Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Теңдеулер және теңдеулер жүйелері


Теңдеулер және теңдеулер жүйелері

Тақырыбы: «Теңдеулер және теңдеулер жүйелері»

Мақсаты: Оқушылардың «Теңдеулер және теңдеулер жүйелерін» шешуін тексеру.

Білімділік: Теңдеулер және теңдеулер жүйесіне оқушыларда қалыптасқан дағдылары мен икемдіктерін тексеру.

Көрнекілік: Плакаттарға жапсырылған құстарды есептер шығару арқылы табу.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру

а) Оқушылардың назарын өзіңе аудару.

б) Оқушылардың сабаққа қатынасын тексеру.

в) Құрал-жабдықтарының дайындығын тексеру.

Сабақтың түрі: «Құстар әлеміне» саяхат сабақ.

Балалар! Бүгінгі сабағымызда біз «Құстар әлеміне» саяхат жасаймыз. Саяхатты бастамас бұрын қандай құстар бар екенін есімізге түсіріп өтейік. Саяхатты 3 топқа бөлініп бастайық. Қәне, 3 қатар 3 топқа бөліне қояйық. Енді осы топтар аттарын саяхаттан танысатын құстармен қорғап алсын.

I. Баллар! Қай құс, құс патшасы болып табылады? Бұл сұраққа жауапты біз мына есептерді шығару арқылы табамыз. Бұл есептерде теңдеулер және теңдеулер жүйелерін шығару керек. Қәне, енді саяхатымызды бастайық. Тақтаға 6 есеп жазылады, сол есепті қай топ 1-шығарса, жауаптарының қасындағы әріп арқылы құстың атын тауып сол топқа сол құстың аты беріледі.

1.Теңдеуді шешіңдер.

 

М.: Сонымен құстың аты не болды?

О.: Бүркіт.

II. Ал, енді саяхатымызды әрі қарай жалғастырайық. Тағы да 8 есепті тақтаға жазамыз. Бұл есеп қалған екі топқа арналған.

2. Биквадрат  теңдеулерді шешіңдер.

Қалған 2 топтар есепті шығарып болған соң, 1-ші шығарған топқа осы құстың аты беріледі.

М.: онымен құстың аты не болды?

О.: Қарлығаш.

 

III. Енді келесі суретте ағаш үй салынған осы үйдің уықтарында біздің келесі құсымыз жасырылған.

3. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

М.: Сонда үшінші  құсымыз не болды?

О.: Аққу.

Саяхатымызда біз үш құспен таныстық және топтармыздың аттарын анықтадық. Енді барлық топтар өз аттарын қорғап, өз тобының құсы қай жерде мекендейтінін және құстар жайында мақал-мәтел айтсын. Қай топ көп мақал біледі екен?     Қәне, сол топқа ұпай қосылады.

IV. Бекіту сұрақтар: 3 топқа арналған 3 есеп беріледі.

№276. Тік төртбұрыштың әрбір қабырғасына квадрат салынған. Квадраттардың аудандарының  қосындысы 122 см2.Sтік =30см2 екені белгілі болса, оның қабырғаларын табындар.   №277. Тік бұрышты үшбұрыштың ауданы 24см2-ге гепотенузасы 10см-ге тең.        Қасиеттері қандай?

№278. Гипотенузасы 13 см-ге тік бұрышты үшбұрыштың қатеттерінің біреуін 4см-ге арттырса, гипотенузасы 2см-ге ұзарады. Үшбұрыштың қатеттерін тап.

 

 

Сұрақтар:

1.II дәрежелі теңдеулер жүйесін қалай шешеміз?

2. Қандай теңдеулер бүтін теңдеулер деп аталады?

3. Биквадрат теңдеуді қалай шешеміз?

Ал, енді осымен саяхатымыз аяқталды.

V. Бағалау. Жақсы қатысқан топты атап өтіп, әр топтағы белсенді қатысып отырған оқушыларды атап өтеміз.

Осымен біздің саяхатымыз аяқталды. Осы саяхатқа Сау болыңыздар!


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
“Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары”
Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерін шешудің жалпы әдістері
Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Толымсыз квадрат теңдеулер былай жазылады
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері. Ашық сабақ
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер. Ашық сабақ
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеулер
Квадрат теңдеулер және олардың түрлері
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 1127 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык