мұртты
Жарау ат
Жылы ұшырайтын
Құлақ естір жерде жоқ
Жақсы көретін
Жақын маңда жоқ
Бекіту. Аңшылық , саятшылық туралы мақал – мәтелдер айту.
Сабақ Серік Қирабаевтың «Өмір мектебі» - бір Сәбит емес , «халық өмірінің мектебі » деген пікірмен қорытылады.
Үйге: Ғ.Мүсіреповтің «Жаңа достар » әңгімесін оқу.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |